Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

Vierailija
1781/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisakille 10/10. Toivottavasti live toimii, koska:

- Miten suomen kieli (ja vielä hieman savolaisittain) voi kuulostaa noin hyvältä? Smooooth.

- Kuuma video

- Karismaattinen artisti

- Biisi on selvä bängeri ja musiikillisesti niin ajankohtainen kuin voi olla

- Biseksuaalina en voisi enempää rakastaa tätä teemaa 🤩

Euroviisufanit rakastuivat tähän kertaheitolla myös!

Ja AV todennäköisesti vihaa Isaacia.

Vierailija
1782/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohc kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Norjan Elsie Baytä ei valita jos Suomi valitsee Oliveran:

Joo, totta! On kyllä liikaa samaa ku Oliverassa.

Lisäksi Elsiellä on todella paljon laajempi äänenhallinta ja parempi biisi. Oliveralla ei mitään mahdollisuuksia, ei jää edes mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1783/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
1784/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiinnostava kappale, vaikka ei ollenkaan sellainen, mitä normaalisti kuuntelisin. Ehkä olen liian jumiutunut nuoruuteni musiikkityyleihin, jotta tällainen iskisi, mutta on tämä ihan hyvin tehty. Ennakkohypeä oli yllättävänkin paljon ottaen huomioon, että artisti on muuten kai ollut tuntematon. Kappale myös erottuu muista tyyliltään selvästi. Suomalaiset eivät perinteisesti ole silti tällaista poppia valinneet edustuskappaleiksi, mutta saa nähdä. On varmasti ihmisiä, jotka pitävät tätä paljon modernimpana kuin edellisiä kilpailijoita.

Vierailija
1785/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isaac viisuihin kiitos <3

En jaksa joka vuosi nähdä euroviisuissa rock bändejä ja keikisteleviä etnopoppi uimapukunaisia

Vierailija
1786/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isaac oli yllättävän hyvä. Uskon, et uppoais euroviisuyleisöön.

Hurricane vähän liikaa viime vuoden toistoa ja siksi ei sitä.

Bess ja Olivera molemmat samaa tasoa kuin Isaac eli vaikea valinta.

Mun valinta ois silti Rasmus.

Vierailija
1787/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeesti kannata Torinoon suomenkielistä laulua laittaa, niin hieno kun kielemme onkin, mutta sitä ei ymmärretä ulkomailla ja laulettuna voi kuulostaa vielä oudommalta.

Mitä sitten! Lähetetään mitä itse halutaan kuunnella 😊 Ovathan siellä virolaiset laulaneet viroksi, slovenialaiset sloveeniksi ja viime vuonna Ukraina tuli äidinkielellään toiseksi vai kolmanneksi. Se vasta oudolta kuulosti, ja tykkäsin.

Vierailija
1788/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, Kuuma jäbä oli sittenkin muuta mitä odotin 😂 Tubessa joku kommentoi hyvin, "almost too current for Eurovision" 😄 Isaac erottuisi varmasti, tämä olisi hieno valinta Suomelta. Saatanpa äänestää, katsotaan miten livet menee...

Vierailija
1789/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liian tasapaksu tämä Kuuma jäbä. Kappaleessa ei ole sellaista huippukohtaa, jossa se todella lähtisi lentoon. The Rasmus kai se paras sitten on, vaikka siinäkään ei kertosäe minua miellytä.

Vierailija
1790/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot sille tuuppa tähä, kai mun on pakko tulla" 😄 Ihanat ja hauskat sanat! Tämä oli kyllä laatikon ulkopuolelta. Ei haittaa, jos tämä valitaan ja jäisi vaikka jumboksi. Katsotaan, onko tämä liian moderni UMK-yleisölle.

Vierailija
1791/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihteeksi olisi kyllä kiva saada viisuihin hyvä suomenkielinen biisi. Jos vain kappale on hyvä ja esitys onnistuu, en näe kieltä esteenä pärjäämiselle. Onhan muidenkin maiden omalla kielellä lauletut biisit menestyneet, ja kun suurin osa on englanniksi niin kielellä voi erottua joukosta. Ulkomaalaiset voivat myös pitää kieltämme mielenkiintoisena vaikka eivät sanoja ymmärtäisi, ja jos biisi kiinnostaa niin löytyväthän ne sanat käännettyinä netistä.

Tässä vaiheessa on kyllä vielä vaikea sanoa, kuka näistä ehdokkaista olisi paras valinta. Kaikki riippuu niin paljon live-esityksestä, huonoa livelaulajaa nyt ei ainakaan kannata lähettää ja toisaalta joku videolla keskinkertainen kappale voi nousta hyvällä esityksellä entistä isommaksi.

Vierailija
1792/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isaacilla olisi nyt sauma päästä suomenkielisellä biisillä finaaliin asti. Hän saa suomen kuulostamaan pehmeältä ja kauniilta. Biisissä on sen verran autotunea että live huolestuttaa, mutta se nähdään vasta ensi kuussa. En malta odottaa!

Vierailija
1793/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustat kuin suoraan Weekendiltä lainatut.

Vierailija
1794/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustat kuin suoraan Weekendiltä lainatut.

Tai Lil Nas X:ltä tai keltä tahansa tämänlaista musiikkia tekevältä artistilta. Ihmeellistä, että saman genren musiikki kuulostaa samanlaiselta!

Vierailija
1795/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että live ratkaisee paljon. Jotenkin tässä vaiheessa vahva tuntu, että Bess, Isaac ja The Rasmus taistelee edustuspaikasta. Liven toteutus mietityttää eniten etenkin näiden poppibiisien kohdalla.

Vierailija
1796/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaako tuo Isaac itse? Nykyäänhän on kaikenlaiset kikkailut ja taustanauhat sallittuja.

Vierailija
1797/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulaako tuo Isaac itse? Nykyäänhän on kaikenlaiset kikkailut ja taustanauhat sallittuja.

Laulaa. Hän on todella taitava laulaja.

Päälaulajan pitää edelleenkin laulaa itse. Taustat saa tulla nauhalta.

Vierailija
1798/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isaac teki toisinnon Tuiskun hanurista

Vierailija
1799/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kuuma jäbä 😍

Vierailija
1800/12303 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan huikea tuo Isaac, vaikkei minun makuuni ollutkaan. Tunnistan silti lahjakkaan artistin. Tervetuloa Suomen artistien eturiviin, sehän tämän kisan idea onkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän