Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tämä palsta on niin ilkeä?

Vierailija
26.05.2021 |

Siis kaikkeen, ihan kaikkeen tulee jossain vaiheessa ilkeitä vastauksia, kettuilua, henkilökohtaisuuksia ja muuta roskaa. Myös asiallisiin aloituksiin. Voivatko tällä palstalla ihmiset niin huonosti?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet löysi tän palstan jokunen vuosi sutten ja taso laski roimasti.

Jaa. Minuakin on haukuttu täällä jsein mieheksi, joten tuskinpa täällä on miehiä yhtään enempää kuin ennenkään.

Moni ei vain jaksa esittää ja leikkiä näitä intersektionaalisia leikkejä, jotka ovat nyt muotia, se on kova paikka niille jotka kuvittelevat itsensä valveutuneiksi ja suvaitsevaisiksi. Huom, kuvittelevat.

Siellä missä on naisia on myös miehiä. En tiedä onko se biologiaa, vai mikä luonnonlaki siitä määrää, mutta näin se vaan on.

En missään sanonut ettei olisi, mutta pal enemmän on naisia.

Vierailija
22/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kans luultu tällä palstalla monta kertaa mieheksi. Syy on yksinkertaisesti se, etten komppaile is-feministejä, joita täällä on hämmästyttävän paljon. Mä kannatan oikeaa ihmisten välistä tasa-arvoa, en sitä, että naiset tai kaikki vähemmistöt olis jotenkin parempia ihmisiä vain siksi, että edustavat ryhmäänsä.

Pahimmat ilkeilijät on tietenkin elämäänsä täydellisesti pettyneitä, katkeria alapeukuttajia, joilla on ikuinen huono päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suuri osa tänne kirjoittavista on persuja.

Vierailija
24/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymina ihmiset ajattelevat että voi sanoa mitä vain, kun ei tule seurauksia. Moni on varmaan tylsistynyt tai muuten menee huonosti ja haluaa provoilla siksi.

Vierailija
25/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti te yritätte miehiä syyttää kaikesta. Oisihan se paljon hankalampaa alkaa itse vaikuttaa elämäänsä.

Tämän palstan pilaaminen on täysin miesten vika. Se on fakta.

Vierailija
26/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti: persumiesten takia. Pilanneet koko palstan ilmapiirin.

Vierailija
27/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäisten palsta.

Vierailija
28/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee googlailtua eri aiheita ja monesti se johtaa tälle palstalle. Olen kiinnittänyt huomiota, että vielä vuonna 2014 keskustelut olivat melko neutraaleja ja asiallisia. Toki olihan sitä jänkkäämistä jonkin verran, mutta ei nyt mitenkään hirveästi ja ei henkilöön menevää kovin usein. Sitten tänne alkoi ilmestyä ihan selviä trolleja ja viesteistä päätellen huomattava määrä miehiä, minkä jälkeen keskustelun sävy meni pilalle. Olisiko Sipilän oikeistohallitus tuottanut huomattavan määrän pettyneitä, masentuneita miehiä, joilla ei ollut enää paikkaa yhteiskunnassa? Sitten he löysivät tänne.

Tai sitten aika vaan kullannut sinun muistot.

Samanlaista vänkäämistä nämä keskustelupalstat on aina olleet.

Ja väärässä olet siinäkun jos kuvittelet ettei naiset trollaa ja sekoile muiden kustannuksella täällä. Ei tässä nyt mitään viktoriaanista aikaa eletä.. Ja pssst, sillonkin naiset kujeili ja törttöili salaa.

Vierailija
29/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri joukko on yksinäisiä, katkeria, mt -ongelmaisia....se saa ilkeilemään

Vierailija
30/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkerat ylipainoiset lölleröt persaukisina vittuilee täällä, kun oikeassa elämässä ovat hiljaisia hiirulaisia.

Kuvailit ihan minut. 😂 👍

Vierailija
31/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasti te yritätte miehiä syyttää kaikesta. Oisihan se paljon hankalampaa alkaa itse vaikuttaa elämäänsä.

Ironinen tokaisu, kun katsoo millaisia juttuja naisista kirjoitetaan eräissäkin paikoissa ja täälläkin jotkut melkein joka päivä..

Vierailija
32/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösen palstan idea on periaatteessa tosi tarpeellinen, mutta huonosti toimiva. Täällä voi puhua aiheista hyödyllisesti joista ei voi livenä kenellekään puhua, mutta kääntöpuolena keskustelujen jatkumisen edellytys on ennemmin tai myöhemmin että joku on eri mieltä kuin toinen että päästään perustelemaan, ja anonyymiyden turvissa se sitten lähtee lapasesta ja lopulta lähes joka keskustelu on pilalla

Vierailija
33/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tänne kirjoittelevista on katkeria mammoja.

Kaikkein pahimmat kirjoitukset tulevat kylläkin miehiltä. Miehiä on täällä vähemmistö, mutta hyvin harva heistä on asiallisia.

Vierailija
34/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on täynnä ihmisiä, jotka ovat ilkeämielisiä, koulukiusaajatyyppisiä. Uskoisin vieläpä, että suurin osa palstailijoista on ihan hyvin toimeentulevia ja muutenkin vakaita ihmisiä, jotka käyvät täällä vaan purkamassa kiusaamishimoaan muihin.

Vierailija
35/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisesti: persumiesten takia. Pilanneet koko palstan ilmapiirin.

Minua on haukuttu täällä persuksi ja mieheksi, että joillekin tuntuu kaikki olevan persumiehiä, joiden kanssa ovat eri mieltä. Sekin on aika häiriköivää käytöstä että huudellaan kaukille 'persua'.

Olen ihan demaria yleensä äänestävä nainen.

Vierailija
36/36 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suuri osa tänne kirjoittavista on persuja.

Enpä usko, täällä vaan tunnutaan kuvittelevan niin mustavalkosesti, että jos ei ole ääriliberaali, niin sitten on persu.

Itse en oo kumpaakaan ja on persuksi kutsuttu useasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän