Kumpaan käteen sinä sait koronarokotteen?
Kommentit (31)
Kysyivät kumpi kätinen ja sen jälkeen suosittelivat kumpaan laitetaan. Siihen sain vastata miten itse haluan. Aina on oikeekätisenä piikitetty vasempaan.
Ei pysty ottaa oikeaan ku oon oikeekätinen. EN myöskää vasempaan ksoka kyynärluussa on osatekonivel johon voisi mennä tulehdus mikäli rokote sellaisen tekee. Jalkoihinkaan en taho piikkiä koska tarvin niitä kävelyyn. mussa eis iis ole hyvää piikistyskohtaa, eikä mun siksi tarvi kokeilla piikkiä
Oikeaan, siitä oikein vitsiä väännettiin että harvoin on huoneessa paikalla kolmea vasenkätistä ja nyt kannassa tietenkin lukee että on pistetty vasempaan käteen. Miten vaikeaa voi olla?
Vierailija kirjoitti:
Oikeaan, siitä oikein vitsiä väännettiin että harvoin on huoneessa paikalla kolmea vasenkätistä ja nyt kannassa tietenkin lukee että on pistetty vasempaan käteen. Miten vaikeaa voi olla?
Oliko teitä useampi samaan aikaan piikillä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun 2 sairaanhoitajaa.
Vierailija kirjoitti:
Käteen? Hoitsu käski ottaa housut pois ja pyllistää kun menin rokotukseen Työnsi neulan vasempaan kankkuun. Muiltakin on pistetty samaan tapaan täällä keskijärven pitäjässä.
Ei kai?
No sehän meni pieleen nyt se piikki, siihen keskelle se olisi kuulunut tähdätä.
Mene huomenna vaatimaan uusi piikki.
Käyttäjä38990 kirjoitti:
Kysyivät kumpi kätinen ja sen jälkeen suosittelivat kumpaan laitetaan. Siihen sain vastata miten itse haluan. Aina on oikeekätisenä piikitetty vasempaan.
Juu sama täällä.
Hyvä että otin vasempaan, koska oli pari päivää niin kipeä, että olisi ollut vaikeaa oikeakätisenä, jos käsi olisi ollut pari päivää pois pelistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun 2 sairaanhoitajaa.
No johan teillä on hyvä palvelu, kun oikein kaksin hoitavat homman.
Olen vasuri, joten halusin rokotteen oikeaan käteen. Ja hyvä niin, koska pistoskohta oli illalla melko kipeä.
Hoitajamies laittoi sen pakaraan.
N19
Täällä Helsingissä ihan itse nostettiin sen käden hiha mihin halusi ja siihen rokotettiin.