Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

Vierailija
1401/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni oikeasti edes kuuntelee kappaleiden sanoja?

En minä ainakaan edes suomenkielisten. Monia osaan laulaa mukanakin enkä silti ole koskaan ajatellut mitä kappaleessa oikeasti lauletaan.

En mäkään kuuntele. Tärkeintä on tarttuva ja hyvä melodia ja kaunis lauluääni. Kirjoitin englannista M:n pari vuotta sitten, mutta en ikinä oikein saa selvää, mitä lauluissa lauletaan ellen näe sanoja. Ja muissa maissa ei Suomea ja olikohan Viroa lukuunottamatta tekstitetä Euroviisuja.

Vierailija
1402/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isaachan tuonne viisuihin menee, ainoa varteenotettava vaihtoehto ja muut artistitkin sanoneet ettei heillä ole mitään jakoa Isaacia vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse todellakin kuuntelen kappaleiden sanat ihan jokapäiväisessäkin elämässä. Ilmankos on niin ihmeellistä musiikkia välillä pinnalla, jos vaan melodia otetaan huomioon. Ihmettelen, kuka ei kuuntele sanoja…

Vierailija
1404/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isaachan tuonne viisuihin menee, ainoa varteenotettava vaihtoehto ja muut artistitkin sanoneet ettei heillä ole mitään jakoa Isaacia vastaan.

Älä jaksa trollata.

Vierailija
1405/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliveralla on kaunis ääni, mutta mitään sanomaton kappale. Ei tuolla biisillä pärjää euroviisuissa.

Olin The Rasmuksen kannalla tähän astisista, mutta nyt tuli Oliverasta kyllä paha haastaja ja tämän UMK:n potentiaalinen yllättäjä. Nyt oikeasti harmittaa, kun jompikumpi jää rannalle.

Ei Billie Eilish(kään) miltään bängeri-laulajalta vaikuta, mutta silti ihmiset tykkäävät. Vertaisin tätä parin vuoden takaiseen voittajabiisiin Portugalista, sekään ei ollut mikään varma hitti, mutta jos tämän osaa vetää livenä just oikein JA NIMENOMAAN TUNTEELLA, EIKÄ TEKNISESTI KULTAKORVIA MIELLYTTÄVÄN OIKEIN, niin tämä saa ääniä yllättävän paljon.

Sanoituksesta sen verran, että ensimmäinen biisi tässä kisassa, joka laittaa ajattelemaan ja herättää tunteita puoleen tai toiseen ihan biisin nimestä lähtien. Muut ovat aika lailla rallattelua.

Mä olen ihan samaa mieltä, haluaisin lähettää molemmat.

Vierailija
1406/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen UMK näytetään suorana myös Espanjan televisiosta.

Vierailija
1407/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

norjan pitäis ehdottamasti lähettää se yum yum laulu

Vierailija
1408/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sanoo että tylsä biisi. Minä sanon että koskettava<3 tässä kannattaa uppoutua niihin sanoihin:))))))))

Vierailija
1409/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua mitä te näätte siinä isaacissa?? Kuuntelin youtubesta jotain sen biisiä ja oli kammottavan kuulosta. Jotain räppityylistä. En ees kunnolla ottanu sen sanoista selvää.

Oliveran biisi oli masentava 😩 Muutenki tälleen koronan keskellä jaksais yhtään tollasta kuunnella. Ja sen ääntä ei vaan jaksa! Kuuntelin jonku Oliveran aiemman biisin ja siinä sen ääni oli kauniimpi. Tuossa viisubiisissä hermoja raastavan kuulosta 🤦‍♀️

Enkä muutenkaan tykkää tuollasista tosi hitaista biiseistä. Tuntuu että nukahtaa 🙄

Vierailija
1410/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Rasmus(👆) vai Olivera(👇)??

Vierailija
1411/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua mitä te näätte siinä isaacissa?? Kuuntelin youtubesta jotain sen biisiä ja oli kammottavan kuulosta. Jotain räppityylistä. En ees kunnolla ottanu sen sanoista selvää.

Oliveran biisi oli masentava 😩 Muutenki tälleen koronan keskellä jaksais yhtään tollasta kuunnella. Ja sen ääntä ei vaan jaksa! Kuuntelin jonku Oliveran aiemman biisin ja siinä sen ääni oli kauniimpi. Tuossa viisubiisissä hermoja raastavan kuulosta 🤦‍♀️

Enkä muutenkaan tykkää tuollasista tosi hitaista biiseistä. Tuntuu että nukahtaa 🙄

Ei ole räppiä. Kyllä se on ihan ehta poikapoppari ja vieläpä varsin laadukas sellainen.

Vierailija
1412/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliveralla on sama kun rasmuksella, "joku" puuttuu. Tuosta oliveran biisistä olis saanu todella hyvän vähän lisäämällä jotain. Nyt aika lattea jotenkin vaikka tavallaan pidänkin kappaleesta.

Vierailija
1413/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne muut on niin sanoneet?

Vierailija
1414/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läntinen yllättää kaikki tänään!

Vierailija
1415/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne muut on niin sanoneet?

The Rasmuksen Lauri ottanut varmaan Teamsin kautta yhteyttä ja avautunut silmät kyynelissä.

Naurattaa ajatuskin.

Vierailija
1416/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..riippuu todella paljon biisistä. Jos joku bängeri niin ihan sama mitä laulavat.

Selvä päivä taas sanoituksiltaan ihan paras.

Ja näitä biisejähän löytyy,että laulanut itse mukana vuosia päin*"*a😀

Ekalla kerralla en yleensä kiinnitä huomiota sanoihin.

Viisuissa ei ole noita tekstitysvideoita.

Ja jos siellä on joku biisi vaikka ranskaksi (viime vuonna kaksi kärjessä ja Italian yksi ja oliko ukrainankin niin ei mitään hajua mitä lauloivat.. Ei mitään.

Vierailija
1417/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivera on oma suosikkini tällä hetkellä, mutta en usko että on sopii edustajaksi sanoituksen vuoksi. Itselle sanat ei ole ongelma, mutta todella monelle muulle ovat. Kappale joutuisi joissain maissa varmaan boikottiin, ja esityksen tilalla tulisi mainoksia.

Vierailija
1418/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Rasmuksen kannalla, mutta tämä Olivera taitaa olla kovempi! En olisi uskonut.

Vierailija
1419/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei vielä tähän mennessä ole kolauttanut yksikään biisi, joka jo ensi sekunneista alkaen veisi mukanaan ja josta heti voisi sanoa, että tässä se on, biisissä täytyy olla sellainen osa, josta sen muistaa  vielä kuollessaankin.

Vierailija
1420/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan edes suomenkielisten. Monia osaan laulaa mukanakin enkä silti ole koskaan ajatellut mitä kappaleessa oikeasti lauletaan.

Riippuu täysin kappaleesta. Jotkut kappaleet on hyviä erityisesti lyriikoidensa takia, mutta toisissa niihin ei tosiaan juurikaan kiinnitä huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän