Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt ihan ymmärrä tätäkään..esim. hurricane täysin unohdettu.
Itse katson liven ja päätän tasan sitten.
(Joillain on hurricane ykkösenä esim noissa toplistoissa).
Miksei saisi muodostaa omaa mielipidessä jo tässä vaiheessa? Voihan se muuttua livessä siltikin kokonaan. Itse en ole pitänyt Hurricanesta ollenkaan, en ole kuunnellut sitä enää, eikä minulla ole siitä mitään sanottavaa. Minusta se on vaan viime vuoden toisinto ja kaiken lisäksi tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tämänkin vuoden kilpailijoista sellainen reaktiovideo, jossa kilpailijat itse kuulevat toistensa biisit (tietämättä vielä, keitä muut ovat)?
Toivottavasti! Haluan nähdä, kun tajuavat Rasmuksen olevan mukana 😄 En tiedä, tunnistavatko Läntistä.
Jos biisin nimi on Kuuma jäbä, niin ei kuulosta kovin hyvältä... Toivottavasti yllättää positiivisesti.
Elämä kantaa mua on käännetty englanniksi "My life carry me on" . Eikö sen pitäisi olla "carries"?
Vain kaksi euroviisu kappaletta on saannut ihoni kananlihalle.
Ensimmäinen oli Lorenin ja nyt sitten toinen on Rasmuksen...
Vierailija kirjoitti:
Jos biisin nimi on Kuuma jäbä, niin ei kuulosta kovin hyvältä... Toivottavasti yllättää positiivisesti.
Mulle tulee mieleen se Teflareiden ja Stigin biisi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Joillain on hurricane ykkösenä esim noissa toplistoissa).Miksei saisi muodostaa omaa mielipidessä jo tässä vaiheessa? Voihan se muuttua livessä siltikin kokonaan. Itse en ole pitänyt Hurricanesta ollenkaan, en ole kuunnellut sitä enää, eikä minulla ole siitä mitään sanottavaa. Minusta se on vaan viime vuoden toisinto ja kaiken lisäksi tylsä.
No voi herranlettas. Onhan mullakin oma mielipide,mutta täällä yritetään nyt tehdä tästä jotain Rasmus vs olivera -taistelua. Ja joka toinen kommentti on miksi Rasmusta ei voisi lähettää.
Mindfuck.
Itse en pitäisi oliveraa yhtään minään ilman tätä palstaa. Eli luodaan ihmeellinen keinotekoinen nämä kaksi vastaan toisensa asetelma.
Rockin jälkeen ei voiteta rockilla.
Bess jatkoon. Menevä ralli, kaunis melodia. Suomi on todella kaunis kieli ulkomaalaisen korviin ja kappaleessa on silti helposti omaksuttava rallatus.
Finaaliin asti ainakin heittämällä, tanssihtavia kappaleita on varmasti monella muullakin mutta suomi erottuu tässä suomenkielellä ja loppusijoitus on kympin sakissa.
Olen seuraillut Isaac Seneä muutaman vuoden ja siinä olisi kyllä upea paketti. Toivon, että sieltä tulee oikeasti laadukas ja tarttuva kappale, joka on tehty nimenomaan isolle lavalle, muttei kuitenkaan ole niin moderni että olisi vaikeasti lähestyttävä. Samalla kuitenkin pelkään, että kokemattomuus tulee vastaan viimeistään liveissä, eikä ehkä pysty vetämään täydellisesti. Katsoin tänään kaikki voittajaesitykset 2010-vuodesta alkaen ja ne on lähes poikkeuksetta ihan valtavia kappaleita, joista monesta on saattanut heti ensi kuulemalta tietää, että hyvin tulee menemään (totta kai aina on yllättäjiäkin). Mutta siis taso on hirveän korkealla, laulajatkin on nykyään finaalin kärjessä niin mahdottoman taitavia. Ja niin pitääkin olla!
Vaikka olin aluksi varovaisesti positiivinen The Rasmuksen suhteen, olen silti "isoa kuvaa" ajatellen sitä mieltä, että ei tuota genreä ainakaan nyt, kun Måneskin voitti viimeksi. Olivera tai Isaac ehkä sitten, jury varmasti tykkäisi ainakin Oliverasta. Lopuille en usko menestystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tämänkin vuoden kilpailijoista sellainen reaktiovideo, jossa kilpailijat itse kuulevat toistensa biisit (tietämättä vielä, keitä muut ovat)?
Toivottavasti! Haluan nähdä, kun tajuavat Rasmuksen olevan mukana 😄 En tiedä, tunnistavatko Läntistä.
Ei kai he niin tynnyrissä kasvaneita voi olla, etteivät Läntistä tunnistaisi 😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Rasmuksen menestyksen tiellä on kaksi suurta ongelmaa.
1. Genre: Kv-yleisö näkee jokaisen rock-bändin tänä vuonna vain Måneskinin halpoina kopioina. Älkää ampuko viestintuojaa, niin se vaan on.
2. Tunnettuus: Valmiiksi tunnettu bändi on varman päälle pelaamista, joten tunnettu nimi voi kääntyä artistia vastaan Euroviisuissa. Ja joo, mammat äänestäisi "Dimmua" ja jaadajaadajaa, mutta ne loput 200 miljoonaa viisufania ei.
Mutta nämä Rasmusta sokeasti fanittavat eivät osaa ajatella kuin että rock = Suomen menestys.
Heh.. maneskinen kopioina..joopa joo.
Täällä jotkut maneskin hullut näkee senkin maneskin kopiona jos laulaja ja kitaristi ovat selät vastakkain..
Asia,jonka jokaikinen rockbändi on tehnyt ennenkuin yksikään maneskinin jäsenistä oli edes syntynyt.
Kuten sanoin: älä ammu viestintuojaa. Tänä vuonna jokainen rock-bändi saa armotta otsaansa ison leiman, jossa lukee "kopio". Enhän minä sanonut, että The Rasmus olisi Måneskinin kopio. Vaan että Euroviisut on Euroviisut.
Måneskin puhuu tosiaan rasmusta vastaan.
Oliveraa vastaan puhuu se, jos Norja valitsee Elsie Bay:n, joka on toinen ennakkosuosikki banaanisusien lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai he niin tynnyrissä kasvaneita voi olla, etteivät Läntistä tunnistaisi 😮
No minulle Läntinen, on tunnustettava, ei ole muistikuvissa, ei ulkomaille saakka ainakaan. Yhä olen Rasmuksen puolella, bändi saisi jo tunnettavuus pisteitä. Näin se menisi, siellä kilpaillaan, mutta ei juoksussa tai taitoluistelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Rasmuksen menestyksen tiellä on kaksi suurta ongelmaa.
1. Genre: Kv-yleisö näkee jokaisen rock-bändin tänä vuonna vain Måneskinin halpoina kopioina. Älkää ampuko viestintuojaa, niin se vaan on.
2. Tunnettuus: Valmiiksi tunnettu bändi on varman päälle pelaamista, joten tunnettu nimi voi kääntyä artistia vastaan Euroviisuissa. Ja joo, mammat äänestäisi "Dimmua" ja jaadajaadajaa, mutta ne loput 200 miljoonaa viisufania ei.
Mutta nämä Rasmusta sokeasti fanittavat eivät osaa ajatella kuin että rock = Suomen menestys.
Heh.. maneskinen kopioina..joopa joo.
Täällä jotkut maneskin hullut näkee senkin maneskin kopiona jos laulaja ja kitaristi ovat selät vastakkain..
Asia,jonka jokaikinen rockbändi on tehnyt ennenkuin yksikään maneskinin jäsenistä oli edes syntynyt.
Kuten sanoin: älä ammu viestintuojaa. Tänä vuonna jokainen rock-bändi saa armotta otsaansa ison leiman, jossa lukee "kopio". Enhän minä sanonut, että The Rasmus olisi Måneskinin kopio. Vaan että Euroviisut on Euroviisut.
En ole missään muualla kuullut kenenkään puhuvan kopiosta.
Etenkään Suomen kohdalla.
Ja joku rockpop Rasmus tai hurricane niiiiin kaukana.
Vierailija kirjoitti:
(Joillain on hurricane ykkösenä esim noissa toplistoissa).
Mä kuuntelen sitä koko aika ja Cyan Kick:stä innostuin. Yhden kommentin aikaisemmin laitoin tähän ketjuun Cyan Kick:stä ja pessimistisesti siihen suhtauduttiin niin päätin, että enpä sitten mitään muuta viitsi kirjoittaa tänne siitä (paitsi tämän kommentin). Uusi tuttavuus Cyan Kick on itselleni ja taitaapa minusta vieläpä fanikin syntyä. Muutenkin kaikki näyttää olevan erimieltä kanssani kaikista asioista niin vähemmin sitten kirjoittelen tänne.
Tämä Elsie Bay on kiinnostava. Muutaman sekunnin kuuntelin, hieno ääni.
Vierailija kirjoitti:
Rockin jälkeen ei voiteta rockilla.
Bess jatkoon. Menevä ralli, kaunis melodia. Suomi on todella kaunis kieli ulkomaalaisen korviin ja kappaleessa on silti helposti omaksuttava rallatus.
Finaaliin asti ainakin heittämällä, tanssihtavia kappaleita on varmasti monella muullakin mutta suomi erottuu tässä suomenkielellä ja loppusijoitus on kympin sakissa.
Sinulla on kyllä todella optimistinen maailmankatsomus.
Mikään ei euroviisuissa ole nolompaa kuin apinoida edellisen viisun voittajaa.
Jos sinne rockilla mennään niin ei pääse edes finaaliin asti.
Rasmus tai Bess suomea edustamaan 🙏