Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Vierailija kirjoitti:
Mun top 10:
-Ukraina
-Kypros :(
-Viro
-Kreikka
-Ranska
-Liettua
-Espanja
-Alankomaat
-Saksa
-Tsekki
Aika hyvä ennustus, joskin Ukrainan voitto on varma, ei ennustus. Eikä syyttä, koska kappalekin on persoonallista musiikkia ja showta, huonommillakin on voitettu.
Ukraina tarvitsee nyt kaiken mahdollisen tuen ja näkyvyyden joka saralla.
Suomea on veikattu 10 parhaan joukkoon, taas. En usko.
Jezebel ei iske ei pure. Aika tylsä.
Ps. 2006 ennakoin Lordin "Hard Rock Hallelujahin" säkenöivän voiton, joten olen nytkin varma ennustuksestani, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kai sittenkin äänestää Corneliaa Ukrainan sijaan kun pelkään että se ampuu meitä kaikkia päähän jos ei saa tahtoaan läpi. :( Aika vaativa persoona tuntuu olevan.
Tosissaanko aijot äänestää Corneliaa?
Pelottaa sen reaktio jos ei voita. :(
Ei tartte pelätä, jos reaktio menee yli niin hänelle on paikka putkassa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kai sittenkin äänestää Corneliaa Ukrainan sijaan kun pelkään että se ampuu meitä kaikkia päähän jos ei saa tahtoaan läpi. :( Aika vaativa persoona tuntuu olevan.
Ampumisen taustalla kuuluu Die Together, die together, die together -jollotus ympyrässä seisovien kantriasuisten, mutta strategisella hetkellä pakaroitaan vilauttavien naisten accapellana ja lopuksi käsienpesun ääniä ja Llámame nam nam nam nam nam nam nam, kun sudet käyvät aterialle.
;P
Onko muita jotka kannattavat Belgiaa?
Mun mielestä Belgialla on paras kappale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Cornelia kännissä?
Tai sitten se vaan on huomiohakuinen kuspää.
Oh dear, aren't we all???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosissaanko aijot äänestää Corneliaa?
Ei tartte pelätä, jos reaktio menee yli niin hänelle on paikka putkassa.
Mikä tuossa Ruotsin Cornelian esityksessä ketään ihastuttaa.
Tylsä, sekä musiikki että esitys. Ihan sama miten reagoi, kun ei kuitenkaan pääse kärkisijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin edustajan käytös eilen illalla lehdistötilaisuudessa, semifinaalin jälkeen, oli tosi lapsellista.
Koko ajan venkoili huomionhakuisesti ja lopulta meni liian pitkälle juontajan nöyryyttämisessä, vaikka se olikin tarkoitettu huumoriksi.Voi vitsi, onko linkkiä?
Mun mielestä Melodifestivalenin finaaliesitys oli parempi kuin eilinen. Eilisestä tuli sellainen tunne et miettii vaan kokoajan seuraavaa hiusten haromista ja aito tunne jäi lähes kokonaan puuttumaan. Jotenkin lavapreesens oli vielä enemmän häiritsevä kuin aiemmin.
No tämä. Mello-veto oli tunteellinen, tosin silloinkin ihmettelin hänen ääntään ja epäselvää lausuntaa. Biisihän on raastava, mutta nyt semissä lauleskeli jotenkin robottimoodilla.
Vierailija kirjoitti:
Saksa on aliarvostettu. Söpö laulaja ja ihana ääni.
Oliko saksa se kahden markan eminem?
Tämä kyllä uppoaa itselleni kaikista eniten tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun top 10:
-Ukraina
-Viro
-Kreikka
-Ranska
-Liettua
-Espanja
-Alankomaat
-Saksa
-TsekkiAika hyvä ennustus, joskin Ukrainan voitto on varma, ei ennustus. Eikä syyttä, koska kappalekin on persoonallista musiikkia ja showta, huonommillakin on voitettu.
Ps. 2006 ennakoin Lordin "Hard Rock Hallelujahin" säkenöivän voiton, joten olen nytkin varma ennustuksestani, sori siitä.
Ukrainan biisi ei saisi mitään huomiota ilman vallitsevaa tilannetta. Toivottavasti ei voita.
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja Tsekistä! Täällä ollaan ehkä vähän yllättyneitä finaalipaikasta, tuntuu että juuri kukaan ei siihen uskonut. Mä kyllä tykkäsin, iloinen ja aito esitys (toisin kuin esim. Ruotsi joka vaikuttaa laskelmoidulta ja teennäiseltä).
