Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä suljettu pois viisuista
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/d1bb461a-3a68-4b40-8f1a-87b77e85bea5https://eurovision.tv/mediacentre/release/ebu-statement-russia-2022
Oliko Suomen uhkailulla näin paljon merkitystä vai olisiko tapahtunut ilmankin?
Hyvin mahdollisesti olisi tapahtunut muutenkin, mutta siitä huolimatta aina tarvitaan joku rohkea aloittamaan.
Näiden Euroviisujen suurin juttu oli se, että Suomi kieltäytyi ensimmäisenä. 90-luvulla ois soitettu ensin Putinilta lupa.Tuskin sentään. Boris Jeltsin oli Venäjän ensimmäinen presidentti vuosina 1991–1999. Muutoinkin maa oli täysin tuuliajolla.
Mellojen voittokamppailussa seuraava asettelu:
Biisintekijä-Jimmyt (Jansson ja Thörnfeldt) + Thomas G:sson
Vs.
Cornelia Jacobs
Mä oon tässä miettinyt, että lukeekohan UMK-ehdokkaat näitä kommentteja?
Redditin Euroviisu-puolella julkaisu siitä, että YLE uhkasi vetää Suomen kisoista, on päivän toiseksi suosituin heti EBU:n Venäjä-kantaa käsittelevän postauksen jälkeen. Monet kirjoittajat arvelevat, että Suomen ja Viron kannat edesauttoivat näin nopean päätöksen syntymistä. Todella hienoa työtä Suomen Yleltä!
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni Mikko teki viime vuoden viisulähetyksessä jonkun viittauksen av-ketjun juttuun. Että moi vaan! :D
Vierailija kirjoitti:
Julkkiksen ja somejulkkiksen ihan ykkössääntö on, että älä mene lukemaan mitä sinusta kirjoitetaan netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkiksen ja somejulkkiksen ihan ykkössääntö on, että älä mene lukemaan mitä sinusta kirjoitetaan netissä.
Mutta silti jotkut menee lukemaan.
Pääsääntöhän on, että kommenteista ei kannata ottaa itseensä. Onhan se meillä palstalaisillakin, että eihän meidän kannattaisi tulla tänne kirjoittelee kun on niin myrkyllistä ilmapiiriä, mutta silti me tänne kirjoitellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni Mikko teki viime vuoden viisulähetyksessä jonkun viittauksen av-ketjun juttuun. Että moi vaan! :D
Toi oli elämäni kohokohta :)
T: Viime vuoden Ap
Mikko on kyllä huippu, vieläkin hykerryttää se käteen raapustettu JOIN-teksti kopin ovenraossa 😁
Mitä siellä sitten sanottiin meistä?
Se on ihmiset sillä tavalla, että Isaac voittaa huomenna vaikka ette sitä nyt usko 🔥🥰
Vierailija kirjoitti:
Se on ihmiset sillä tavalla, että Isaac voittaa huomenna vaikka ette sitä nyt usko 🔥🥰
Siitä kappaleesta tuli ensikuulemalta ns. voittajafiilis, joten mikäli esitys onnistuu en ihmettelisi. Yllättävän vähän tuntuu kuitenkin saaneen kansainvälistä kannatusta, ja karsinnassa aika huono esiintymispaikka.
Vierailija kirjoitti:
Toinen sanoo sen olevan Olivera
Ja seuraava sanoo sen olevan The Rasmus
Ja mä sanon sen olevan Cyan Kicks
Ja sitten se varmaankin on BESS.
Niillä paikoilla ei 7 laulun kilpailussa ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä sanon sen olevan Cyan KicksJa sitten se varmaankin on BESS.
Joo, oikeastaan varmoja voidaan olla vain siinä, että se ei ole Younghearted eikä Tommi Läntinen, vaikka molemmat ovat tehneet kisassa upeaa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, oikeastaan varmoja voidaan olla vain siinä, että se ei ole Younghearted eikä Tommi Läntinen, vaikka molemmat ovat tehneet kisassa upeaa työtä.
Ihan hyviä molemmat, mutta sanoisin että heillä on Euroviisuissa huonoimmat menestysmahdollisuudet, joten toivottavasti saavat lisää kuuntelijoita/faneja, mutta eivät voita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä palkitsen Youngheartedia sillä, että kuuntelen sen bändin musiikkia aina silloin tällöin youtubesta. Tommillakin on kivan kuuloinen kappale, mutta hänen tyyppinen musiikki ei ole itseni kaltaista musiikkia. Luulen minäkin, että nuo jää häntäpäähän huomenna. Ainahan voi tapahtua joitain yllätyksiäkin...
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä sitten sanottiin meistä?
Erään kommenttia lainasi kuvailuna mitä eräs esiintyjä muistutti viime vuoden euroviisuissa.
Tuntui jotenkin mahtavalta, että se tekemäni ketju oli osallisena euroviisuissa, vielä mahtavampaa se on varmaan sen kommentin laittajalle. Kuvailu oli sellainen, että kuka tahansa ei sanoisi sattumalta samallalailla.
T: Viime vuoden Ap
Euroviisut syntyivät toteuttamaan poliittista agendaa, ja sitä ne ovat aina tehneet, vaikka aiheet ovat muuttuneet. Euroopassa nyt syttynyt sota on niin suuri muuttuja, että toukokuun viisut politidoituivat huippuunsa. Viisut tulee varmuudella voittamaan kappale, joka koetaan kommentiksi tälle järkyttävällä sodalle.
Olin viel viikko sitten Jezebellin innostunut kannattaja. Mutta nyt kaikki ”jämänaiset” tuntuvat auttamattoman tyhjäpäisiltä.
Oliveran biisi siirtyi häntäpäästä omalla listalla ykköseksi.