Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Younheartedin laulajalla on kaunis ääni ja sanoituksetkin kivat, mutta voi luoja miten tylsä biisi
Vierailija kirjoitti:
Younheartedin laulajalla on kaunis ääni ja sanoituksetkin kivat, mutta voi luoja miten tylsä biisi
Totta. Jopa Juha Tapion tappavan tylsä tuotanto vaikuttaa lähes mielenkiintoiselta tuohon verrattuna.
Bessillä 306 tuhatta katselukertaa Areenassa
Cyan Kicksillä 466 tuhatta
The Rasmuksella 476 tuhatta
Yuongheartedilla 333tuhatta
Mun mielestä BESSin kappaleessa on tuore näkökulma ja se on uskottava, toisin kuin Rasmuksen. Olen aikoinaan fanittanut bändiä monen levyn verran -harmi etten nyt oikein voi. Sävellys on heilläkin melkein hyvä, jotain jää kuitenkin puuttumaan. BESSin etuja lienee myös hyvä livelaulanta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttuhan se Jezebel tiikeriksikin. Miksi tämä ei häiritse näitä jankuttajia? Sen sijaan on ylitsepääsemätön outous, jos vain näyttää pojalta. Ei edes muutu pojaksi.
Pointti viuhuu nyt ohi. Nykypäivänä pitää olla todella tarkka näissä jonkun kuvaamisissa tytöksi/pojaksi tai tytön/pojan näköiseksi. Kun on kyse biisistä, jolle on luvassa miljoonittain kuuntelijoita, joku varmasti pahoittaa mielensä ja nostaa somekohun.
Niin? Kuka niihin jaksaa enää ajatuksiaan tuhlata. Loukkaantumisesta selviää kyllä.
Viisut on sateenkaariväen juhla ja ovat herkkiä nousemaan barrikadeille jos kokevat tulleensa loukatuiksi. Ei mikään bändi halua sellaista bad pressiä.
Jotkut ovat. Olen biseksuaali nainen ja itseasiassa tykkään tuosta kohdasta, jossa Jezebelin sanotaan näyttävän pojalta.
Sama juttu, olem biseksuaali eikä se kohta häiritse minua. Voin silti kuvitella että joku siitä tulee näkemään vaivaa.
Toivottavasti Rasmukselle ei tule mitään valtavaa pyroshowta. Joku moderni valoshow, hyvät kamerakulmat/leikkaukset, katsekontaktia.
R y s s ä ja valko r y s s ä voisivat boikotoida kisoja. Laskee tunnelmaa kun niitä pälyileviä roistovaltioita pitää joka vuosi estraadilla sietää.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Rasmukselle ei tule mitään valtavaa pyroshowta. Joku moderni valoshow, hyvät kamerakulmat/leikkaukset, katsekontaktia.
Jaa, että YLE järjestäisi valtavan pyroshown? :D
Vierailija kirjoitti:
R y s s ä ja valko r y s s ä voisivat boikotoida kisoja. Laskee tunnelmaa kun niitä pälyileviä roistovaltioita pitää joka vuosi estraadilla sietää.
Miksi rangaista taiteilijoita hallintomallista?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä BESSin kappaleessa on tuore näkökulma ja se on uskottava, toisin kuin Rasmuksen. Olen aikoinaan fanittanut bändiä monen levyn verran -harmi etten nyt oikein voi. Sävellys on heilläkin melkein hyvä, jotain jää kuitenkin puuttumaan. BESSin etuja lienee myös hyvä livelaulanta.
Mä olen aivan päinvastaista mieltä näiden kappaleiden uskottavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rangaista taiteilijoita hallintomallista?
Piruuttaan. Kiusaavathan hekin ry s si s s sä asuvia ulkomaalaisia. Pakollinen spitaalitesti joka 3kk? Vuoroin vieraissa eikä kellekään tule ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aivan päinvastaista mieltä näiden kappaleiden uskottavuudesta.
Niin ja mikä se Bessin tuore näkökulma on? Mun mielestä se on juurikin yleistä nykypäivän hömpötystä.
Toivottavasti ymmärtävät pitää Antti Tuiskun kaukana UMKsta tänä vuonna. Viime vuonna meni Antti Tuisku showksi koko homma. Juontaessaan puhui itsestään ja esiintyikin useamman kerran.
Kilpailijoiden tulee olla pääosassa.
Kyylä kirjoitti:
Yuongheartedilla 333tuhatta
Eihän noita voi suoraan vertailla, kun yksi kerrallaan julkaistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyylä kirjoitti:
Yuongheartedilla 333tuhattaEihän noita voi suoraan vertailla, kun yksi kerrallaan julkaistaan.
Ei voikaan ainakaan tässä vaiheessa, mutta siitä voi päätellä jotain, jos uudemmalla julkaisulla on enemmän kuin vanhalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan katsoa noita ulkomaalaisten reaktiovideoita :D
Youtube: UMK-2022 reaction
Mä odotan jo innolla sitä artistien reaktiovideota toisiinsa. Ne on ihan huikeita ja viime vuonnakin tunnistivat sieltä puolet muista esittäjistä ja myös se voittajabiisi tuli muiden reaktioista aika selväksi..!
Haluun nähdä muiden ilmeet kun tajuavat The Rasmuksen olevan mukana :D
En tykännyt Rasmuksen biisistä yhtään. Nyt oon kuunnellut sen pari kertaa uudestaan ja sehän onkin tosi hyvä :D
Hmmm..
Viime vuonna BC oli niin hehkutettu.. halusin tänä vuonna samaa..
CK:llä olisi ollut parempia biisejä, Rasmus olisi voinut tehdä "räväkämmän".
Sori,itse en usko nyt vastaavaan menestykseen millään.😢
Te sanoituksista saivartelijat... Eipä noi BC:äänkään sanat kovin kummalliset olleet. Maneskinistä ei mitään hajua mitä joikottelivat, tai niistä ranskalaisista..
Sanoitusten perusteella laitettaisiin sinne tuo numerosi tms...
Ei, sinne laitetaan jotain iskevää.