Kumpaan käteen sinä sait koronarokotteen?
Kommentit (31)
Siihen käteen mihin pyysin sitä, eli vasrmpaan (olen vasenkätinen) - ei kai aikuisille anneta mitään rokotuksia pakaraan, siihen menisi kauemmin kun riisutaan ja puetaan.
Vierailija kirjoitti:
Siihen käteen mihin pyysin sitä, eli vasrmpaan (olen vasenkätinen) - ei kai aikuisille anneta mitään rokotuksia pakaraan, siihen menisi kauemmin kun riisutaan ja puetaan.
Miksi vasuri halusi vasempaan?
Pyysin oikeaan käteen ja siihen se sitten laitettiin. Ja ihan siitä syystä että nukun vasurin puolella.
Tuohan on mahdotonta! Monessa paikassa on sanottu rokotteen olevan aivan varmasti Pedon Merkki ja mikrosiru, ja se voidaan laittaa vain joko oikeaan käteen tai otsaan. Miten se sitten on voitu pistää vasempaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on mahdotonta! Monessa paikassa on sanottu rokotteen olevan aivan varmasti Pedon Merkki ja mikrosiru, ja se voidaan laittaa vain joko oikeaan käteen tai otsaan. Miten se sitten on voitu pistää vasempaan?
Mun rokote epäonnistui. Siihen ei tartu magneetti.
Pyysin oikeaan, koska nukun yleensä vasemmalla kyljellä, ja pistoskohta voi olla pari päivää arka.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin oikeaan käteen ja siihen se sitten laitettiin. Ja ihan siitä syystä että nukun vasurin puolella.
Ihan sama täällä. Aloituksesta saa käsityksen että piikki pistettäisi sinne minne piikitäjä haluaa ja piikitettävällä ei olisi mitään sanomista asiasta. Kai nyt ihmisen pitää osata avata suunsa tämmöisessäkin tilanteessa.
Täällä (Helsinki) kysyttiin, että kumpaan käteen tahtoo sen.
En enää muista. Täytyy kokeilla magneetilla.
USAssa rokotetaan olkavarteen, ei kateen. Suomessa eri kaytanto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun rokote epäonnistui. Siihen ei tartu magneetti.
Sama. Ehkä toinen piikki sitten auttaa tuohon. 😂
Kumpikin oikeaan, koska vasen käsi oli murtunut.
Käteen? Hoitsu käski ottaa housut pois ja pyllistää kun menin rokotukseen Työnsi neulan vasempaan kankkuun. Muiltakin on pistetty samaan tapaan täällä keskijärven pitäjässä.
Multa kysyttiin, että olenko oikeakätinen ja että rokote kannattaa ottaa silloin vasempaan. No onneksi näin, koska kättä en voinut sitten liikuttaa yhtään vuorokauteen ilman melko pahaa kipua. Nukun yleensä onneksi oikealla kyljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama täällä. Aloituksesta saa käsityksen että piikki pistettäisi sinne minne piikitäjä haluaa ja piikitettävällä ei olisi mitään sanomista asiasta. Kai nyt ihmisen pitää osata avata suunsa tämmöisessäkin tilanteessa.
Kyllä ne kysyy , kumpaanko haluaa.
Ensimmäisen pistoksen otin oikeaan, mutta toisen taidan ottaa vasempaan. On sitten niin kuin kauhun tasapaino.
Miksi sitä ei laiteta hanuriin?