Mutta Serbia on toistaiseksi oma suosikkini. Tulee jännä ilta huomenna :).
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampumisen taustalla kuuluu Die Together, die together, die together -jollotus ympyrässä seisovien kantriasuisten, mutta strategisella hetkellä pakaroitaan vilauttavien naisten accapellana ja lopuksi käsienpesun ääniä ja Llámame nam nam nam nam nam nam nam, kun sudet käyvät aterialle.
;P
Siis Euroviisuthan on salaliittoteorian mukaan Illuminaatin ihmisuhrirituaali... Nyt sä sen paljastit :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja Tsekistä! Täällä ollaan ehkä vähän yllättyneitä finaalipaikasta, tuntuu että juuri kukaan ei siihen uskonut. Mä kyllä tykkäsin, iloinen ja aito esitys (toisin kuin esim. Ruotsi joka vaikuttaa laskelmoidulta ja teennäiseltä).
Terkkuja tsekkeihin, ihana paikka 😍 Luin eilen y l i l au dan keskustelua kun vauva.fi meni kiinni ja sielläkin tämä oli enemmistn mielestä paras. Itse kuulin ekaa kertaa eilen ja tykkäsin ihan hirveesti! Tää musiikkityylli uppoo suomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun top 10:
-Ukraina
-Viro
-Kreikka
-Ranska
-Liettua
-Espanja
-Alankomaat
-Saksa
-TsekkiAika hyvä ennustus, joskin Ukrainan voitto on varma, ei ennustus. Eikä syyttä, koska kappalekin on persoonallista musiikkia ja showta, huonommillakin on voitettu.
Sinähän se varsinainen meedio olet, jos Lordin voitonkin ennustit :D. Kun kukaan muuhan ei näin tehnyt.
Tsekin finaalipaikka oli täysin ansaittu, kattauksen ehdottomasti paras tanssibiisi ja bändi vaikuttaa autenttiselta ja siltä että nauttivat esiintymisestä. Harmi että finaalissa esiintyvät ykköspaikalla. Useimmilla koitunut kohtaloksi se spotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja tsekkeihin, ihana paikka 😍 Luin eilen y l i l au dan keskustelua kun vauva.fi meni kiinni ja sielläkin tämä oli enemmistn mielestä paras. Itse kuulin ekaa kertaa eilen ja tykkäsin ihan hirveesti! Tää musiikkityylli uppoo suomalaisiin.
Joo tämä on ihana maa asua :). Täysi kesä on jo päällä täällä eli hellettä piisaa ja viisut raikuu, mikäs sen parempaa!
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;P
Siis Euroviisuthan on salaliittoteorian mukaan Illuminaatin ihmisuhrirituaali... Nyt sä sen paljastit :D.
Huomenna on varmaan Pravdan etusivulla tästäkin viestistä oma "totuus."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Cornelia kännissä?
Tai sitten se vaan on huomiohakuinen kuspää.
No onneksi on sinun kaltaisia kivoja ihmisiä täällä kommentoimassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka paikassa on kehuttu että Ruotsin kappale on hyvä ja tulee taistelemaan kärkisijoista. Minä sitten päätin sen Youtubesta kuunnella. Biisin alku oli pitkästyttävä ja kelasin hieman eteenpäin, josko biisi olisi lähtenyt kunnolla käyntiin. No ei ollut. Taas eteenpäin, ja samaa tasapaksua shaibaa. Viidennen kerran eteenpäin kelaamisen jälkeen totesin, ettei tämä biisi muutu missään vaiheessa ja luovutin. Biisi oli vertauskuvallisesti kuin söisi viikon putkeen kylmää kaurapuuroa ja katselisi samalla maalin kuivumista seinältä.
Mä totesin eilisestä semistä, että Ruotsilla kaikki muu on loistavasti kasassa paitsi se biisi.
Mä en nyt muista miten se biisi edes meni.Lavalla kyllä, lavan ulkopuolella pettää sekin vähä näemmä.
Saattanut itseltäni jäädä kohta näkemättä, mihin nyt viittaat kommentillasi. En muista mitään lavan ulkopuolista kohtausta, joten viestiä kai olen laittanut sillä hetkellä eilen.
Pressi meni eilen vähän överiksi eilen.
Eri
Voisiko joku referoida, mitä siellä tapahtui ja miten Ruotsin edustaja käyttäytyi tai mitä teki?