Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia eräs nainen kysyy koko ajan, miksi kävelen aina yksin?

Vierailija
26.05.2021 |

Se nainen ei ymmärrä lainkaan, miksi olen aina yksin, tai lähden esimerkiksi lappiin vaellus reissulle yksin. Yritin sanoa sille, etten ole sosiaalinen. Se ilme sillä oli,kuin olisi katsonut vanhaa makkaraa. tykkään todella lenkkeillä päivittäin ja en ymmärrä missä mun pitäisi sitten kulkea, koska hän ei ymmärrä maantie kävelyä, hän myös arvosteli käyttämäni hiekkatie reitin tylsäksi ja liian pitkäksi. Olen työtön koronan tähden. Mitä se oikein ajattelee, pitäisikö mun pysyä sisällä?
Hänellä itsellään on vakio lenkkeily kaverit 2kpl.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen olla tyhmä ihan rauhassa. 

Vierailija
2/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen on idiootti. Sekä sellainen, joka ei pysty olemaan yksin. Se kertoo jo paljon. Lisäksi hän puuttuu muiden ihmisten asioihin. Harmi, että olette tuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa makkaraa, ei vanhaa.

Vierailija
4/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loogista että menet lenkille yksin kotona tms. Mutta jos vaellat yksin autiomaassa tai metsässä, on riski että jos sattuu jotain, sinulla ei ole pelastajaa tai kavereita siinä - puhelin ei aina toimi. Oletko todella erätaitoinen kylmässä /kuumassa säässä ja suunnistustaitoinen jos eksyy, myös varusteasiantuntija. Jos olet, ehkä sen voi selittää. 

Vierailija
5/7 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loogista että menet lenkille yksin kotona tms. Mutta jos vaellat yksin autiomaassa tai metsässä, on riski että jos sattuu jotain, sinulla ei ole pelastajaa tai kavereita siinä - puhelin ei aina toimi. Oletko todella erätaitoinen kylmässä /kuumassa säässä ja suunnistustaitoinen jos eksyy, myös varusteasiantuntija. Jos olet, ehkä sen voi selittää. 

Esimerkiksi Kuusamossa pikkukarhun kierros on erittäin hyvin merkitty reitti. Maalaisjärjellä pärjää. Sellaisia minä käytän.

AP

Vierailija
6/7 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä naisella on aikuiset lapset, jotka ovat onnistuneet elämässään, hyvät koulutukset, vakituiset ammatit, löytäneet ihanat puolisot, kauniit lapset, hienot asunnot.

Ehkä mä olen sitten naurettava heidän rinnallaan. Mä tiedän, että se vertailee meitä, koska olemme sukulaisia ja mä en ole saanut mitään edellä mainituista asioista ja viimeksi olen menettänyt työni.

Vierailija
7/7 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että sinulla on paljon mielikuvitusystäviä etkä tämän vuoksi ole koskaan oikeastaan yksin.