On ihanaa olla 53-vuotias valkoinen heteromies
Kommentit (24)
53-vuotiaana kulttuurin sekoittava vaikutus on jo ohi, ja ihminen on tullut sellaiseksi, kuin tämän geenit alunperin on tarkoittanut.
En mä nyt tiedä mikä tässä on muka ihanaa? Eniten v kaikki ja varsinkin oranssi.
M.53
Vielä ihanampaa on olla hotellihuoneessa polvillaan, huulet punattuina, tyttönä stay up sukkiksissa, tyydyttävässä kyseistä herraa loppuun asti kermat suuhun 😋
PenttiTV58
Miksi koet että ikäsi, sukupuolesi, geneettinen perimäsi ja seksuaalinen suuntautumisesi tekee sinut niin onnelliseksi? Hyvähän se on viihtyä omissa nahoissaan tietysti. Saatko mielihyvää että nämä kaikki asiat toteutuvat sinussa vai saatko mielihyvää yksittäinkin näistä asioista? Harva tulee onnelliseksi ajatellessaan "olen valkoinen" vaan enemmänkin esimerkiksi ihmissuhteet tekevät onnelliseksi. Meitä on moneen junaan!
Vierailija kirjoitti:
Miksi et aiemmin ollut vapaa?
Ehkä hän oli vankilassa.
Miten valkoinen heteromies voi olla nykyään vapaa, kun kaikki feministit, lesbot ja suurin osa naisista haluaa hävittää heidät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et aiemmin ollut vapaa?
Ehkä hän oli vankilassa.
Paljon mahdollista. Miksi muuten yhtäkkiä iloita vapaudesta keski-ikäisenä. Itsekin olen samoilla spekseillä, mutta ei tule yhtäkkisiä onnentunteita vapaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten valkoinen heteromies voi olla nykyään vapaa, kun kaikki feministit, lesbot ja suurin osa naisista haluaa hävittää heidät?
Tuossa iässä ymmärtää hymähtää moisille kana-aivoille ja jatkaa elämäänsä. Muistaen toki sen että jos jiskus tälläinen tarvitsee apua niin silloinkin vain hymähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Avohoidossa olevien kokoontumisajot taas käynnissä..
Niin me olemme molemmat täällä muiden lisäksi.
M.53
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan varma tuosta heterosta? Soittele! 😘
Arvo 62
Ei hän ole. Kun asia pitää erikseen mainita, se on just päin vastoin. Fakta!
Vierailija kirjoitti:
Arvo 62
Kiinnostelee myös...
Ercci65 👬
Vau, että ihan valkoinen heteromies. Eihän teitä olekaan tässä maailmassa kuin jotain 1-2 miljardia, ellei enemmänkin. Miten uniikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo 62
Kiinnostelee myös...
Ercci65 👬
Pus pus 😍💞
Maukka72
Olet turha luuseri. Sellaista ihanuutta.