Onko ketään teistä syytetty kiusaajaksi ilman syytä?
Siis että oikeastaan jos miettii, teitä onkin kiusattu?
Kommentit (48)
Kyllä, mulla on käyny mm. yhdessä harjottelussa niin, että teinimäiset nuoret aikuiset, naiset, soitti mun opettajalle että MÄ kiusaan muita ihmisiä siellä, sen jälkeen kun olin työpaikalla ottanu suoraan esiin yhden ihmisen mulle huutamisen. Harjotteluni loppu siihen ja opettaja huus mulle , sanoi että mä juoruilen, ja kun mä kiivastuin niin opettaja tokas "NONI, JO SÄ TOLLEEN PUHUT NII EI MIKÄÄN IHME ETTEI SUSTA PIDETÄ!!!" Ja kun kysyin että miten olen kiusannu? Niin opettaja sanoi ettei voi kertoa koska vaitiolovelvollisuus.
Opettaja on kiusaajahenkinen myös, ja kateellinen minulle. Että tosi kiva. :D Ihmiset voi kyl tosi huonoti ja uskomatonta draamaa saadaan aikaan naisten kesken. Ihan vaan jos on suora ja aito, nii se vihastuttaa monia naisia niin paljon, sekä toki jos vielä kaunis jne. :D
Harmi ku mulla ei tullu mieleen sillon sanoa , että toi on kunnianloukkaus, josta voi nostaa syytteen. :)
Näin kys. "naisen" eli lapsen, kaupungilla justiinsa, oli vähän häpeissään olevan näköinen... Uskomattoman tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaa, en ihmettele yhtään että maailma on täynnä sotia ku ihmisten käytöstavat ja moraali on niin heikolla tasolla.
Yläasteella meillä oli suht tiivis kaveriporukka, mutta sitten pari porukan kaveria riitaantui keskenään ja yksi vähän kuin irtautui koko porukasta. Minä en tiennyt mitä heidän välillään oli tarkalleen tapahtunut, vietin edelleen aikaa porukassa mutta yritin kysellä tätä yhtä kaveria kylään kahden kesken vapaa-ajalla kun huomasin ettei viihtynyt enää porukassa. Ei suostunut ja uskoi meidän kaikkien olevan häntä vastaan ja kiusaavan häntä porukalla. Tilanne oli kurja, sillä itse en liittynyt mitenkään kahden kaverini väliseen välirikkoon ja halusin olla kavereita kummankin kanssa ja oli kiusallista joutua ns. valitsemaan puolia.
Narsisti: Kiusaaja, manipulaattori ja uhri. Samassa paketissa. Se onkin eri juttu minkälaista tarinaa itse kullekin kertoo.
Joo joskus eräs tyttö luokallani tuli haukkumaan minua ilman syytä rumaksi ja läskiksi tekstiviestillä.
Olin sitten kommentoinut hänelle takaisin jotain yhtä kypsää.
Hän oli poistanut kaikki omat viestinsä ja näyttänyt koko luokalleni niin että mä olisin tullut aloittamaan sen haukkumisen, koko luokka oli ilkeä mulle koska olin ”kiusaaja” sitten kun näytin heille mun viestit ja miten asia oli alkoi ihmiset olemaan ilkeitä tälle toiselle tytölle.
Ja hänen äitinsä sanoi mulle joskus päin naamaa kuinka hirveä kiusaaja olen kun sain koko luokan vihaaman sitä tyttöä.
En mä halunnut häntä kiusata mutta oliko se mun vika kun näytin totuuden muille
Kyllä. Ystäväni isosisko keksi täysin valheellisen jutun, että olisin kiusannut ystävääni. Jouduin jälki-istuntoon.
"Ei kai kukaan myönnä kiusanneensa..."
Jep! Vankilatkin ovat syyttömiä täynnä...
Vierailija kirjoitti:
Narsisti: Kiusaaja, manipulaattori ja uhri. Samassa paketissa. Se onkin eri juttu minkälaista tarinaa itse kullekin kertoo.
Ja tällaisen uhriksi kun joutuu... Ei ole kivaa. Kun ei siitä vielä tahdo millään päästä eroonkaan!
Niin voi olla. Mutta kiusaamista tapahtuu myös siten että halutaan leimata joku kiusaamiseksi, vaikka asiat eivät ole niin mustavalkoisia.