Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Toivottavasti Tommi pelastaa illan
Onko noita lavastuksia mahdollista muuttaa vielä ennen viisuja? Olen CK:n kannalla, mutta pää alkoi särkeä siitä taustasta. Biisin teemaan olisi myös paremmin sopinut jonkinlainen hurrikaani sinne taustalle?
Energia puuttui cyan kicksin lavaesityksestä
Kamera työskentely on ihan paskaa!
Voisi olla paljon paremman näköisiä esityksiä, jos amatöörimäistä toteuttamista ei olisi.
Kameratyöskentely toimi parhaiten The Rasmuksen kohdalla ja Oliveralla. Muitten esityksissä kustiin tähän mennessä.
Cyan Kicksin laulajan tasajalkapomppiminen näytti aika hupaisalta, kuin lapsi olisi ollut lavalla pomppimassa
Voi helevetin 16. Oon oottanu tätä lähetystä viikkoja ja tää on ihan yhtä paska ja epävireinen pellepukushow kuin aiempinakin vuosina. Jäätävä pettymys.
Ulkomaalaiset haluavat Bessin
CK hukkui noihin taustataitoihin. Plus että migreeni tosta meinas tulla.
Bess, Cyan kicks tai Läntinen edustamaan Suomea *peukuttaa*
BESS oli mun lemppari, Rasmus kakkonen ja Cyan Kicks vasta kaukainen kolmonen, mutta niiden live oli ylivimaisesti paras. En tiedä ketä äänestää....
Tommin biisi menisi ihan Fröbelin palikoiden tuotantoon
Yllättäen Tommin rautaisella ammattitaidolla laulu kuuluu ja kuulostaa hyvältä.
Tästä Tommin biisin alusta tulee se sutsi-satsaa-lastenlaulu mieleen :D
Tämä ei kylläkään ole ihan ominta tyyliä. Pidän lähinnä pelkistetyistä hyvien laulajien esityksistä, joissa showelementeillä ei yritetä peittää huonoa laulua, vaan pääpaino on juurikin laulajan hyvässä lauluäänessä ja riipaisevassakin tulkinnassa. Tämän koko kilpailun ideahan peitellä huonoa laulua showelementeillä. Lady Gagahan oli nuorempana pahimpia shokeeraavien showelementtien käyttäjiä, mutta pelkistetty Shallow oli niin paljon parempi kuin nuo showesitykset ja todisti, että olisi varmasti menestynyt tuollakin tyylillä, vaikka ei nyt olisikaan erottunut niin hyvin.
Vaihtoehdot ovat todellisuudessa vähissä, joko Rasmus tai Isaac, muita en voisi edes kuvitella.Toivottavasti ei Rasmuksen kohdalla lasketa liikaa sen varaan, että ovat entuudestaan tunnettuja maailmalla.
Sinä vuonna kun tämä oli olin valmis äänestämään Vikmania, mutta heti kun näin lavashown mieleni muuttui. En vain kestänyt.