Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarviiko muut pikkuhousunsuojaa päivittäin?

Vierailija
28.05.2021 |

Melkein vuoteen en pitänyt pikkuhousunsuojaa kun satunnaisesti kodin ulkopuolella ollessa, mutta nyt kun olen palannut taas etätöistä toimistotöihin niin pikkuhousunsuojiakin joudun taas käyttämään. Minulla on niin kosteat paikat että en voi olla ilman suojaa. Päällishousut saan laittaa pesuun joskus jopa vaan päivän pitämisellä jos en käytä suojaa. Kotona se ei haitannut jos pikkarit oli märkänä mutta työpaikalla tämä haittaa. Ärsyttää kun joudun taas pitämään jatkuvasti suojaa.

Kommentit (158)

Vierailija
121/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän aina kestopikkuhousunsuojaa. Muuten on märät alkkarit ja siitä nousee kosteus muihinkin vaatteisiin. Nuo puuvillasuojat on käteviä. Tein kerran itse parikymmentä ja pesen pyykin mukana. Alkuun ostin muutamia. Helppo vaihtaa päivällä tarvittaessa, eikä hiosta.

Itse käytän kotioloissa kankaisia kestopikkuhousunsuojia. Tilasin joskus netistä. 100x mukavampi kuin kertikset. Helppo heittää pesukoriin kun vaihtaa. Uskon että vähentääkin pikkuhiljaa vuotoja kun ei haudo alapäätä. Töissä pidän kertiksiä kun joudun kuitenkin vaihtamaan joskus jopa kolmekin kertaa työpäivän aikana.

Vierailija
122/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N72v kirjoitti:

Herran jestas tuommoiset perverssit palavat taivaan pyhällä tulella. Jumala rankaisee vielä..

Jumalaa ja jeesusta veetään perseesee!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kyllä ole vuotoa, mutta hikoilen alapäästä pikkarit märiksi. En kyllä käytä pikkuhousunsuojia, koska ne hautovat vaan lisää. Yöksi pikkarit aina pois.

Vierailija
124/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei kyllä ole vuotoa, mutta hikoilen alapäästä pikkarit märiksi. En kyllä käytä pikkuhousunsuojia, koska ne hautovat vaan lisää. Yöksi pikkarit aina pois.

Sama ongelmä täällä on pakko käyttää varsinkin helteitten aikaan. Yöllä en pidä.

Vierailija
125/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän olla ilman, mutta kyllä se välillä on aika ärsyttävää, kun päivän lopussa alushousut on vuodosta koppuraiset. Välillä vaihdan alkkarit keskellä päivää, mutta aina ei tietysti ole mahdollisuutta siihen. Ja minulla vuodon määrä ei ole vähentynyt yhtään, vaikka olen lopettanut pikkuhousunsuojien käytön. Kommenttina siis siihen, että pikkuhousunsuojat jotenkin pitäisivät yllä kierrettä ja vuoto vain lisääntyisi niiden myötä.

Koppuraiset?!

Selittäkää miten vaan, että kaikki olemme erilaisia jne., mutta tuollainen ei ole mitenkään normaalia!

Joku on vialla tuollaisessa tapauksessa ja moni sitä vielä pahentaa liiallisella pesulla ja pesuaineilla.

Oman kropan voi saada monella tavalla sekaisin.

Vierailija
126/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä joilla on tota ongelmaa, oletteko kokeilleet niitä menkkapöksyjä? Kyllähän nekin hautoo, mutta ei ole muovia sentään.

Ei pikkuhousunsuojakaan haudo jos sen vaihtaa tarpeeks usein.

Tottakai muovinpala housuissa hautoo, vaihtaa sitä vaikka tunnin välein.

Ei mulla haudo vaihdan kyllä aina uuden joka vessakäynnillä.

Kyllä se vasn hautoo, muovia se on silti!!

Eri

Vierailija
127/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pitää, en halua pestä farkkujani yhden päivän käytön jälkeen.

Vierailija
128/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä joilla on tota ongelmaa, oletteko kokeilleet niitä menkkapöksyjä? Kyllähän nekin hautoo, mutta ei ole muovia sentään.

Eri

Hautooko sulla keinokuitupikkarit? Muoviahan nekin on.

Vierailija
129/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

En tiedä kun en käytä sellaisia.

Vierailija
130/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän koko ajan vessapaperia alushousuissa ja käytän sitä sitten pyyhkimiseen seuraavalla vessakäynnillä, jos se on vielä kuiva ja vaihdan uuden tilalle.

Vierailija
131/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kyllä kuulla, auttavatko menkkapikkarit tuohon hikoiluongelmaan.

Vierailija
132/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mua ärsyttää, kun kuivakkaammat irmelit tulevat aina näihin keskusteluihin jeesustelemaan, että "kaikki vaivat poistuu, kun lakkaatte käyttämästä niitä suojia". Uskokaa nyt hemmetti soikoon, että ihmisiä on erilaisia, kosteammat paikat EIVÄT valtaosalla tarkoita minkäänlaista terveydellistä ongelmaa, ja että ph-suojien käyttö EI aiheuta tai ylläpidä sitä ominaisuutta.

Vierailija
133/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Stringit on kyllä keinokuitua muuten paitsi se puuvilla pala pimpan kohalla.

Vierailija
134/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän koko ajan vessapaperia alushousuissa ja käytän sitä sitten pyyhkimiseen seuraavalla vessakäynnillä, jos se on vielä kuiva ja vaihdan uuden tilalle.

Mä laitan nenäliinan aina pikkarein se pysyy hyvin ja imee tarpeeks hyvin veskikäyntien välillä.

Vierailija
135/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman paljon olen ilman mutta ainakin työpäivän ajan on ja aina kun menen salille.

Vierailija
136/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. n. 16 v. Lähtien olen joutunut käyttämään. Varsinkin julkisilla paikoilla ja töissä ahdistaa olla ilman. Kotona en käytä.

Vierailija
137/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen oloni epämiellyttäväksi ilman pikkuhousunsuojaa. En halua olla housut märkänä ja minulta tulee sen verran valkovuotoa, että pikkarit alkavat kyllä kostuttuaan haiskahtaa ellen käytä pikkuhousunsuojaa. Olen käyttänyt koko aikuisikäni päivittäin, eikä ole tullut iho-tms. ongelmia.

Vierailija
138/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaan valkovuodon takia joudun päivittäin käyttämään pikkuhousunsuojia, enkä pärjää edes koko työpäivää yhdellä suojalla vaan joudun vaihtamaan kuivan suojan pari-kolme kertaa. Olisin kyllä ilman jos pystyisin.

Vierailija
139/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin koen, että mulla tulee valkovuotoa ihan normaalisti, ei liikaa, ja etten tarvitse pikkuhousunsuojia. Pikkuhousut kostuu kyllä usein ja joskus läpikin, mutta sekin on ihan normaalia.

Vierailija
140/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa taitettu nenäliina pikkuhousuihin. Kyllä se pysyy paikoillaan (varsinkin, jos on sukkahousut, mutta ilman niitäkin), eikä ole muoveja lisäämässä hautomista ja tunkkaista hajua.