Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviiko muut pikkuhousunsuojaa päivittäin?

Vierailija
28.05.2021 |

Melkein vuoteen en pitänyt pikkuhousunsuojaa kun satunnaisesti kodin ulkopuolella ollessa, mutta nyt kun olen palannut taas etätöistä toimistotöihin niin pikkuhousunsuojiakin joudun taas käyttämään. Minulla on niin kosteat paikat että en voi olla ilman suojaa. Päällishousut saan laittaa pesuun joskus jopa vaan päivän pitämisellä jos en käytä suojaa. Kotona se ei haitannut jos pikkarit oli märkänä mutta työpaikalla tämä haittaa. Ärsyttää kun joudun taas pitämään jatkuvasti suojaa.

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ollenkaan. Ennen käytin kuukautisten aikana, kun en niukkaan vuotooni järeämpää suojaa tarvinnut. Hormonikierukan myötä nekin vuodot jäivät pois.

22/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kodin ulkopuolella pikkuhousunsuojaa, kotona vain vaihdan alashuosut aina kun ovat liian märät.

Suorastaan ärsyttää nuo ainaiset kommentit siitä, että terve pillu ei vuoda. Mulla on esiteinistä asti ollut runsas valkovuoto, kyseessä ei ole tulehdus vaan ominaisuus. Gynellä olen käynyt, kaikki on kunnossa. Pilluja on niin erilaisia, miksi syyllistätte naisia, joilla vuoto on runsasta? Voin kertoa, että lapsena nuo kommentit itketti. Miettikää vähän ennenkuin diagnosoitte toisille tulehduksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan aiemmin käyttänyt, mutta iän myötä esim. yskiessä saattaa tulla pissaa vähän ja siksi se on varmuuden vuoksi työaikana. Tena olisi ylimitoitettu täysin.

Mitään ongelmia ei suojasta ole tullut, yöt nukun ilman housuja. Viikonloppuisin en käytä myöskään.

Vierailija
24/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän koska olen aina märkä, välillä vähän liikaakin jos innostun. Joudun vaihtamaankin muutaman kerran päivässä. Käytän suojia aina paljon helpompaa.

Vierailija
25/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän välillä, koska olen niin märkä varsinkin kierron keskivaiheilla, että ällöttää olla housut märkänä. Kyllähän se sidekkin vähän ärsyttää, mutta ei voi mitään.

Gyne on tutkinut ja todennut ettei ole vikaa, yksilöllisiä eroja näissäkin asioissa on.

Vierailija
26/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä joudun käyttämään pikkuhousunsuojia. Aamulla laitan suojan töihin lähtiessä ja yleensä joudun vaihtamaan suojaa useamman kerran päivässä sen verran paljon pillu vuotaa päivän aikana.

Vierailija
27/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, että mitä ihmeen märkä p*lluja täällä on? Itse naisena en ole koskaan käyttänyt pikkuhousunsuojia. Syystä, että minulla ei tule pikkuhousuihin mitään sellaista ”märkää” tai vuotoa, että pitäisi housuja suojata. Ei minulla ole edes valkovuotoa ym. aina on pikkuhousut kuivat ja puhtaat. Ei mitään tahroja koskaan alushousuissa. Täytyy olla jokin tulehdus tai jotain vikaa alapäässä jos joutuu koko ajan suojaa käyttämään. Kuulostaa inhottavalta. Terve alapää ei vuoda koko ajan.

Vierailija
28/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut märkä alapää aivan teinistä asti. Äudin mielestä hautovia suojia ei saanut käyttää päivittäin ja kuljin yläasteen märkä läntti päällihousuissa, häveten sitä valtavasti.

Onneksi aikuisiällä gyne-käyntien myötä olen saanut varmistuksen siitä, että suojia voi käyttää, jos tarve oikeasti on. Kuten minulla on, ollut vuosikausia. Eikä minussa mitään vikaa ole, niinkuin joku älypää taas tuossa ylempänä kirjoitti, että on pakko olla.

Yöt olen aina nukkunut alasti ja kotona oleilen muutenkin alasti, joten tuuletus hoituu kyllä.

Vierailija
29/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa kankaisia pikkuhousunsuojia! Joskus ne kertiksetkin voi lisätä sitä ärsytystä alakerrassa.

Vierailija
30/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina siisteyden vuoksi. Ei koskaan mitään tulehduksia, koska en harrasta irtosuhteita. 

Vierailija
31/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierron mukaan menee. Taitaa olla jopa viikko kuukaudessa kun ei tarvitse mitään suojaa käyttää mutta ennen ja jälkeen kuukautisten kyllä vuotaa aika tajuttomasti valkovuotoa. Silloin kyllä pikkuhousunsuojan saa vaihtaa aina kun käy vessassa. Minulla on normaalisti valkovuoto runsasta ja olen kyllä seksuaalisesti todella aktiivinen joka osaltaan lisää myös kosteuden erittymistä.

Vierailija
32/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kyllä päivittäin. Mulla on aina niin märkänä alapää että pakko pitää sen takia, en vois kuvitellakkaan lähteväni ihmistenilmoille ilman pikkuhousunsuojaa.

Vierailija
33/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän melkein 24/7 ja vaihdan suojaa useita kertoja päivässä riippuen kosteuden määrästä. Ihmettelen niitä jotka ei tarvitse ikinä pikkuhousunsuojia, voiko jollain olla niin kuiva?

Vierailija
34/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, että mitä ihmeen märkä p*lluja täällä on? Itse naisena en ole koskaan käyttänyt pikkuhousunsuojia. Syystä, että minulla ei tule pikkuhousuihin mitään sellaista ”märkää” tai vuotoa, että pitäisi housuja suojata. Ei minulla ole edes valkovuotoa ym. aina on pikkuhousut kuivat ja puhtaat. Ei mitään tahroja koskaan alushousuissa. Täytyy olla jokin tulehdus tai jotain vikaa alapäässä jos joutuu koko ajan suojaa käyttämään. Kuulostaa inhottavalta. Terve alapää ei vuoda koko ajan.

Miten se voi olla niin vaikea käsittää, että kaikkien ihmisten kroppa ei toimi samalla tavalla?

Vierailija
35/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt pikkuhousunsuojia päivittäin, nyt olen yrittänyt vaan tarpeen mukaan käyttää eli kun kuukautisten jälkeen tulee vielä vähäsen vuotoa tai siihen aikaan kuukautta, kun kosteutta on enemmän. Tosin nyt kun olen ollut ilman pikkuhousunsuojaa, farkut tai leggarit joutuu vaihtamaan usein päivittäin kun kosteus tulee läpi pikkareista ja farkkujen haarat alkaa haista. Taitaa tämä kokeilu jäädä tähän minun osaltani, pikkuhousunsuojaa kun vaihtaa tarvittaessa niin pysyy pikkarit ja päällishousut siistimpinä.

Vierailija
36/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän aina. Kuulun myös tähän joukkoon joilla pillu on aina märkä ja pakko olla pikkuhousunsuoja kokoajan . Mulla on tullu valkovuotoa aina tosi paljon, eikä auta mikään muu konsti. Olen käynyt tutkimuksissa ja mitään ei ole vialla, minulla on vaan tällainen ominaisuus. kokoajan vaan vuotaa niin että jos en käyttäisi pikkuhousunsuojia saisin vaihtaa pikkareita monesti päivässä. Joskus on tullut märkä läntti ihan päällyshousuihin asti kun oon ollu ilman suojaa! Inhoon sitä tunnetta ku housut ihan märkinä.

Vierailija
37/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuotaa ainakin valkovuotoa joka päivä, vain muutama täysin kuiva päivä mahtuu kiertoon. Käytän pikkuhousunsuojia joka päivä, koska en tykkää tunteesta kun pikkuhousut kostuu. Vaihdan sitä suojaa joka päivä sen mukaan, kuinka paljon valkovuotoa erittyy. En koe tunnetta millään tavalla hautovaksi, ehkä olen niin tottunut siihen.

Vierailija
38/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans pimppa valuu usein ja tuntuu että paikat on märät aina. Varmaan oon vaan niin kosteena koko ajan ;) ilman suojaa pikkarit on märkänä enkä kestä sitä tunnetta. Suojan kanssa ei tunnu märältä kun vaihtaa kuivan suojan tarpeeks usein.

Vierailija
39/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee tiettyinä päivinä sen verran paljon valkovuotoa et pitäis olla muutamatkin pikkuhousut töissä mukana jos ei käyttäis pikkuhousunsuojia. Plus menkkojen loppuvaiheessa tulee niin vähän vuotoa ettei tarvi sidettä, vaan ph-suoja on kätevämpi.

Vierailija
40/158 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka päivä, ilman olisi epävarma olo, pikkuhousunsuoja on helpompi vaihtaa kesken työpäivän kun pikkarit. Valkovuoto on aina ollut runsasta, ei tulehduksia tai muuta syytä.