Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Vierailija kirjoitti:
Näkee kyllä eron noissa karsinnoissa.. wow. Jotkut maat panostaa,toiset ei.
Mielenkiintoisempaa tuleekin olla nähdä nuo esitykset isolla lavalla.
Osa ei edes halua voittaa viisuja, koska eivät kykenisi järjestämään niitä.
Vierailija kirjoitti:
Israelin biisi tulee varmasti jakamaan mielipiteitä! Uskon hyvään sijoitukseen, koska jäbä esiintyy ja laulaa todella hyvin
Sama juttu kuin Espanjalla, että esitys tekee kappaleesta paremman kuin se pelkästään kuunneltuna on. Molemmat tyypillisiä euroviisuesityksiä.
Hmm,ei tämä minusta huono ole.. ja vahva laulaja.
Voi olla ihan eri kokemus lavalla.. ja toi Irlannin Brookekin tarvitsisi mielestäni muuta kuin yöpuvut päälle ja kamalat meikit (sorry,mun mielestä huono lavastus ja meikit ja hiukset.. näyttää ihan eriltä kuin musavideossaan).
Toi Israelin on selvästi..mutta onko mahmoodin biisikin jostain miesrakkaudesta? Siis ei siinä mitään vikaa,jännä vain jos samalle vuodelle kertyy monta ”samasta aiheesta".
*Istun tässä odottamassa kivisadetta*
Eniten itseäni kyllä ärsyttää,jos ei ole ja kosiskelee vain yleisöä sillä.
Vierailija kirjoitti:
Irlannin Brookekin tarvitsisi mielestäni muuta kuin yöpuvut päälle ja kamalat meikit (sorry,mun mielestä huono lavastus ja meikit ja hiukset.. näyttää ihan eriltä kuin musavideossaan).
Ridge Brooken feattaajaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irlannin Brookekin tarvitsisi mielestäni muuta kuin yöpuvut päälle ja kamalat meikit (sorry,mun mielestä huono lavastus ja meikit ja hiukset.. näyttää ihan eriltä kuin musavideossaan).
Ridge Brooken feattaajaksi!
Olis kova, Suomesta lähtis 12 points! (Edelleen katkera kun Ridge ei tullut Suomen julkkis BB:hen vaikka seiska niin väitti)😀
Siis se aito Ridge eli Ron Moss.
Voi ei
. Tämä sai eniten yleisöääniä Pohjois-makedoniassa ja yhteispisteissä oli tasan Andrean kanssa..tuo circles voitti kuitenkin lopulta.
Olisi ollut aika pommi.. hienosti muuttuu laulu lopussa.. en olisi uskonut,että lopussa jammailin tätä itsekin. (Aluksi nauroin).
Rai on vihdoin julkaissut Sanremon coverillan esitykset Youtubessa. Tämä Loredana Bertèn ja Achille Lauron duetto oli mielestäni ehkäpä koko festivaalin upein esitys! Loredanan tulkinta on jotain niin pysäyttävää ja hän vie italoraspi-käsitteen ihan uusille leveleille.
Vierailija kirjoitti:
Rai on vihdoin julkaissut Sanremon coverillan esitykset Youtubessa. Tämä Loredana Bertèn ja Achille Lauron duetto oli mielestäni ehkäpä koko festivaalin upein esitys! Loredanan tulkinta on jotain niin pysäyttävää ja hän vie italoraspi-käsitteen ihan uusille leveleille.
Achille on mukana San Marinon finaalissa, ehkä Loredana lähtee feattaamaan!
Mun suosikki San Remossa oli nämä seiloripojat, mutta ei ihan selvinnyt keitä olivat, vissiin välinumeroesiintyjiä sillä laivalla?
https://www.raiplay.it/video/2022/02/Sanremo-2022-prima-serata-Colapesc…
^He olivat tolla Musica leggerissima -biisillä muistaakseni viime vuoden sanremoissa kisaamassa, saivat kappaleesta ison italohitin!
The Rasmus/Jezebelillä Spotifyssa jo yli miljoona kuuntelukertaa ja Youtubessa enää muutama tuhat vajaa sama määrä, ylittyisiköhän sielläkin miljoonan raja jo tänään?
Vierailija kirjoitti:
^He olivat tolla Musica leggerissima -biisillä muistaakseni viime vuoden sanremoissa kisaamassa, saivat kappaleesta ison italohitin!
Ai! No kävipä huono säkä, että kilpailivat juuri viime vuonna, tänä vuonna olisivat varmasti voittaneet, niin koskettava oli kappaleen sanoitukset ja hieno tämä virallinen videokin.
Vierailija kirjoitti:
The Rasmus/Jezebelillä Spotifyssa jo yli miljoona kuuntelukertaa ja Youtubessa enää muutama tuhat vajaa sama määrä, ylittyisiköhän sielläkin miljoonan raja jo tänään?
Ram pam pamilla onkin Spotifyssä pian kaksi miljoonaa kuuntelukertaa.
Vierailija kirjoitti:
Toi Israelin on selvästi..mutta onko mahmoodin biisikin jostain miesrakkaudesta? Siis ei siinä mitään vikaa,jännä vain jos samalle vuodelle kertyy monta ”samasta aiheesta".
*Istun tässä odottamassa kivisadetta*
Eniten itseäni kyllä ärsyttää,jos ei ole ja kosiskelee vain yleisöä sillä.
Brividin sanoma on sinänsä universaali, mutta musiikkivideo on erittäin queer koska Mahmood itse on on homo.
En saa yhtään kiinni tuosta Brividistä, olen yrittänyt kuunnella monta kertaa, mutta ei vain sytytä. No ei haittaa, pääasia että innostaa isoa yleisöä.
Vierailija kirjoitti:
En saa yhtään kiinni tuosta Brividistä, olen yrittänyt kuunnella monta kertaa, mutta ei vain sytytä. No ei haittaa, pääasia että innostaa isoa yleisöä.
Italia ei kuulosta siinä Italialta vaan joltain arabikieleltä. Mulla tökkii se.
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. Periaatteessa kaunis mutta tosi tylsä, perusballadi. Ja mun korvaan ainakin studioversiossa on aivan överisti autotunea. Sanremon säännöistä en tiedä, oliko kielletty - vähän kalskahti siinäkin esityksessä korvaan, mutta ehkä kuvittelin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ram pam pamilla onkin Spotifyssä pian kaksi miljoonaa kuuntelukertaa.
Ja on pysynyt Suomen top ykkösenä julkaisusta saakka. Jezebel tippumassa kovaa tahtia ulos listalta. Myös Sun numero on keikkunut top vitosessa julkaisusta alkaen.
Itse olen tykästynyt tanskalaisten Nielsenien(?) reagointivideoihin. Etenkin rouva aina herkistyy ja on ihan tunteella katsomassa