Tarviiko muut pikkuhousunsuojaa päivittäin?
Melkein vuoteen en pitänyt pikkuhousunsuojaa kun satunnaisesti kodin ulkopuolella ollessa, mutta nyt kun olen palannut taas etätöistä toimistotöihin niin pikkuhousunsuojiakin joudun taas käyttämään. Minulla on niin kosteat paikat että en voi olla ilman suojaa. Päällishousut saan laittaa pesuun joskus jopa vaan päivän pitämisellä jos en käytä suojaa. Kotona se ei haitannut jos pikkarit oli märkänä mutta työpaikalla tämä haittaa. Ärsyttää kun joudun taas pitämään jatkuvasti suojaa.
Kommentit (158)
En ole koskaan käyttänyt en ymmärrä niitä. Joo oon mäkin välillä märkä mutta mitä haittaa? Pikkupöksyt on pestävät onneksi.
Käytän päivittäin, ainakin töissä, treeneissä ja yleensäkin ihmisten ilmoilla ollessa koska runsas kosteus kastelee helposti pikkupöksyt ja joskus on jopa näkynyt farkuissaki märkä läiskä.
On tosi ärsyttävää olla märissä pikkuhousuissa, siksi käytän. Joillakin meistä vaan mahlaa valuu enemmän kun toisilla, yksilöllinen juttu mutta minkäs teet. Ja vielä kun on vilkas mielikuvitus niin pikkuhousunsuojia joutuu myös päivän mittaan vaihtamaan kuiviin useinkin välillä ;)
Valitettavasti runsas valkovuoto on normaalia, mutta hyvin ärsyttävä vaiva. Minulla siis sama ongelma kuin aloittajalla, koko ajan on tunne että on märkä. Tunnen aina kuinka valkovuotoa valuu housuihin, todella epämiellyttävää. Olen joutunut pitämään jatkuvasti joko pikkuhousunsuojia tai talouspaperista käärittyä "suojaa" koko elämäni. Talouspaperissa on se hyvä puoli että se ei hauduta yhtä paljon mutta menee nopeasti muussiksi varsinkin jos liikkuu paljon.
N. 49 vuoteen en ole joutunut pikkuhousunsuojia käyttämään. Hieman on kyllä hatusta vetäisty tuo luku, mutta suunnilleen tuon verran.
M50
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käyttänyt en ymmärrä niitä. Joo oon mäkin välillä märkä mutta mitä haittaa? Pikkupöksyt on pestävät onneksi.
Mitä haittaa? Sinuako ei haittaisi istua märkä läntti housuissa esim. töissä? Siis päälihousuissa!
Käytän työpäivän ajan, pikkuhousunsuoja on helpompi vaihtaa tarpeen vaatiessa kuivaan, kun pikkarit kesken päivän.
Mullakin tulee tosi runsaasti valkovuotoa ja se on todella kiusallista. Istun suurimman osan työpäivästä ja tuntuu että haarat "muhii" koska pakko pitää pikkuhousunsuojaa aina. Tykkään käyttää hyvin istuvia housuja, mutta vaikka olisi hame ja sukkahousut (ei niin kireät haaroista) niin silti vuoto on runsasta. :(
Kaikista inhottavinta tässä ei ehkä ole se märkyyden tunne (vaikka sekin on inhottavaa), vaan se että tuntuu että haarani haisevat koko ajan! Todella ärsyttävää, pelkään koko ajan että joku huomaa. Omaan nenään haju tuntuu melkein koko ajan.
Pitkässä ja kuivassa seurustelusuhteessa en juuri tarvinnut. Uuden miehen myötä tarvin useammin, koska valun jo pelkästä hänen ajattelemisestaan ;)
Vierailija kirjoitti:
En niinkään pikkuhousunsujia koska niissä on muovia ja ne hautoo ikävästi mutta paperista taittelen suojan pikkareihin vessa reissulla.
Minäkin taitan paperista aina wc käynnillä. Pikkuhousunsuojat kutittaa kun ne hautoo ikävästi.
Ei se paperitaitos aina pysy vauhdissa mukana, eli silloin tällöin saa vaosta selkäpuolelta kaivaa roskiin 😂
Käytän vain menkkojen jälkeisenä päivänä, jolloin saattaa tulla tuhrua tippa siellä, tippa täällä. Lisäksi silloin, jos harrastetaan seksiä ja ollaan heti sen jälkeen lähdössä johonkin.
Muuten en, ja kuulostaa aika runsaalta vuodolta jos päivittäin tarvitsee.
Ovulaation aikaan pakko käyttää. Housut on muuten märät ja perseessä läntti. Muuten en tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin tulee tosi runsaasti valkovuotoa ja se on todella kiusallista. Istun suurimman osan työpäivästä ja tuntuu että haarat "muhii" koska pakko pitää pikkuhousunsuojaa aina. Tykkään käyttää hyvin istuvia housuja, mutta vaikka olisi hame ja sukkahousut (ei niin kireät haaroista) niin silti vuoto on runsasta. :(
Kaikista inhottavinta tässä ei ehkä ole se märkyyden tunne (vaikka sekin on inhottavaa), vaan se että tuntuu että haarani haisevat koko ajan! Todella ärsyttävää, pelkään koko ajan että joku huomaa. Omaan nenään haju tuntuu melkein koko ajan.
Siinä vaiheessa kun sinä haistat oman hajusi vähän, muut haistavat sen paljon. Sama esimerkiksi hienhajun kanssa.
Minusta pikkareissa pitäisi olla paksumpi (kuin kaksinkertainen) kangass alapään kohdalla.
Lisäksi se paksumman knkan pitäisi ulottua edemmäksi. (pikkaeriden etupuolella on uökonäkösyistä liian pitkälle jalkoväliin yksinkertaista kangasta.)
Se paperi pitää upottaa sinne huulien (&pakaroiden) väliin, että pysyy.
Ei oo onneksi tuollaista vaivaa että pitäisi joka päivä pitää. Kierron tietyssä vaiheessa vuoto on runsaampaa, mutta ei nyt niin että tuolit kastelisin. Menkat sen sijaan on mallia niagara. Mut mulla ei oo koskaan mitään tulehduksia tms.
Siirry kuukuppiin ja pian huomaat vuodon vähenevänkin. Pikkuhousunsuojat ylläpitävät ”ongelmaa”.
Vierailija kirjoitti:
Se paperi pitää upottaa sinne huulien (&pakaroiden) väliin, että pysyy.
Ei kestä limakalvot tuollaista etupuolella.
Peooupuolella kestää.
Sama tilanne.
Ymmärrän, että lukemattomia seksipartnereita harrastavilla maailma on toisenlainen.