Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yöajatuksia!

Vierailija
19.08.2006 |

Tuleeko kenellekkään muulle iltaisin/öisin hirveä tarve puhua jollekkin? Tahtoisit puhua ihan mistä vaan ja nauttisit kun joku kuuntelisi ja kertoisi omia asioitaan?

Olen huomannut että kaipaan iltaisin seuraa, nimenomaan ystäväseuraa vaikka miehenkin kanssa juttelemme paljon. En ole yksinäinen ihminen ja päivällä tapaan paljon tuttuja joiden kanssa jakaa asioita. Silti iltaisin tunnen olevani " omimmillani" ja tuntuu että kukaan ei sitä näe.

Muita? Vaikea edes kuvailla mitä tarkotan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestään, eikä yhtään välitä, että hänen sanansa usein satuttavat. Tässä just kuuntelen E. Iglesiaksen hero:ta ja ajattelin, miten ihanaa olisi jos joku mies sanoisi minulle noin =/

Vierailija
2/8 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeen välillä toivoisin että syksy ja sateet alkais että vois laittaa ne kynttilät ulos palamaan ja jos viel satais!!

t:4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kohdistuvatko ne suhun henkilökohtaisesti??

t:4

Vierailija
4/8 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritäthän edes kertoa miehellesi miltä susta tuntuu, kirjoita kirje jos et saa muuten sanottua?

4, sä oot just niinkuin minä, kynttilät ja syksy!:)

ap

Vierailija
5/8 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mennään,

usein juttutuokiot kestää pikkutunneille asti!

muistellaan menneitä (yhdessä 15v) ja mietiään tulevaa...

pilkkopimeässä lasten nukkuessa se juttu vaan alkaa luistaa... =)

Vierailija
6/8 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollaista mä kaipaisin,mut mun mies nukahtaa suurin piirtein heti kun pää koskettaa tyynyä ja on muutenkin huono juttelemaan (paitsi pikkukännissä).

Ap, kyllä musta tuntui että ymmärsin mitä tarkoitit, ja musta tuntuu usein ihan samalta.

Vierailija
7/8 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ahemmin puhu!!

nytkin olisi kiva kun olisi seuraa ja vaikka istua ulkona lämpösen peiton alla ja siemailla viiniä ja puhua muuten vaan!!

Vierailija
8/8 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun teitä on jotka ymmärtävät. Me myös miehen kanssa rupatellaan sängyssä paljon, haaveillaan, nauretaan, muistellaan...

ap