Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2022 OFFICIAL

Vierailija
26.05.2021 |

Ken voittaa viisut Italiassa?

Kommentit (12303)

Vierailija
3001/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs me nyt tehdään kuukausi, kun kaikki biisit julkaistu, ruodittu ja finaali vasta 26.2.?

Vierailija
3002/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs me nyt tehdään kuukausi, kun kaikki biisit julkaistu, ruodittu ja finaali vasta 26.2.?

No niinpä, tänään googletin että koskas se finaalin oikein onkaan ja vasta tuolloin !! Miks nää piti yli kuukautta ennen julkaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3003/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan olympialaisia.

No joo. Voisihan tänne laittaa tietoa muiden maiden ehdokkaista, kertoa voiko niiden valintoja seurata jotain kautta etc.

Vierailija
3004/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yllättynyt, että Oliveralla on lapsi. Ajattelin sitä nuoremmaksi kuin mitä onkaan (toki jotkut saavat nykyään nuorenakin lapsia).

Vierailija
3005/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä asiasta olen 100% varma ja se on se, että suomalaisten maku on ihan toisenlainen kuin ulkomaalaisten. Varsinkin kun lukee vauva palstaa.

Vierailija
3006/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottaako kukaan innoissaan San Remoa? Itse en malttais millään oottaa!!

Koska alkaa? RAIPlay-appin avulla saa katsoa joka paikasta ilmaiseksi.

Tiedättekö näkeekö muualta kuin tuolta appista?

Vierailija
3007/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdestä asiasta olen 100% varma ja se on se, että suomalaisten maku on ihan toisenlainen kuin ulkomaalaisten. Varsinkin kun lukee vauva palstaa.

Avaisitko vähän tarkemmin?

Vierailija
3008/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaisitko vähän tarkemmin?

Kauheasti menee analysoimiseksi täällä biiseistä ja ei suhtauduta musiikkiin freshisti. Paikka kohtaistakin on miten mihinkin kappaleisiin suhtaudutaan. Jos ihan rehellinen olen niin suomalaisilla on aneeminen maku (ei tietenkään kaikilla).

Vierailija
3009/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmiiksi tunnettujen artistien menestymisestä kisassa... Moni tosiaan ei ole menestynyt mm. huonon biisin vuoksi, mutta esim. T.A.T.U oli valmiiksi todella suosittu ja menestyi varsin hyvin. Että ei se tunnettavuus aina käänny esiintyjää vastaankaan.

Kannattaa muistaa, että ulkovenäläiset äänestävät biisistä riippumatta Venäjän kappaletta. Viime vuonna oli liian edistyksellinen kappale ja ulkovenäläiset eivät aktivoituneet samalla tavalla vaikka kappale ja esitys oli laatutavaraa.

Vierailija
3010/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kuukausi menee nopeaa

Vierailija
3011/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon yllättynyt, että Oliveralla on lapsi. Ajattelin sitä nuoremmaksi kuin mitä onkaan (toki jotkut saavat nykyään nuorenakin lapsia).

Luulin häntä 16-vuotiaaksi. Lapsellinen laulutyyli...

Vierailija
3012/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä videolla näkyy sama reaktio Oliveran biisistä kuin oli itselläni kun kuuntelin sitä ekaa kertaa. Kaikki ovat aika lailla mykistyneitä - hyvässä mielessä. Voisin kuvitella kansainväliseltä yleisöltäkin samanlaista vastaanottoa.

Toivon niin, että Olivera pääsis viisuihin. Hänen kappale on niin raikas tuulahdus verrattuna näihin muihin. Mutta The Rasmustahan suomalaiset tietenkin äänestää, kun "ne on jo tunnettuja", "ei sinne viisuihin kannata lähettää ketään opintomatkalle", "pitää olla jo ennestään kokemusta isoista lavoista" ja muut kootut typerät perustelut, kun kyseessä on kuitenkin Euroviisut.

Ei, ei, ei! Ei missään nimessä tätä. Se lässyttävä laulutyyli on niin ärsyttävä että tekee mieli repiä korvat irti. Miksi hän ei voi laulaa normaalisti??

Samaa mieltä. Hieno kappale pilattu tuolla teennäisellä lapsenomaisella äänen vääntelyllä ja sössöttämisellä. Miksi naisartistit suostuvat tällaiseen? Britneyt sun muut laitettu tekemään samaa, vaikka oikea äänensä olisi paljon hienompi ja vaikuttavampi. Nyt kappale on raivostuttavaa tekotaiteellista hönkimistä, tavallisella (omalla) äänellä laulettuna olisi hieno. Todella ärsyttävää!

Kun Ariana Grande laulaa klassista muiden artistien kanssa niin hän antaa kaiken itsestään ja äänestään. Sitten varsinaisesti leipää varten pitää madaltaa laulusuorituksen laatua.

Vierailija
3013/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

THE RASMUS YOU CAN DO IT!! 🤘🤘🤘😍😍🥰🥰

Vierailija
3014/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla soi vuoron perään päässäni Isaac Senen-, BESS:n-, Cyan Kicksin- ja Tommi Läntisen

-edustus biisit.

Kerran soi The Rasmuksen biisi päässäni.

Mitkä on teidän korvamatoja noista UMK-ehdokkaista?

Kuuman jäbän se yks musiikkikohta. Mikähän osa se mahtaa olla, en näistä ymmärrä. Sellainen koukuttava, matala kohta.

