Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

Vierailija
1301/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivera on nyt suututtanut puoli Eurooppaa... Noloa. Miksi piti lähteä piikittelemään kristittyjä, varsinkin kun osa Euroopan maista on todella, todella uskovaisia?? Nyt meni hyvä biisi hukkaan. Tämä jos valitaan, siellä tulee olemaan maita jotka koittavat diskata Suomen.

Vierailija
1302/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin jaetaan tätä samaa reaktivideota näköjään...

Tässä britti ja irkku

Ja plz, älkää lähettäjä mitään vihaa Judelle. Tai kummallekaan.

Itse olen seurannut näitä nyt pari vuotta. Ja en ihan täysin Juden vahvaa reaktiota ymmärrä,mutta sallin hänelle sen oman mielipiteensä. (Selitti kyllä kantansa kommenteissa). Ja oli anxious edes postaamaan tuon videon, eli vähän pelokas.

Kristityt eivät tykkää noista sanoista.

Toki olen itsekin. Mutta, ilmeisesti suomalainen ev.lut suhtautuu näihin vähän eri tavalla.

Mun mielestä Jude on ihana, mutta en ymmärrä häntä tässä nyt yhtään. Itse olen uskossa, mutta silti kappaleessa on paljon puhuttelevaa. Ja muutenkin olen kiinnostunut erilaisten maailmankatsomusten perusteluista ja ihmisten kokemuksista. Kappale ei ole loukkaava vaan kauniin filosofinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivera on nyt suututtanut puoli Eurooppaa... Noloa. Miksi piti lähteä piikittelemään kristittyjä, varsinkin kun osa Euroopan maista on todella, todella uskovaisia?? Nyt meni hyvä biisi hukkaan. Tämä jos valitaan, siellä tulee olemaan maita jotka koittavat diskata Suomen.

Piikittelemään? Biisin nimi on ehkä provokatiivinen, mutta kappalehan kertoo Oliveran omasta elämänkatsomuksesta.

Hard Rock Hallelujah vaan kaikille.

Vierailija
1304/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ateistikappale on kyllästyttävä lässytys.

Vierailija
1305/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi tähteä tuli täältäkin:

Vierailija
1306/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliveran biisissä on sinänsä ideaa, mutta ääni on liian lapsekas ja biisi liian hidas.

Vierailija
1307/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettäisin tämän Oliveran Torinoon siitäkin huolimatta ettei pärjäisi siellä. Se on juuri sellainen biisi joka taatusti ei tule hukkumaan massaan ja toisaalta se vie viisuja taas astetta avoimempaan suuntaan. Meiltä on lähetetty ulkomusiikillisista syistä mm. Pentti Kurikka, mutta Oliveran kohalla - mikäli live toimii - tätä pelkoa ei ole. Kaunis, syvällinen kappale.

Olin alunperin toivonut Rasmusta edustamaan, mutta kyllä nyt on niin kova umk-taso ettei se valitettavasti yllä minulla kärkeen.

Itse en halua taas lähettää mitään,minkä en luota pääsevän finaaliin.

No jokaisella olkoon suosikkinsa.

Pelkästään ”shokkiarvon" takia ei..

Kamala kohu oli el diablostakin jossain Kyproksella. Ja vain siitä syystä,että mainittiin el Diablo.

Ei tuo nyt kovin kummoisesti pärjännytkään.

Vierailija
1308/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä britti ja irkku

Itse olen seurannut näitä nyt pari vuotta. Ja en ihan täysin Juden vahvaa reaktiota ymmärrä,mutta sallin hänelle sen oman mielipiteensä. (Selitti kyllä kantansa kommenteissa). Ja oli anxious edes postaamaan tuon videon, eli vähän pelokas.

Toki olen itsekin. Mutta, ilmeisesti suomalainen ev.lut suhtautuu näihin vähän eri tavalla.

Mun mielestä Jude on ihana, mutta en ymmärrä häntä tässä nyt yhtään. Itse olen uskossa, mutta silti kappaleessa on paljon puhuttelevaa. Ja muutenkin olen kiinnostunut erilaisten maailmankatsomusten perusteluista ja ihmisten kokemuksista. Kappale ei ole loukkaava vaan kauniin filosofinen.

Tuli sellainen sana, että jo pelkkä sana "ateisti" loukkasi kyseistä tubettajaa. Ei ymmärtänyt lyriikoita yhtään vaan kirjoitteli hernekeitot nenässä. Eihän biisi kommentoi kristinuskoa sinänsä vaan Oliveran hankalaa suhdetta uskoon ja olemassaoloon yleensä.

Vierailija
1309/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliveran biisi on hieno, mutta sen perään youtube tarjosi Liettuan edustajaa Gebrasya joka on ihan mieletön. En kyllä ymmärrä, miten niin pienestä maasta tulee aina valtavan hyviä laulajia.

Vierailija
1310/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tympeä ajatus, että nykyään noustaan takajaloilleen, jos joku tuo esiin oman näkemyksensä, mikä poikkeaa siitä omasta. Kovasti puhutaan suvaitsevaisuudesta, mutta puheeksi se sitten jääkin.

Ihan tähänkin perustuen Olivera olisi kelpo osallistuja.

Vierailija
1311/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Oliveran biisillä herättäisi ainakin huomiota viisuissa :D

Vierailija
1312/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin videon perusteella Oliveraa paljon nuoremmaksi. Onkin "jo" 28-vuotias ja tehnyt musiikkia vaikka millä mitalla. Löyti biisi DJ Tiestonkin kanssa.

Korkeatasoinen UMK tänä vuonna.

Vierailija
1313/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin videon perusteella Oliveraa paljon nuoremmaksi. Onkin "jo" 28-vuotias ja tehnyt musiikkia vaikka millä mitalla. Löyti biisi DJ Tiestonkin kanssa.

Korkeatasoinen UMK tänä vuonna.

Löytyi*

Vierailija
1314/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä britti ja irkku

Pitää muistaa, että valtaosa maailman uskovaisista suhtautuu filosofisuuteen ja kaikenlaiseen pohdiskeluun kielteisesti. 

Vierailija
1315/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vai huono?

Tykkäsin. En saa päähäni kuka artisti äänestä tulee mieleen, persoonallinen.

Mulle tuli mieleen Duffy.

No ei kyllä Duffyä muistuta sitten mitenkään. Kiva biisi kyllä, mutta ei jotenkaan euroviisuihin sovi.

Vierailija
1316/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä britti ja irkku

Tuli sellainen sana, että jo pelkkä sana "ateisti" loukkasi kyseistä tubettajaa. Ei ymmärtänyt lyriikoita yhtään vaan kirjoitteli hernekeitot nenässä. Eihän biisi kommentoi kristinuskoa sinänsä vaan Oliveran hankalaa suhdetta uskoon ja olemassaoloon yleensä.

Valtaosa maailman uskovaisista (uskontokunnasta riippumatta) suhtautu kielteisesti myös siihen, jos joku yksittäinen henkilö pohdiskelee kriittisesti omaa suhdettaan uskoon ja olemassaoloon, sekä siihen, että yleensä sanotaan ääneen se mahdollisuus, että suhde uskoon voisi olla HANKALA.

Vierailija
1317/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähettäisin tämän Oliveran Torinoon siitäkin huolimatta ettei pärjäisi siellä. Se on juuri sellainen biisi joka taatusti ei tule hukkumaan massaan ja toisaalta se vie viisuja taas astetta avoimempaan suuntaan. Meiltä on lähetetty ulkomusiikillisista syistä mm. Pentti Kurikka, mutta Oliveran kohalla - mikäli live toimii - tätä pelkoa ei ole. Kaunis, syvällinen kappale.

Olin alunperin toivonut Rasmusta edustamaan, mutta kyllä nyt on niin kova umk-taso ettei se valitettavasti yllä minulla kärkeen.

Itse en halua taas lähettää mitään,minkä en luota pääsevän finaaliin.

No jokaisella olkoon suosikkinsa.

Pelkästään ”shokkiarvon" takia ei..

Kamala kohu oli el diablostakin jossain Kyproksella. Ja vain siitä syystä,että mainittiin el Diablo.

Ei tuo nyt kovin kummoisesti pärjännytkään.

Uskon Oliveralla olevan paremmat mahdollisuudet finaaliin kuin Rasmuksella, jolla valitettavasti oli liian geneerinen biisi.

Vierailija
1318/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sieltä perjantaina tulee 😳🔥

https://www.instagram.com/p/CY0zfBsN6dI/

Vierailija
1319/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä britti ja irkku

Valtaosa maailman uskovaisista (uskontokunnasta riippumatta) suhtautu kielteisesti myös siihen, jos joku yksittäinen henkilö pohdiskelee kriittisesti omaa suhdettaan uskoon ja olemassaoloon, sekä siihen, että yleensä sanotaan ääneen se mahdollisuus, että suhde uskoon voisi olla HANKALA.

Ja tämä johtuu siitä, että ihmiselle tulee epämukava olo kun kognitiivinen dissonanssi puskee päälle, kun pitäisi käsitellä analyyttisesti ja loogisesti omia uskomuksia.

Vierailija
1320/12303 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä britti ja irkku

Pitää muistaa, että valtaosa maailman uskovaisista suhtautuu filosofisuuteen ja kaikenlaiseen pohdiskeluun kielteisesti. 

Ja tälle on syynsä: jos pysähtyy miettimään, saattaa vahingossa oivaltaa, että eihän näissä jutuissa ole päätä eikä häntää. Sehän on uskon idea - uskotaan uskomattomaan. Ehkä tämä henkilö tosin on myös nuoruutensa vuoksi erityisen ehdoton. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi