Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaan käteen sinä sait koronarokotteen?

Vierailija
26.05.2021 |

vasuriin pistivät täällä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä (Helsinki) kysyttiin, että kumpaan käteen tahtoo sen.

Täällä Helsingissä ihan itse nostettiin sen käden hiha mihin halusi ja siihen rokotettiin.

22/31 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyivät kumpi kätinen ja sen jälkeen suosittelivat kumpaan laitetaan. Siihen sain vastata miten itse haluan. Aina on oikeekätisenä piikitetty vasempaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty ottaa oikeaan ku oon oikeekätinen. EN myöskää vasempaan ksoka kyynärluussa on osatekonivel johon voisi mennä tulehdus mikäli rokote sellaisen tekee. Jalkoihinkaan en taho piikkiä koska tarvin niitä kävelyyn. mussa eis iis ole hyvää piikistyskohtaa, eikä mun siksi tarvi kokeilla piikkiä

Vierailija
24/31 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaan, siitä oikein vitsiä väännettiin että harvoin on huoneessa paikalla kolmea vasenkätistä ja nyt kannassa tietenkin lukee että on pistetty vasempaan käteen. Miten vaikeaa voi olla?

Vierailija
25/31 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeaan, siitä oikein vitsiä väännettiin että harvoin on huoneessa paikalla kolmea vasenkätistä ja nyt kannassa tietenkin lukee että on pistetty vasempaan käteen. Miten vaikeaa voi olla?

Oliko teitä useampi samaan aikaan piikillä??

Vierailija
26/31 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun 2 sairaanhoitajaa.

Vierailija
27/31 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteen? Hoitsu käski ottaa housut pois ja pyllistää kun menin rokotukseen Työnsi neulan vasempaan kankkuun. Muiltakin on pistetty samaan tapaan täällä keskijärven pitäjässä.

Ei kai?

No sehän meni pieleen nyt se piikki, siihen keskelle se olisi kuulunut tähdätä.

Mene huomenna vaatimaan uusi piikki.

Vierailija
28/31 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38990 kirjoitti:

Kysyivät kumpi kätinen ja sen jälkeen suosittelivat kumpaan laitetaan. Siihen sain vastata miten itse haluan. Aina on oikeekätisenä piikitetty vasempaan.

Juu sama täällä.

Hyvä että otin vasempaan, koska oli pari päivää niin kipeä, että olisi ollut vaikeaa oikeakätisenä, jos käsi olisi ollut pari päivää pois pelistä.

Vierailija
29/31 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun 2 sairaanhoitajaa.

No johan teillä on hyvä palvelu, kun oikein kaksin hoitavat homman.

Vierailija
30/31 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasuri, joten halusin rokotteen oikeaan käteen. Ja hyvä niin, koska pistoskohta oli illalla melko kipeä.

Vierailija
31/31 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajamies laittoi sen pakaraan.

N19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi