Kumpi valehtelee, valtioneuvoston kanslia vai Päivi Lipponen?
Toinen väittää että maksoi itse kaikki ruoat Kesärannassa asuessaan, toinen väittää että Kesärannan ruokaetua alettiin käyttää reippaasti juuri siihen aikaan. Molemmat eivät voi olla yhtäaikaa oikeassa.
Kommentit (28)
Sanna Marinille valehtelu (maskiasia, salattavat sähköpostit jne) ovat niin tuttua kauraa, että sieltä ne pahimmat valheet tulevat, vaikkei Lipponenkaan pulmunen ole.
Vierailija kirjoitti:
Päivi Lipponen ei valehtele.
Hän puhuu niin totta kuin voi.
Täällä taas Marinin kanslian trolliarmeija tehtailee aloituksia, jotka mustamaalaavat Päivi Lipposta.
Olen kurkkuani myötä täynnä tätä Sanna Marinin toimintaa.
Myös trollien palkka tulee veronmaksajien rahoista.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat valehtelevat, SDP.
Siellä on nyt mummojen ja tytsyjen välinen valtakamppailu käynnissä.
Popparit tulille! Nyt on täti-oletetuilla ja tyttö-oletetuilla sota käynnissä!
Päivi Lipposen jeesustelu oli kaiken huippu. ”Pyykkäsin, siivosin ja ruuat maksettiin itse”. Mitä se olettaa, että Sannan puoliso Markus töidensä ohella pyykkää ja siivoaa Kesärannassa?
Paavohan meni naimisiin Päivin kanssa vasta 1998, joten on kai mahdollista että molemmat osapuolet puhuvat totta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas Marinin kanslian trolliarmeija tehtailee aloituksia, jotka mustamaalaavat Päivi Lipposta.
No siellä VNK:ssa on ihan kuitenkin mustaa valkoisella olemassa ne summat, joita Lipposten aikana on käytetty. Luottaisikohan Päivi siihen, että kun kuitteja ei ole (enää tallessa), voi yrittää selittää mustan valkoiseksi. Tai sitten ei ole ollut tietoinen käytännöstä ja Paavo on vain murahdellut jotain, kun Päivi on nyt kysynyt, että ostettiinkos meidän ruoat vai ei.
Heikkolahjaisille tiedoksi, että vaikka etu olisi ollut Lipposilla käytössä, niin se ei tarkoita sitä, että he olisivat sitä käyttäneet.
Sannuli yritti vain valkopestä itseään, että toki minä, kun muutkin, mutta meni taas ihan munilleen, niin kuin kaikki muukin.
Osaisiko Päivi sitten telittää, mihin ne rahat heidän aikanaan käytettiin, kun ei kerran ruokaan? Kun käytetty niitä kuitenkin on ja ihan reippaasti kirjanpidon mukaan.
Lipposen ilmestyminen julkisuuteen tällaisessa asiassa on todella noloa. Meni viimeisetkin arvostuksen rippeet häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpa mielenkiintoista nähdä, kuinka Päivi Lipponen ja Sanna Marin ovat nyt toistensa kimpussa, vaikka Paavo Lipponen vielä ykkösaamussa hetki sitten ylisteli Marinia.
Vierailija kirjoitti:
Osaisiko Päivi sitten telittää, mihin ne rahat heidän aikanaan käytettiin, kun ei kerran ruokaan? Kun käytetty niitä kuitenkin on ja ihan reippaasti kirjanpidon mukaan.
Kai siellä ruokittu muitakin kuin Lipposia? Ei kai Kesärannan vieraiden syöttäminen kuulu ministerin maksettavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Lipposen ilmestyminen julkisuuteen tällaisessa asiassa on todella noloa. Meni viimeisetkin arvostuksen rippeet häntä kohtaan.
Päinvastoin. On todella tärkeää tulla julkisuuteen oikomaan Sanna Marinin valheellisia väittämiä.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinille valehtelu (maskiasia, salattavat sähköpostit jne) ovat niin tuttua kauraa, että sieltä ne pahimmat valheet tulevat, vaikkei Lipponenkaan pulmunen ole.
Ei Sanna Marin valehtele, vaan ne kymmenen erityisavustajat ja sihteeri, joilla ei ole mitään vastuuta mistään. Ministeri vannoo valan, joka kai sittoo johonkin, mutta näin siitä voidaan luistella, en se minä vaan en muut.
Veikkaan valtioneuvoston kansliaa tässä tapauksessa.
Ei Päivi Lipponen mikään pulmunen tietenkään ole mutta tässä kohtaa hän saattaa olla rehellinen.
Tuntuu, että Marinin kaudella kaikesta salailusta on tullut maan tapa vaikka avoimuuteen ja läpinäkyvyyteen piti pyrkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa mielenkiintoista nähdä, kuinka Päivi Lipponen ja Sanna Marin ovat nyt toistensa kimpussa, vaikka Paavo Lipponen vielä ykkösaamussa hetki sitten ylisteli Marinia.
Heikkolahjaisille tiedoksi, että väitteet Lipposten ruokarahoista tulivat ihan jostain muualta kuin Sanna Marinilta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että tuli julki asian kanssa niin kaikki näkee että Sanna keksii juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että Marinin kaudella kaikesta salailusta on tullut maan tapa vaikka avoimuuteen ja läpinäkyvyyteen piti pyrkiä.
Nykyään ollaan todella avoimia verrattuna entisiin hyvävelikerhoihin, missä valtion pikkiin laitettiin viinat ja ruuat ja varmaan sikaritkin.
Molemmat valehtelevat, SDP.
Siellä on nyt mummojen ja tytsyjen välinen valtakamppailu käynnissä.