Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa on kehuttu että Ruotsin kappale on hyvä ja tulee taistelemaan kärkisijoista. Minä sitten päätin sen Youtubesta kuunnella. Biisin alku oli pitkästyttävä ja kelasin hieman eteenpäin, josko biisi olisi lähtenyt kunnolla käyntiin. No ei ollut. Taas eteenpäin, ja samaa tasapaksua shaibaa. Viidennen kerran eteenpäin kelaamisen jälkeen totesin, ettei tämä biisi muutu missään vaiheessa ja luovutin. Biisi oli vertauskuvallisesti kuin söisi viikon putkeen kylmää kaurapuuroa ja katselisi samalla maalin kuivumista seinältä.
Mä totesin eilisestä semistä, että Ruotsilla kaikki muu on loistavasti kasassa paitsi se biisi.
Mä en nyt muista miten se biisi edes meni.Lavalla kyllä, lavan ulkopuolella pettää sekin vähä näemmä.
Saattanut itseltäni jäädä kohta näkemättä, mihin nyt viittaat kommentillasi. En muista mitään lavan ulkopuolista kohtausta, joten viestiä kai olen laittanut sillä hetkellä eilen.
Jestas miten rasittavalta ääliöltä vaikuttaa. Alkoholi ei sovi kaikille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Cornelia kännissä?
Tai sitten se vaan on huomiohakuinen kuspää.
No onneksi on sinun kaltaisia kivoja ihmisiä täällä kommentoimassa!
Täällä ei vaikuta olevan kiva ilmapiiri ja tuntuu siltä, että tänä vuonna on vähemmän ihmisiä keskustelemassa täällä. Veikkaan tämän ilmapiirin tekevän sen tehtävänsä.
Mä ajattelin just, että mäpäs voisin jättää tämän ketjun rauhaan ja voisin paremmassa seurassa viettää euroviisuja. Kehittävää ja mukavaa keskustelua, kun osittain puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Onko muita jotka kannattavat Belgiaa?
Mun mielestä Belgialla on paras kappale.
Minunkin mielestä Belgia on tämän vuoden paras. Sitten ovat Suomi ja Islanti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Cornelia kännissä?
No miten sinä sitten selität tuon törkeän käytöksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Cornelia kännissä?
Ei täällä kaikki välttämättä ole kivoja, mutta ei se silti sitä tarkoita, että tuon Ruotsin edustajan käytön olisi ollut asiallista tai hyväksyttävää. Miettikääpä, jos vaikka Rasmuksen Lauri olisi hypännyt naistoimittajan päälle, siis syliin, tai pakottanut hänet maahan ja esittänyt ampuvansa tätä. Veikkaan, että miehen kohdalla käytöksen törkeys olisi ymmärretty selkeämmin - mutta mautonta ja asiatonta, suorastaan törkeää, se on silti naisenkin kohdalla. Erityisen mautonta tällainen on, kun Euroopassa on sota, ja yksi viisuissa kilpaileva bändi on tullut kisaan sodan keskeltä, jossa oikeasti ammutaan ihmisiä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa on kehuttu että Ruotsin kappale on hyvä ja tulee taistelemaan kärkisijoista. Minä sitten päätin sen Youtubesta kuunnella. Biisin alku oli pitkästyttävä ja kelasin hieman eteenpäin, josko biisi olisi lähtenyt kunnolla käyntiin. No ei ollut. Taas eteenpäin, ja samaa tasapaksua shaibaa. Viidennen kerran eteenpäin kelaamisen jälkeen totesin, ettei tämä biisi muutu missään vaiheessa ja luovutin. Biisi oli vertauskuvallisesti kuin söisi viikon putkeen kylmää kaurapuuroa ja katselisi samalla maalin kuivumista seinältä.
Mä totesin eilisestä semistä, että Ruotsilla kaikki muu on loistavasti kasassa paitsi se biisi.
Mä en nyt muista miten se biisi edes meni.Lavalla kyllä, lavan ulkopuolella pettää sekin vähä näemmä.
Saattanut itseltäni jäädä kohta näkemättä, mihin nyt viittaat kommentillasi. En muista mitään lavan ulkopuolista kohtausta, joten viestiä kai olen laittanut sillä hetkellä eilen.
Pressi meni eilen vähän överiksi eilen.
Eri
Voisiko joku referoida, mitä siellä tapahtui ja miten Ruotsin edustaja käyttäytyi tai mitä teki?
Etkö osaa avata linkkiä? Tai itse seurata aihetta, josta keskustellaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Cornelia kännissä?
Ei täällä kaikki välttämättä ole kivoja, mutta ei se silti sitä tarkoita, että tuon Ruotsin edustajan käytön olisi ollut asiallista tai hyväksyttävää. Miettikääpä, jos vaikka Rasmuksen Lauri olisi hypännyt naistoimittajan päälle, siis syliin, tai pakottanut hänet maahan ja esittänyt ampuvansa tätä. Veikkaan, että miehen kohdalla käytöksen törkeys olisi ymmärretty selkeämmin - mutta mautonta ja asiatonta, suorastaan törkeää, se on silti naisenkin kohdalla. Erityisen mautonta tällainen on, kun Euroopassa on sota, ja yksi viisuissa kilpaileva bändi on tullut kisaan sodan keskeltä, jossa oikeasti ammutaan ihmisiä päähän.
Tähän kommenttiini lisään vielä juuri The Rasmukseen liittyen, että on ollut ihana katsoa heidän haastattelujaan, katukeikkojaan ja muita kuvattuja pätkiä, koska koko bändi on vaikuttanut niin sympaattisilta ja mukavilta, ovat olleet innoissaan ja tuoneet esiin sen, että tekevät kovasti töitä oman esityksensä eteen, mutta samalla ovat suhtautuneet arvostavasti myös muihin kilpailijoihin - niin UMK:ssa kuin Euroviisuissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Voisiko joku referoida, mitä siellä tapahtui ja miten Ruotsin edustaja käyttäytyi tai mitä teki?
Joo en ollut vielä päässyt siihen viestiin asti, jossa on linkki. Kiva kuitenkin kun vastasit noin ystävällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Joo en ollut vielä päässyt siihen viestiin asti, jossa on linkki. Kiva kuitenkin kun vastasit noin ystävällisesti.
No mikset ensin lue viestejä, sitten etsi itse tietoa ja sitten vasta pyydä palvelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
No mikset ensin lue viestejä, sitten etsi itse tietoa ja sitten vasta pyydä palvelua?
Koska katson, että sinun kaltaistesi ihmisten tehtävä on palvella muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Cornelia kännissä?
Tähän kommenttiini lisään vielä juuri The Rasmukseen liittyen, että on ollut ihana katsoa heidän haastattelujaan, katukeikkojaan ja muita kuvattuja pätkiä, koska koko bändi on vaikuttanut niin sympaattisilta ja mukavilta, ovat olleet innoissaan ja tuoneet esiin sen, että tekevät kovasti töitä oman esityksensä eteen, mutta samalla ovat suhtautuneet arvostavasti myös muihin kilpailijoihin - niin UMK:ssa kuin Euroviisuissakin.
Tätä olen itsekkin miettinyt, jotenkin todella hyvän kuvan antavat itsestään. Olen heidän musiikkiaan kuunnellut jonkin verran, mutta bändin haastatteluja nähnyt varmaan ainoastaan sieltä 90-00 -vaiheilta, jolloin olivat vielä teinejä (ja varsinkin eräillä bändin jäsenillä vähän, noh miten sen nyt sanois, omituisia juttuja :D) Lauria on tietysti näkynyt aina välillä jossain mediassa, mutta ei mulla siitä oikein mitään mielipidettä ole muodostunut. Nyt kun oon katsonut noita koko bändin haastatteluja niin vaikuttavat todella mukavalta porukalta! Ja uskomattoman hyvin Emppu näyttää sopivan heidän ryhmädynamiikkaansa, vaikka muut ovat olleet yhdessä jo vuosikymmeniä, niin jos ei tietäisi voisi kuvitella Empun olleen aina osa ryhmää.
Kuunnelkaapa uudelleen Cornelian semifinaaliesitys. Hänen aiemmin niin upea äänensä oli täysin "rikki". Ihmettelin sitä aikani, mutta sittenhän se selvisi kun näin videolta hänen toilailujaan lehdistötilaisuudessa, eli oli aloittanut ryyppäämisen ennen semifinaalia. Ei tuo humalaisen toilailu kivalta näytä, etenkin kun niissä viitattiin sotaan ja ihmisten ampumiseen. Turha syyttää ADHD:ta, minullakin on diagnosoitu se, mutta en voisi kuvitella käyttäytyväni noin julkisesti (omassa porukassa yksityisesti on lupa pelleillä kenellä tahansa).
Mitä varten tuo haastattelija meni mukaan Cornelian pelleilyyn? Meni makaamaan maahan ja sylitteli.
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten tuo haastattelija meni mukaan Cornelian pelleilyyn? Meni makaamaan maahan ja sylitteli.
Uskomaton pöljä juontajana.
Suomen esiintymispaikka neljäntenä on tilastollisesti toiseksi huonoin paikka esiintyä. Vähemmän pisteitä on saatu keskimäärin vain 2. esiinrymispaikalta.
Vierailija kirjoitti:
Suomen esiintymispaikka neljäntenä on tilastollisesti toiseksi huonoin paikka esiintyä. Vähemmän pisteitä on saatu keskimäärin vain 2. esiinrymispaikalta.
Mietin vaan, että onko nykyisin juurikaan merkitystä sillä, millä esiintymispaikalla oma vuoro on? Nyt kun kaikki ovat voineet katsoa ja kuunnella biisejä youtubesta mielin määrin.
Tuntui hyvältä kun juuri Saksan alueen uutisissa ntv esitettiin euroviisuista ja siinä oli oikein hyvä ja selkeä tosin lyhyt osuus Laurista. Samaan syssyyn oli tietty armopisteille pääsevästä poliittisesta syystä Ukrainasta pitempi osuus. Mutta vahva keltainen takki oli hyvin esillä ja The Rasmuksen esityksestä ja solisti tosi hyvän oloinen. Toivotaan hyvää, täytyy katsoa.
Minä Saksassa saan äänestää, kai ääniä saa yhä antaa 20 kappaletta, kenelle tahansa. Suomi esiintyy Portugalin kauniin, mutta niin unettavan biisin jälkeen ja Suomi esiintyy ennen unettavaa Sveitsiä, jää ehkä paremmin mieleen Jetsepiili.
Annoin paljon ääniä kolmella puhelimellani, yhteensä oli mahdollisuus antaa 20 ääntä yhdellä puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan, että onko nykyisin juurikaan merkitystä sillä, millä esiintymispaikalla oma vuoro on? Nyt kun kaikki ovat voineet katsoa ja kuunnella biisejä youtubesta mielin määrin.
En usko, että suurin osa tekee tuota, vaikka se helppoa olisikin.
Vierailija kirjoitti:
minusta vaikutti kiusaantuneelta.
Etnisen puhtauden vaaliminen Srebrenicassa ei ole avantgardea. Etnisen puhtauden vaaliminen Britannian kuningashuoneessa ei ole avantgardea. En tiedä millainen Serbian kotiyleisölle suunnattu dog whistle Meghan Marklen mainitseminen/ilkkuminen sanoituksessa on ollut, mutta M. A. Nummista ei tarvinne vetää mukaan tämän kappaleen taiteellisten meriittien arvioimiseen.