Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rokotevastaisuus on maksettu venäläinen kampanja

Vierailija
26.05.2021 |

Venäläiset yrittävät ostaa somevaikuttajia valehtelemaan rokotteista. https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008004375.html

Kannattaa muistaa, kun katsoo tälläkin palstalla näkyvää näkyvää rokotevastaisuutta, että hyvinkin Venäjä yrittää jakaa disinformaatiota ja joku köyhä somesoturi on tarttunut tarjoukseen.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika yleisesti tiedossa ja esimerkiksi Tsekki karkoitti Venäläisiä diplomaatteja tämän vahingollisen vaikuttamisen takia. 

Vierailija
2/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oivoi. Venäjää sitä voi aina kaikesta syyttää etenkin, kun argumentit loppuvat. Säälittävää.

Paitsi että tästä on ihan oikeaa tutkimustietoa. Kyllä noitten trollien taustoja voidaan tutkia, ja tämä on ihan iso eurooppalainen kampanja.

Vierailija
4/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myivät kuitenkin omaa Sputnik-rokotetta?

Vierailija
5/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oivoi. Venäjää sitä voi aina kaikesta syyttää etenkin, kun argumentit loppuvat. Säälittävää.

Valitetavasti tämä on faktaa. Venäjä pyrkii vaikuttamaan EU valtioiden rakenteisiin levittämällä valheellista infomaatiota juuri esimerkiksi tästä aiheesta. Suomessa esimerkiksi SUPO on vahvistanut tämän. Kyse ei ole siitä että joku uskoo näin tapahtuvan, vaan se on selkeästi raportoitu tosiasioiden pohjalta. 

Vierailija
6/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa viivästyy rokotuksia jotta saadaan oma tuote markkinoille.

Vierailija
7/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, käyttävät sitäkin poliittisen vaikuttamisen keinona. Se on omituista että osalla ihmisistä on vielä vaaleanpunaiset aurinkolasit, joiden läpi katsellaan venäjän dokumentoituja toimia. 

Vierailija
8/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, käyttävät sitäkin poliittisen vaikuttamisen keinona. Se on omituista että osalla ihmisistä on vielä vaaleanpunaiset aurinkolasit, joiden läpi katsellaan venäjän dokumentoituja toimia. 

Osa saa rahaa. Siksi kannattaa levittää valheita.

Vierailija
9/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt tämä äärioikeistolainen lässyttelysi.   En ole rokotevastainen, mutta kylläkin allekirjoitan aiemmin jonkun esittämän kommentin siitä, että kun argumentit loppuvat aloitetaan tämä naapurimaan syyttely.

Menkää hoitoon!  Vainoharhaisuus ja fanaattisuus on sairautta, johon paras hakea apua ajoissa.

Vierailija
10/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas, on ap:lla sitten vainoharhaisuus karannut villiksi. Jos tuo ei ole salaliittoteoria, niin ei mikään :D

Varmasti seuraavaksi avaat itse ketjun 5g-sirusta :)

Vierailija
11/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt tämä äärioikeistolainen lässyttelysi.   En ole rokotevastainen, mutta kylläkin allekirjoitan aiemmin jonkun esittämän kommentin siitä, että kun argumentit loppuvat aloitetaan tämä naapurimaan syyttely.

Menkää hoitoon!  Vainoharhaisuus ja fanaattisuus on sairautta, johon paras hakea apua ajoissa.

Venäjän mediavaikuttaminen on faktaa ja olen oikeistoliberaali, en persu enkä vasemmistolainen. Jos hallitukset ja tiedustelupalvelut yhdessä vapaan lehdistö kanssa ovat sitä mieltä todisteet esittäen, niin uskon että se on totta ja sinä joko vaan haluat uskoa että näin ei ole tai jopa työskentelet venäjän laskuun. En ymmärrä miksi muuten haluaisit tämän tosiasian kieltää?

Vierailija
12/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten ihmiset itse eivät vain halua ottaa rokotetta, koska kokevat sen täysin turhaksi 😊

Ihan ilman mitään salaliittoja, 5g:tä, siruja ja magneetteja.

Jos jotain salaliittoa on, niin väitän, että noita jakaa nämä, jotka ottavat rokotteen, koska itse pelkäävät niin paljon ja keksimällä noita satuja rokotevastaisista yrittävät itselleen järkeistää rokotteen ottamista.

Ainoat lähteet nimittäin josta itse noista ko.asioista olen saanut edes tietää, on rokotemyönteisen propagandan yhteydessä, jossa omaa sädekehää kiillottaen kerrotaan, että uskalsi ottaa rokotteen ja kyselee samalla, koska 5g yhteys alkaa toimia.

Ei anna kovin älykästä kuvaa rokotteen puolesta puhujasta.

Vierailija
13/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että vähän köyhä ehkä olen, mutta somesoturia minusta ei saa, vaikka en rokotetta otakaan. :D En tosin täällä asiasta juuri huutele, mutta tosiaan kyllä meitä rokotteen ottoa epäröiviä löytyy ihan tavallisista ihmisistä. Enkä ole rokotekriittinen muuten millään lailla.

Vierailija
14/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä trolleja kirjoittelee tännekin palstalle harva se päivä. Tarkkailkaapa huviksenne.

Aika monesti joku raflaava artikkeli jaetaan ilman mitään pohjustettua keskustelunaloitusta, riittää kunhan saadaan lukijat ihan itse toistensa kurkkuun kiinni. Tai sitten keskustelun aloitus on suora kopio uutisen tai artikkelin otsikosta, ei muuta. Ei vissiin riitä kielitaito pidemmälle.

Toinen vastaava tyyppi on tyyliin ”Miksi suomalaiset miehet ovat niin lihavia?”, eli raflaava otsikko, yleensä suomalaisia miehiä tai naisia haukkuva, joka nousee etusivulla. Keskustelun aloitus on vain tuo sama kysymys uudestaan, ei mitään sen kummempaa pohjustusta, eikä aloittaja koskaan osallistu keskusteluun. Ja näitä postataan useampana päivänä peräkkäin, sillä yleensä nämä keskustelut poistetaan ennemmin tai myöhemmin modejen toimesta.

Vierailija
15/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten ihmiset itse eivät vain halua ottaa rokotetta, koska kokevat sen täysin turhaksi 😊

Ihan ilman mitään salaliittoja, 5g:tä, siruja ja magneetteja.

Jos jotain salaliittoa on, niin väitän, että noita jakaa nämä, jotka ottavat rokotteen, koska itse pelkäävät niin paljon ja keksimällä noita satuja rokotevastaisista yrittävät itselleen järkeistää rokotteen ottamista.

Ainoat lähteet nimittäin josta itse noista ko.asioista olen saanut edes tietää, on rokotemyönteisen propagandan yhteydessä, jossa omaa sädekehää kiillottaen kerrotaan, että uskalsi ottaa rokotteen ja kyselee samalla, koska 5g yhteys alkaa toimia.

Ei anna kovin älykästä kuvaa rokotteen puolesta puhujasta.

Ei tässä ollut kyse ihmisten motivaatioista ottaa tai olla ottamatta rokotetta. Varmasti on niitä jotka eivät ota rokotetta ties mistä syystä. Muta se että venäjä pyrkii vaikuttamaan rokotevastaisuuteen EU maissa on faktaa. Siitä vaikuttaako se sinun mielestäsi sinuun ei ollut kyse. 

Vierailija
16/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, kuten ei rokotteen ottaminenkaan kiinnosta. Ihan itsenäisesti olen tämän päätökseni tehnyt ja kysyttäessä kerron, että en rokotetta ota. Venäjällä ei ole tekemistä sen asian kanssa.

Vierailija
17/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helvetti, miksei minuun ole otettu yhteyttä Venäjältä!! Tänne ne kampanjointirahat ja heti! En aio ottaa rokotetta. Ei voi sanoa, etten koskaan, mutta en ainakaan vielä hetkeen. Tipuinko rekrylistalta? Vastauksia Venäjältä odotellen 😍

Vierailija
18/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä on hieno maa, järkkää upeat EM-kisat jotka olisi pelokkaassa Euroopassa vedetty puihin ja kielletty.

Asiallista toimintaa! Todellinen suurvalta ei menetä toimintakykyään missään olosuhteissa.

Vierailija
19/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan tarvi Venäjältä ohjeita tähän asiaan. En ota rokotetta.

Vierailija
20/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas, on ap:lla sitten vainoharhaisuus karannut villiksi. Jos tuo ei ole salaliittoteoria, niin ei mikään :D

Varmasti seuraavaksi avaat itse ketjun 5g-sirusta :)

Alan jo epäilemään sua Pietarissa asuvaksi. Paljonko saat rahaa spämmiviesteistä?