Voi APUA miten amatöörimäistä meininkiä!!!
Postilaatikossani on selkeästi kiellot mainoksille ja ilmaisjakeluille. Niitä EI VOI OLLA HUOMAAMATTA.
En myöskään voinut olla huomaamatta MAINOKSIA, joita olin näistä selkeistä kielloista huolimatta saanut joiltain hełvețın remppatyypeiltä.
Laitoin sitten viestiä, että minkä v:n takia laitatte mainoksia postilaatikkoon, jossa on MAINOSKIELTO.
Uskomaton vastaus tuli eräästä paikasta. Minun pitäisi kuulemma ymmärtää hankalaa tilannetta, kun tämän raukan täytyy elättää perhe. Alkoi vielä selittämään että missä kukakin asuu.
Siis mitä v....?!?!? Miten amatöörimäistä... Ei kukaan ammattilainen ensinnäkään työnnä mainoksia heille, jotka eivät mainoksia halua, ja siihen päälle ala lässyttämään ventovieraalle EPÄASIAKKAALLE jostain perheestä ja hankalasta tilanteesta!
Kommentit (12)
Minusta on jotenkin ihan käsittämätöntä, että nykyajan "ammattilaiset" vajoavat oikeasti noin alas ja kerjäävät sääliä joillain ihme perhetarinoillaan ventovieraalta, jolle ovat kiellosta piittaamatta työntäneet mainoksiaan. En osaa kuvitella, että joskus 10+ vuotta sitten olisi ollut noin amatöörimäisiä "ammattilaisia." Ehkä muistikuvani ovat sitten todella vääristyneet, mene ja tiedä.
Jo on suuret ongelmat aloittajalla.
Vierailija kirjoitti:
Jo on suuret ongelmat aloittajalla.
Joo, v--ttaa kun saa ihan vapaasti kieltää mainokset, mutta kieltoa ei tarvitse noudattaa!! Ja sitten aletaan lässytämään ventovieraalle, että tämän täytyy ymmärtää🤣🤣🤣🤣🤣 mitä v...?????
Lähetä mainokset ilmoittajille takaisin maksamatta postimaksua!
Näitä hel vetin mainoksia oli tullut joku kolme kappaletta!! Siinä on KOLME LIIKAA, KUN MAINOKSET ON KIELLETTY. Hel.vetti soikoon!
Melkein kaikki kommentit tässä ketjussa ovat ap:ltä.
Miksi se on sinun ongelmasi, jos tällä yrittäjällä on vaikeuksia tulla toimeen? Jos ei tule omalla yritystoiminnallaan toimeen, on mentävä töihin jollekkin toiselle. Ei se niiden mahdollisten asiakkaiden ongelma ole. Ei ole oikeutta tällä yrittäjällä tuupata mainoksiaan niille jotka ei niitä halua. Tällähän voisi samantien oikeuttaa pakkomyynnin, kun "mun täytyy tulla jollakin toimeen". Olisit sanonut sille yrittäjälle, että etpä taida olla kummoinen yrittäjä kun et pärjää.
Oikeastiko ap kehtaa olettaa jonkun mainostenjakajan (20€/viikko) olevan ”ammattilainen”?
Samalla logiikalla väitän aapeen olevan mainosten paperinkeräykseenheiton ammattilainen ja sen sujuvan häneltä kyllä käden käänteessä, niin nopeasti, että siitä on turha valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on sinun ongelmasi, jos tällä yrittäjällä on vaikeuksia tulla toimeen? Jos ei tule omalla yritystoiminnallaan toimeen, on mentävä töihin jollekkin toiselle. Ei se niiden mahdollisten asiakkaiden ongelma ole. Ei ole oikeutta tällä yrittäjällä tuupata mainoksiaan niille jotka ei niitä halua. Tällähän voisi samantien oikeuttaa pakkomyynnin, kun "mun täytyy tulla jollakin toimeen". Olisit sanonut sille yrittäjälle, että etpä taida olla kummoinen yrittäjä kun et pärjää.
Niinpä, sanopa se!! Että suututtaa tuollaiset... Ja sen verran sekopäisiä vastauksia sain häneltä, että huhhuh... Toivottavasti menee nurin koko pulju!!
Uskovaiset eivät kunnioita noita mainoskieltokylttejä vaan tunkevat esitteensä väkisin laatikkoon. Useammat remppafirmat ovat lestadiolaisten hallinnassa. Eli 1+1 = ...
Siis korkeintaan joku teini menee ja tekee kiellosta huolimatta, ja sitten lässyttää, että no minulla on vaikea tilanne, yritä ymmärtää. Ei kukaan ammattilainen yksinkertaisesti toimi noin. Todella noloa!!