Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

4181/12303 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan kaunis melodia !

Vierailija
4182/12303 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latvian edustaja valittu

Instead of meat I eat veggies and p💦ssy

I like them both fresh, like them both juicy

I ride my bicycle to work instead of a car

All of my groceries are divided by weight and stored in glass jars

Got my reusable bag, that's swag

My flex, my flag

Zero waste, that is my jam

Save fuel and sell your truck

The karma comes for free and so does luck

All aboard - the green Titanic

Let's sail the world and then cruise the Atlantic

No ice in the way, no need to panic

All the signs are there, let's go organic

Oh, when you eat your veggies

Baby, think of me

Little kitty, don't you know that

Being green is cool

Know that being green is hot

It's hot

Being green is cool

It's cool

Eat your salad, save the planet,

Being green is s🍆xy as fu🔥k

Being green is hot

It's hot

Being green is cool

It's cool

Eat your salad, save the planet

Being green is se🍆y as you

Ring, ring, God damn, it's an exam, let's go

Get your trash can, no backup plan and sort through it

Bend over, then jiggle that peach

You're recycling while I'm loving those cheeks. That's sweet

I'm a beast instead of a kil💀er, forget the hot dogs. What

Because my sausage is bigger

Three, two, one - all the girls go eco

If you want your man's tongue longer than a gecko's

Oh, when you eat your veggies

Baby, think of me

Little kitty, don't you know that

Being green is cool

Know that being green is hot

It's hot

Being green is cool

It's cool

Eat your salad, save the planet

Being green is s🍆xy as fu🔥k

Mitähän näille sanoille tapahtuu ennen viisuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4183/12303 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa Liamoon kertsissä kohdassa ”So when the night turns to dust” tulee suurin osa äänestä jostain ihan muualta kuin mikistä. Pärjännyt Idolsissa, joten osaa kyllä laulaa.

Vierailija
4184/12303 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa Suomen biisi jonka muistan on kuuma jäbä.

Vierailija
4185/12303 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin tähän mennessä julkaistut euroviisukappaleet ja tilannehan on se, että aivan sama mitä Suomi tai Ruotsi tai kukaan valitsee omiksi esiintyjikseen, koska Italia tulee uusimaan viisuvoittonsa, se on varma.

Vierailija
4186/12303 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaako kenenkään muun mielestä Viron biisi Ruotsin Månsin Heroesia?

Vierailija
4187/12303 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa Suomen biisi jonka muistan on kuuma jäbä.

Sama täällä. Olisi mahdollisuuksia näyttävään introon ja outroon. Ei joutuisi tanssimaan mitään tarkalleen mietittyä tiputanssia lavalla. Ja taustalaulajat ja rytmiryhmä mieluiten irrallaan artistista.

Erityisen kulunut tanssitemppu on se laulajan selän taakse meneminen ja käsien heiluttelu siellä. Toivottavasti suomalaisilla ei ole UMKissa kenelläkään sellaista 2010 parhaat päivänsä nähnyttä koreografiaa.

Vierailija
4188/12303 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viron Stefanilla omalaatuisempi ja parempi ääni kuin Månsilla.

Vierailija
4189/12303 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh Ottilla, Andreilla ja Gretellä meni huonosti :( No onneksi Sahlene ei päässyt finaaliin!

Toivon, että toi bändi voittaa, vaikka en muista biisistä mitään :D Ovat niin sympaattisia

Andrewilla ja Gretellä ei ole mitään hätää jos tekevät italialaisen ”kaverin” kappaleestaan. Italiassa rakastetaan nykyään tuollaista musiikkia. Listatavaraa.

Ensi vuoden sanremoissa Andrea Zevacchino ja Greta Paialina kisaamassa :D

Benvenuti 😘!

Vierailija
4190/12303 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas viisuille, nyt olen löytänyt liettualaisen retroiskelmän pariin! Monika on upea laulaja

Vierailija
4191/12303 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee parista noista Saksan ehdokkaasta mieleen (huonompi) softengine.

Pysyy kyllä yhtenä mun suosikeista,mitä lähetetty. Lähettäisin tänäkin päivänä. Mitä niille muuten tapahtui,ei ole tullut seurattua..

-ohis

Viimeisin mitä olen kuullut on että bändi hajosi ja solisti ryhtyi tekemään suomenkielistä iskelmäpoppia omalla nimellään Topi Latukka. 😕

Vierailija
4192/12303 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla saadaan tietää, kuka edustaa Suomea Torinossa. En malttaisi odottaa!

Minulla myös on suurimmat odotukset Isaacin esitykselle. Hän on aloittanut varsinaisen artistin uransa korona-aikana eikä ole juuri keikkalavoille päässyt, joten en oikein tiedä, mitä odottaa. Kappale tosiaankin tarjoaisi mielettömät puitteet todella vahvalle introlle ja outrolle. Laulun sujuvuus livenä arveluttaa myös, mutta niin myös The Rasmuksen ja Olivieran kohdalla.

Olen joka tapauksessa iloilen, että löysin Isaac Senen UMK:n kautta. Olen kuunnellut paljon mm. The Weekndiä, mutta Z-sukupolven edustajana Isaacin musiikin välittämä kuva seksistä, sukupuolista ja identiteetistä on paljon tuoreempi kuin monilla "vanhemmilla" artisteilla. Tykkään todella paljon!

Vierailija
4193/12303 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa on nyt julkaistu virallinen ilmoitus siitä, ettei Eskimo Callboytä olla lisäämässä ehdokkaisiin ns. wild cardina. Siellä kun on aiempina vuosina saatettu lisätä/vähentää ehdokkaita vielä viime metreillä.

Vierailija
4194/12303 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla saadaan tietää, kuka edustaa Suomea Torinossa. En malttaisi odottaa!

Minulla myös on suurimmat odotukset Isaacin esitykselle. Hän on aloittanut varsinaisen artistin uransa korona-aikana eikä ole juuri keikkalavoille päässyt, joten en oikein tiedä, mitä odottaa. Kappale tosiaankin tarjoaisi mielettömät puitteet todella vahvalle introlle ja outrolle. Laulun sujuvuus livenä arveluttaa myös, mutta niin myös The Rasmuksen ja Olivieran kohdalla.

Olen joka tapauksessa iloilen, että löysin Isaac Senen UMK:n kautta. Olen kuunnellut paljon mm. The Weekndiä, mutta Z-sukupolven edustajana Isaacin musiikin välittämä kuva seksistä, sukupuolista ja identiteetistä on paljon tuoreempi kuin monilla "vanhemmilla" artisteilla. Tykkään todella paljon!

Minä olen kuunnellut Isaac Senen Spotifysta löytyvän tuotannon joka päivä. Nytkin soi N-sana.

Vierailija
4195/12303 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksassa on nyt julkaistu virallinen ilmoitus siitä, ettei Eskimo Callboytä olla lisäämässä ehdokkaisiin ns. wild cardina. Siellä kun on aiempina vuosina saatettu lisätä/vähentää ehdokkaita vielä viime metreillä.

Niiden olisi pitänyt lähettää raadille tämä radiosoittoon sopiva versio ja täräyttää metalcorepläjäys vasta viisulavalle:

Vierailija
4196/12303 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei muistuta Månsia, mutta muuten kyllä kuulostaa siltä, että tämä on kuultu sataan kertaan. Tuo "länkkäri"soundi oli muotia silloin joskus Aviciin aikoina. Ei mitään uutta ja minulle ei jäänyt biisistä mieleen mitään. Paitsi ihan tyylikäs esitys, upea laulaja ja kaiken lisäksi karismaattinen ja komeakin.

Täällä kuitenkin on hehkutettu Viroa ja ennustettu top 5 -sijoitusta, eli selkeästi tässä on jotain mitä en vaan ymmärrä 😄 Täytyy jatkaa kuuntelua. Kovasti toivoisin maana Viron menestystä.

Vierailija
4197/12303 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaikki finalistit so far:

Vierailija
4198/12303 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä valituista finalisteista yksikään ei ole päässyt soittolistalleni :( Tylsää. Irlanti ja Tsekki kuulosti noissa lyhyissä pätkissä samalta biisiltä.

Vierailija
4199/12303 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma Top-5 tähänastisista:

1. Liettua (upea Monika Liu ❤️)

2. Viro

3. Tsekki

4. Ukraina

5. Irlanti

Italian hehkutusta ja Chanelin (Espanja) voittoa en ymmärrä ollenkaan. Ja Latvialle bonuspiste huumoriarvon takia.

Vierailija
4200/12303 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muistuttaa. Ei sillä lailla, että olisi sääntöjen vastainen kopio, mutta tyylillisesti ja sovitukseltaan. 

Kummastakaan biiisistä en erityisemmin pidä. Sellaista westernin taustaraitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme