Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarviiko muut pikkuhousunsuojaa päivittäin?

Vierailija
28.05.2021 |

Melkein vuoteen en pitänyt pikkuhousunsuojaa kun satunnaisesti kodin ulkopuolella ollessa, mutta nyt kun olen palannut taas etätöistä toimistotöihin niin pikkuhousunsuojiakin joudun taas käyttämään. Minulla on niin kosteat paikat että en voi olla ilman suojaa. Päällishousut saan laittaa pesuun joskus jopa vaan päivän pitämisellä jos en käytä suojaa. Kotona se ei haitannut jos pikkarit oli märkänä mutta työpaikalla tämä haittaa. Ärsyttää kun joudun taas pitämään jatkuvasti suojaa.

Kommentit (158)

Vierailija
101/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joilla runsas valkovuoto, syöttekö paljon sokeria?

Vierailija
102/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Ryppäri falskaa ja putkikin välillä vuotaa. Sepi 52v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. En halua saastuttaa luontoa ja imeyttää mikromuoveja kehooni.

Vierailija
104/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvetta lääkärissä käyntiin, olen aikanaan tutkituttanut kun itteeni häiritsi mutta on vaan mun ominaisuus. Eli pikkuhousunjaa käytän aina kodin ulkopuolella ja usein myös kotona ollessa. En vois kuvitella esim. työpäivää ilman suojaa loppupäivästä ois jo hameessakin märkä jälki.

Vierailija
105/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyvä se on olla vaikka remontti housujen alla kun on tyttömäinen olo.

Vierailija
106/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko iltapäivälääkitys kohdallaan, helvetin simpanssi?

Vierailija
107/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin itselläni on todiste siitä, että phs:t lisäävät valkovuotoa. Kun jäin korona-aikana etätöihin, päätin kokeilla, onko vaikutusta, jos jätän suojan kokonaan pois. Sitä ennen käytin päivittäin. Kotona oli helppo kokeilla. Enää en tarvitse suojia.

Vierailija
108/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rauhoittava lääkitys kyllä kohdillaan ja kiljupannut porisee.

Vierailija
109/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä pikkuhousuja, joten tajuat varmaan, etten käytä myöskään pikkuhousunsuojia. Lainaa mummosi vaippoja, ne pitää paremmin ja pidempään. 

Vierailija
110/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyhhyh :O

Vierailija
111/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas tuommoiset perverssit palavat taivaan pyhällä tulella. Jumala rankaisee vielä..

Vierailija
112/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta pikkareissa pitäisi olla paksumpi (kuin kaksinkertainen) kangass alapään kohdalla.

Lisäksi se paksumman knkan pitäisi ulottua edemmäksi. (pikkaeriden etupuolella on uökonäkösyistä liian pitkälle jalkoväliin yksinkertaista kangasta.)

Olen aina ihmetellyt mitä järkeä on siinä, että se kaksinkertainen haarakiila on lähes kaikissa pikkuhousuissa niin kaukana perspuolella, että vuoto osuu siihen ohuempaan kohtaan. Joskus harvoin käy tuuri ja löytyy sellaiset pikkuhousut, joissa se on haarojen keskellä.

On just sopivassa kohtaa mulle. Joissain sais olla vielä vähän taaempanakin. Sun anatomiassa on joku vika.

Se, että joku on erilainen kuin sinä, ei tarkoita, että hänessä olisi jokin vika. 

Vierailija
113/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, joilla runsas valkovuoto, syöttekö paljon sokeria?

En ollenkaan lisättyä sokeria, hedelmiäkin harvoin. Viljoista käytän vain kauraa satunnaisesti. Samanlainen vuoto ollut teinistä asti ihan syömisistä riippumatta. Ainoastaan raskaanaollessa vuotoa oli vähemmän. 

Runsas valkovuoto on ihan normaali juttu, ei tarkoita että jokin olisi kropassa tai elintavoissa pielessä. 

Vierailija
114/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta pikkareissa pitäisi olla paksumpi (kuin kaksinkertainen) kangass alapään kohdalla.

Lisäksi se paksumman knkan pitäisi ulottua edemmäksi. (pikkaeriden etupuolella on uökonäkösyistä liian pitkälle jalkoväliin yksinkertaista kangasta.)

Olen aina ihmetellyt mitä järkeä on siinä, että se kaksinkertainen haarakiila on lähes kaikissa pikkuhousuissa niin kaukana perspuolella, että vuoto osuu siihen ohuempaan kohtaan. Joskus harvoin käy tuuri ja löytyy sellaiset pikkuhousut, joissa se on haarojen keskellä.

Juuri tämän takia käytän pikkuhousunsuojia, vaikka mulla ei olekaan tota märkyysongelmaa. Kuitenkin kun tiedän, että siinä on vain se yksi kangas niin mulla on aina epävarma olo. Jos löytyisi anatomisesti sopivia pikkuhousuja, en tarvitsisi erillistä suojaa.

Vierailija
115/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin itselläni on todiste siitä, että phs:t lisäävät valkovuotoa. Kun jäin korona-aikana etätöihin, päätin kokeilla, onko vaikutusta, jos jätän suojan kokonaan pois. Sitä ennen käytin päivittäin. Kotona oli helppo kokeilla. Enää en tarvitse suojia.

Samaa kokeilin minäkin etätöitten aikana ja mulla ei minkäänlaista vaikutusta valkovuodon yms, muun kosteuden suhteen. Eli kotona vaihdoin pikkareita 2-4 kertaa päivässä tai sitten istuin pyyhkeen päällä.

Nyt olen taas toimistolla ja pikkuhousunsuoja pitää kyllä olla.

Vierailija
116/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä joilla on tota ongelmaa, oletteko kokeilleet niitä menkkapöksyjä? Kyllähän nekin hautoo, mutta ei ole muovia sentään.

Vierailija
117/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia käytän pikkuhousunsuojia, vaikka mulla ei olekaan tota märkyysongelmaa. Kuitenkin kun tiedän, että siinä on vain se yksi kangas niin mulla on aina epävarma olo. Jos löytyisi anatomisesti sopivia pikkuhousuja, en tarvitsisi erillistä suojaa.

Mulla menee aina myös se pikkuhousujen tuplakangas liian taakse ja olen aina sen verran kostea että ilman pikkuhousunsuojaa olis epävarma olo varsinkin jos päällä on leggarit, yms ihoa vasten olevat housut.

Vierailija
118/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä joilla on tota ongelmaa, oletteko kokeilleet niitä menkkapöksyjä? Kyllähän nekin hautoo, mutta ei ole muovia sentään.

Ei pikkuhousunsuojakaan haudo jos sen vaihtaa tarpeeks usein.

Vierailija
119/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai muovinpala housuissa hautoo, vaihtaa sitä vaikka tunnin välein.

Vierailija
120/158 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai muovinpala housuissa hautoo, vaihtaa sitä vaikka tunnin välein.

Ei mulla haudo vaihdan kyllä aina uuden joka vessakäynnillä.