Kuumassa jäbässä on sekä hyvä intro että outro. Muutenkin kappaleessa leikitellään hienosti rytmeillä. Myös laulajan ääni on elementti ja laulaessa voi käyttää sanoitusta kuin instrumenttia.

Vierailija
3015/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole ihan sama kuka sinne lähtee, kun Eskimo Callboy on jo voittanut koko kisan?

Milloin on viimeksi huumoriesitys voittanut tai edes pärjännyt?

Kuinkas tämä pienestä maasta tuleva hurmaava herra nimeltään Serhat?

Vierailija
3016/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole ihan sama kuka sinne lähtee, kun Eskimo Callboy on jo voittanut koko kisan?

Milloin on viimeksi huumoriesitys voittanut tai edes pärjännyt?

Kuinkas tämä pienestä maasta tuleva hurmaava herra nimeltään Serhat?

Paras ❤️❤️❤️.

Sitä paitsi mun mielestä Eskimo Callboyn biisi ei edes ole pelkkää huumoria, se on ihan musiikillisestikin loistavaa tykitystä. Oon tehnyt jo monet hyvät intervallitreenit sen tahtiin.

Vierailija
3017/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kissan suosikki tämän vuoden UMK-kisaajista taitaa olla Bess :D

Vierailija
3018/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori en jaksa selata, joko Tsekin biisi oli käsittelyssä? Itse olen positiivisesti todella yllättynyt, aivan mieletön kokonaisuus.

Siinä on naisella ääntä. Muuten jännät vibat parinkymmenen vuoden takaa. Ei ehkä tarpeeksi erottuva kuitenkaan.

Tulee naisilla taisto äänikuningattaruudesta kun Albanialla on Ronela Hajati kappaleella Sekret. Albanian naisilla riittää noita äänivaroja. Sekretistä tehdään kolme revampia ja kisaan lähtee Ronelan mielestä paras versio.

Vierailija
3019/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä, tänään googletin että koskas se finaalin oikein onkaan ja vasta tuolloin !! Miks nää piti yli kuukautta ennen julkaista?

Ihan hyvä, niin ehtii paljastua, mihin kyllästyy ja mikä tuntuu hyvältä vielä kuukauden päästäkin. Biisin kun pitäis kantaa toukokuuhun asti. 

Vierailija
3020/12303 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Unkarin ikimuistoinen Kevesem 😍. Opin sen sanatkin. Nyt muut oppivat muutaman sanan verran suomea jos Isaac lähetetään. Rakastan sitä, kuinka kieltäkin ja osittain Savon murrettakin käytetään hypnoottisena rytminä ja sanoituksena. Varmaan ensimmäinen hypnoottinen Savon murretta sisältävä kappale!

Kuuma jäbä Hiottava ukkelj

Heti ku astuin näist ovista sisään, tajusin sen Ku rymistelin näestä poekkipuolisista hirsistä sissää nii alako leekkoomaan

Tunsin niskas et joku mua silmällä pitää, sun tuijotuksen Ihan ku oes ollunna niskassaen ylimiäräsijä näköelimijä, pit iha hierasta

Tää ilta on erilainen, joka ilta mul on ollu eri nainen Jottae erjlaesta tännäe pimmeenä aekana, ee aenasija emäntijä

Mut ei tänään, joku tarjos jotai ja mä vedin kaiken Eepä nuita aena jaksa, onneks joku tulj tyrkyttämmää jottae ja pithän sitä maestoo

Ihan kaiken, yhtäkkii sä tuut mun viereen Kaek mänj, Sinäkii siinä änkeet likelle

Eilen mä oisin viel vaiheillu Öölöttäen oesin suattanna pähkäellä

Mut nyt mä haluan sut Nyt kuetennii mielj tekköö

Miten en oo ennen tajunnu Eepä tuo oo ennen juolahtanna mielee

Et sä oot Sinnoot

Sä oot niin kuuma jäbä Sinnoot nii hiottava

Tääl on niin kuuma Hyh hyh mite poltteloo ihhoo

Sä oot sillee tuuppa tähä Sinnoot yrittännä hookutella lähemmä

Kai mun on pakko tulla Kaeppa tässä pittää iärelle hillaatuva

Tää on mulle uutta jäbä Ennoo tämmöstä nähnäkkää ennen, ukkelj

Tää on mulle uutta  Eepä oo ennen nähtynnä ee

Joten ota mut haltuun, aion antautuu Otappa tästä ku kerta suat

En haluu muuta Eepä tässä muuta tarvihe

Pidä must huolta, silitä tukkaa Piäppä huolessaes, koorase kutrija

Sit anna piiskaa, oon ollu tuhma Koevuniemehherra voes hivellä jos oon ollunna tuhma

Tuo mulle jäitä, tääl on niin kuuma Jiävuorem murusija tarviis, tiällon nii hiottavvoo

Mulla on nälkä, syön sua ku Mahakii kurnii, syön sinut näläkäen

Tuot mulle turvaa Turvoo suan

Oot turvallinen Hevonenko oot, heh heh

Sä voisit mut ottaa Otappa tästä

Vähä vaarallinen Suattaa käävvä vuaralliseks tahi sitte ee

Nään et oot tuhma jäbä Vaekutat ilikeeltä, ukkelj

Vähä uhka jäbä Uhkoovoo käätöstä

Mut ku sä oot Taejjat olla

Sä oot niin kuuma jäbä Sinnoot nii hiottava

Tääl on niin kuuma Hyh hyh mite poltteloo ihhoo

Hei jäbä, tuuppa tähä No ukkelj, änkeeppä tähä

Kiännetty savoks