Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko muut pikkuhousunsuojaa päivittäin?

Vierailija
28.05.2021 |

Melkein vuoteen en pitänyt pikkuhousunsuojaa kun satunnaisesti kodin ulkopuolella ollessa, mutta nyt kun olen palannut taas etätöistä toimistotöihin niin pikkuhousunsuojiakin joudun taas käyttämään. Minulla on niin kosteat paikat että en voi olla ilman suojaa. Päällishousut saan laittaa pesuun joskus jopa vaan päivän pitämisellä jos en käytä suojaa. Kotona se ei haitannut jos pikkarit oli märkänä mutta työpaikalla tämä haittaa. Ärsyttää kun joudun taas pitämään jatkuvasti suojaa.

Kommentit (158)

Vierailija
61/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta pikkareissa pitäisi olla paksumpi (kuin kaksinkertainen) kangass alapään kohdalla.

Lisäksi se paksumman knkan pitäisi ulottua edemmäksi. (pikkaeriden etupuolella on uökonäkösyistä liian pitkälle jalkoväliin yksinkertaista kangasta.)

Olen aina ihmetellyt mitä järkeä on siinä, että se kaksinkertainen haarakiila on lähes kaikissa pikkuhousuissa niin kaukana perspuolella, että vuoto osuu siihen ohuempaan kohtaan. Joskus harvoin käy tuuri ja löytyy sellaiset pikkuhousut, joissa se on haarojen keskellä.

Vierailija
62/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta pikkareissa pitäisi olla paksumpi (kuin kaksinkertainen) kangass alapään kohdalla.

Lisäksi se paksumman knkan pitäisi ulottua edemmäksi. (pikkaeriden etupuolella on uökonäkösyistä liian pitkälle jalkoväliin yksinkertaista kangasta.)

Olen aina ihmetellyt mitä järkeä on siinä, että se kaksinkertainen haarakiila on lähes kaikissa pikkuhousuissa niin kaukana perspuolella, että vuoto osuu siihen ohuempaan kohtaan. Joskus harvoin käy tuuri ja löytyy sellaiset pikkuhousut, joissa se on haarojen keskellä.

Tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihana vertaistukiketju!

Vierailija
64/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on se aika kuusta kun on lompakko tyhjä ja limppu vuotaa.

Rahaa ei ole ostaa ph-suojia, nii pakko hakea lehtikeräyksestä hesareita

ja käyttää niitä.

Vierailija
65/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään rättejä - Nainen 50 v -

Vierailija
66/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirry kuukuppiin ja pian huomaat vuodon vähenevänkin. Pikkuhousunsuojat ylläpitävät ”ongelmaa”.

Kyllä! Käytin ennen pikkuhousunsuojia runsaan valkovuodon vuoksi, mutta ärsytti epäekologisuus ja alapää hautui. Ostin kuukupin ja käytin sitä pikkuhousunsuojan sijaan ja jonkin ajan päästä huomasin etten tarvitse enää päivittäin. Aplle suositus myös täältä.

Vierailija
67/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tulee tosi runsaasti valkovuotoa ja se on todella kiusallista. Istun suurimman osan työpäivästä ja tuntuu että haarat "muhii" koska pakko pitää pikkuhousunsuojaa aina. Tykkään käyttää hyvin istuvia housuja, mutta vaikka olisi hame ja sukkahousut (ei niin kireät haaroista) niin silti vuoto on runsasta. :(

Kaikista inhottavinta tässä ei ehkä ole se märkyyden tunne (vaikka sekin on inhottavaa), vaan se että tuntuu että haarani haisevat koko ajan! Todella ärsyttävää, pelkään koko ajan että joku huomaa. Omaan nenään haju tuntuu melkein koko ajan.

Runsaskaan valkovuoto ei haise, joten mars gynelle.

Vierailija
68/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut tarvetta suojuksille ennen kuin aloin synnyttää (ja saada myös keskenmenoja) 36-vuotiaana.

Nyt olen 52-vuotias ja joudun edelleen käyttämään.

Vierailija
69/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tulee tosi runsaasti valkovuotoa ja se on todella kiusallista. Istun suurimman osan työpäivästä ja tuntuu että haarat "muhii" koska pakko pitää pikkuhousunsuojaa aina. Tykkään käyttää hyvin istuvia housuja, mutta vaikka olisi hame ja sukkahousut (ei niin kireät haaroista) niin silti vuoto on runsasta. :(

Kaikista inhottavinta tässä ei ehkä ole se märkyyden tunne (vaikka sekin on inhottavaa), vaan se että tuntuu että haarani haisevat koko ajan! Todella ärsyttävää, pelkään koko ajan että joku huomaa. Omaan nenään haju tuntuu melkein koko ajan.

Runsaskaan valkovuoto ei haise, joten mars gynelle.

Ei se valkovuoto haise pahalta sinne mennessään, mutta kun se siellä pikkareissa päivän muhii, alkaa haista.

Samoin se työtuoli alka haista, jos siihen imeytyy päivittäin annos valkovuotoa.

Vierailija
70/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskierrosta riippuen joskus tulee enemmän valkovuotoa. Kannan vaihtopikkareita mukana ja muutaman kerran kuukaudessa täytyy vaihtaa pikkarit kesken työpäivän.

Pikkuhousunsuojaa käytän vain kun menkat ovat alkamassa ja ihan menkkojen lopulla, kun kuukautisvuoto on tamponille jo pieni.

Siteet ja suojat pikkareissa ovat ällöt ja ei varmaan tee hyvää alapäälle hautoa sitä aina muovissa.

Vierailija
71/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen yrittänyt olla ilman mutta olo on sitten tosi likainen . Tiettyyn aikaan kuukaudesta on hiukan helpompaa mutta yleensä valun paljon. Yritin myös olla ilman kun sanotaan että se suoja lisää vuotoa mutta ei se mitään auttanut.

Vierailija
72/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin pikkuhousunsuoja on pakollinen väline päivittäin olen aina märkä, gynenkin kans oon jutellu tästä ja sanoi et joillain on vaan luonnostaan kosteampi eli kaikki kunnossa alapäässä. Ajatukset harhailee kylläkin usein ja se osaltaan lisää märkyyttä, kiihotun tosi herkästi ihan pienestäkin ajattelusta ja kosteutta valuu sillon paljon normaalin valkovuodon lisäksi.

Vierailija
73/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hyvä nainen osta niitä takavituille tarkoitettuja pikkareita. 

Vierailija
74/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikuinen käyttää sanaa pikkarit? Todella ällöttävä keskustelu. Ja nuo kalsarisuojat eivät auta mitään.

Vierailija
75/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän minun vaivaan olisi ratkaisu? Valkovuotoa on (ilmeisen reilusti) mutta se ei tule ulos. Alushousut aina puhtaat, mutta kun sormen laittaa sisälle on se reilusti märkä ja valkovuodossa. Välillä se myös muuttuu hieman kokkareiseksi ilmeisesti siitä johtuen ettei se "juokse ulos". Kutinaa, hajua, mitään muuta ei ole. Kellään vastaavaa ja onko mikään avuksi?

Vierailija
76/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi enää ihmetellä, miksi osalla on jatkuvasti hiiva ja tulehdukset päällä. Tosi hyvä hautoa toosaa jollain siteellä jatkuvasti.

Vierailija
77/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä ole tarvinnut, kun ikää on vasta 73v.

Vierailija
78/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätte liian piukkoja hengittämättömiä housuja jos alapää koko ajan vuotaa ja valuu. Kireät farkut ei ainakaan auta asiaa. Ja sit se muovitettu läpyskä vielä. Ongelma senkun jatkuu.

Vierailija
79/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On just sopivassa kohtaa mulle. Joissain sais olla vielä vähän taaempanakin. Sun anatomiassa on joku vika.

Vierailija
80/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan käyttää suojaa. Mutta vaihdan mieluummin pikkareita. Hikoilee muutenkin tuo alakerta etten noita suojia halua hautumaan. Tää ketju on hyvä, ei pidä itseään enää kummajaisena. T. Pikkaripyykkääjä