Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Hyvä, että jengi tietää nyt CK:n👍
Kunhan Lauri petraa lauluaan, niin Suomi voi pärjätä oikein hyvin. Olin alusta asti sitä mieltä, että The Rasmuksella on isoimmat mahikset pärjätä viisuissa jotenkin, joten ääni lähti sinne. BESSin mahikset meni lavaesityksessä.
Desmond Child osasi joskus tehdä vetäviä piisejä. The Rasmuskin osasi. Jezebel ei ole sellainen.
Olen tyytyväinen. Minulle oli sama, onko se Rasmus, Cyan Kicks ja Oliveira. Hyvä Rasmus. Nyt sitten kannustetaan heitä Viisuissa eikä aleta, pliis, mollaamaan....
Gesebeeeeel. Siltähän se kuulostaa.
Youngheartedin pojat silminnähden ärsyyntyneitä, ei noussut edes ylös taputtamaan :D
Lauri saa uuden sulan hattuun (päähän) kun pääsee viisuihin😁
Jeeeeeeee Rasmus !!!!! ❤️❤️❤️👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Han är bäst !!!
Nyt mentiin bändi edellä, eikä biisi edellä.
Cyan Kicks olisi ollut parempi, mutta ei tätäkään (toivottavasti) tarvitse hävetä
Hyvä Mmiisas. Hienosti hoidettu juontajan pesti. :)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻😄😄😄
Ihan parasta, että kerrankin sekä raadit, että yleisö oli samaa mieltä.
Olipa pettymys. Keski-ikäiset äänestettiin viisuihin, vaikka nuoria ja nykyaikaisia olisi ollut tarjolla. :(
Onneksi ry ssä erosi kiukuspäissään ebusta eli takaisin ei ole tulemista koskaan. :D Eipä tarvitse katsella ry ssiä top10:ssä aina diasporan ja v-venäjän äänillä.
Oli niin synkän näköistä yleisöä kuin olla ja voi. Mustat maskit jok ikisellä yleisössä, omat istumapaikat, ja teeveen takia maskeja ei tarvinnut olla esiintyjillä. Miettikö ne yhtään kuinka pahalta ne mustat maskit näyttää kotikatsomoissa?
Musiikki oli niin surkeeta että tunsin jopa myötähäpeää!
Lähetyksen jälkeen hämmästyin miten upeaa oli Ruotsin meininki! Hymyä, naurua, värejä! Ihmiset sai seistä lavan edessä ja bilettää! Oli todella piristävää katsoa sellaista kaikkien ikävien uutisten ja 2 vuoden hysterian jälkeen.
Katsoin Farmin loppuun ja näin vasta nyt tuon Isaac senkan esityksen. Lähes käsittämätön noiden kamerakulmien takia, ei mitään kuvaa miltä näytti livenä. Jos esitys liian rivo telkkariin niin miksi ryhdyttiin rivoilemaan ollenkaan? Logomon lapsiyleisö sen kumminkin näki... :/
Mun on pakko kysyä, että oliko se Isaac Senen esitys jotain h omoilua?? Mun oli siinä kohtaa pakko laittaa äänet pois kun kuulin ne sanotukset ja en todellakaan halunnu että mun 7v. Tytär kuulee niitä! Tunsin ihan sairasta myötähäpeää vaikka taitava laulaja onkin. Tuli ihan Tom of Finland mieleen..
JEEEEE. HYVÄ RASMUS