Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Redditissä on todennäköisesti se sama kirjoittaja kuin täälläkin tuota sanomassa. Näytti olevan suomalainen. Terv. Toinen redditor
Vierailija kirjoitti:
Rasmus on ylivoimainen ja saa joka puolelta maailmaa ylistäviä kommentteja... tällä lähdetään uusimaan Lordin voittoa... ja "Emppu"/TikTak on hyvä vahvistus Rasmukselle...
Ja myös kritiikkiä huonosta sanoituksesta sekä vanhanaikaisesta ja tasapaksusta kappaleesta.
Lauri Ylösen ääni on suoraan sanottuna aivan karsea.
Vierailija kirjoitti:
Fiksut hehkuttaa omia suosikkejaan, mutta ei hauku brutaalisti muita. Nyt ei kannata kiukutella ja kapinoida muiden mieltymyksiä vastaan. Se on vähän raskasta..
Asiallinen spekulointi on toki ok, jos vaikka pohtii kieli- ja genre-vahvuuksia mollaamatta artisteja.
Vielä pari vuotta sitten juuri kukaan ei suostunut UMK:hon. Darude kutakuinkin säälistä suostui hirveän itkuruinauksen jälkeen.
Juhlitaan kaikkia osallistujia! Hyvä te!
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä hot dude -biisiä en voinut kuunnella 20 sek pidempään, sehän oli Anatude-kopio modernilla twistillä. Nolo ja liian läpinäkyvä yritys vedota euroviisujen värikkääseen yleisöön.
Ei kuulosta lainkaan Antti Tuiskulta. Mulla ärsyttää tämä Isaacin vertailu Anttiin vain koska bi. Ja toisaalta mm. Ruotsin viime vuoden edustajaan, koska ihonväri.
Itse toivotan Isaacin tervetulleeksi Suomen artistikentälle, tällaista on kaivattu.
Olihan ne Isaacin murresanat ihan ehtaa Antti Tuiskua. Sinnuu, minnuu ja Anatuddee.
Sekä Rovaniemellä että Savossa sanotaan nuo sanat noin. Ei Tuisku omista niitä sanoja.
Ei sanota Rovaniemellä sinnuu ja minnuu.
T. Rovaniemellä 8 vuotta asunut
Tässä erään melko tunnetun brittiläisen euroviisuvloggaajan ja The Rasmus -fanin reaktiovideo Kuumaan jäbään. Menee hänen UMK-listallaan ykköseksi.
Seuraako kukaan muu nyt Norjan tai Liettuan karsintoja?
Toi Norjan länkkäribiisi on ihan kiva. Laulajalla on mukava ääni.
Rokkibiisin naisesta en tykkää. Näistä kai toinen menee kaksintaistelusta eteenpäin, toivottavasti mies.
Vierailija kirjoitti:
Rokkibiisin naisesta en tykkää. Näistä kai toinen menee kaksintaistelusta eteenpäin, toivottavasti mies.
Kummastakaan en tykännyt, mutta samaa mieltä. Se naisen laulu oli todella epäammattimaisen kuuloista ja äänenväri yllätti, eikä hyvällä tavalla.
Faridalla aika erikoiset viulistit… Faridan stailaus myös outo, eikä oikein sovi kappaleeseen. Tulee mieleen joku jokeri. Kaunis kappale sinänsä, osaa laulaa.
Lukas on tyylikäs. Mutta huonompi kappale. Varmaan Farida vie tämän osakilpailun, ainakin laulamisen perusteella.
Suomi on ihan syystä saanut kehuja tasokkaista kappaleista ja selkeästä kisasta ilman viittäkymmentä eri artistia. Toisaalta voihan ne livet meilläkin kosahtaa.
Voi että näitä Norjan kaksintaisteluita. Ensimmäisestä parista en välttämättä valitsisi kumpaakaan. Toisesta parista eli Farida/Daniel Lukas tykkäsin molemmista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta lainkaan Antti Tuiskulta. Mulla ärsyttää tämä Isaacin vertailu Anttiin vain koska bi. Ja toisaalta mm. Ruotsin viime vuoden edustajaan, koska ihonväri.
Itse toivotan Isaacin tervetulleeksi Suomen artistikentälle, tällaista on kaivattu.
Olihan ne Isaacin murresanat ihan ehtaa Antti Tuiskua. Sinnuu, minnuu ja Anatuddee.
Sekä Rovaniemellä että Savossa sanotaan nuo sanat noin. Ei Tuisku omista niitä sanoja.
Savo on laaja käsite. Karjalassa sanotaan sinnuu ja minnuu. Savon lähellä Joensuuta (Pohjois-Karjalaa) ja Hämettä olevilla alueilla voidaan käyttää siuta ja miuta, sietä ja mietä, mutta ei Pohjois-Savossa. Itse asiassa savonmurteen yksi säännöistä on välttää sanaa minä. Jos se sanotaan, sanotaan ite. Tietty sukupolvi voi sanoa myös mää ja sää.
Vierailija kirjoitti:
Voi että näitä Norjan kaksintaisteluita. Ensimmäisestä parista en välttämättä valitsisi kumpaakaan. Toisesta parista eli Farida/Daniel Lukas tykkäsin molemmista.
Rahastustahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummastakaan en tykännyt, mutta samaa mieltä. Se naisen laulu oli todella epäammattimaisen kuuloista ja äänenväri yllätti, eikä hyvällä tavalla.
Samalta se kuulosti kuin albumiversiossakin. Itse tykkäsin, mut tykkäsin kappaleesta jo valmiiksi. Tosin esitys oli turhan kiltin oloinen tuohon kappaleeseen.
Nyt äkkiä Antti Tuiskulle joku hyvä englanninkielinen kappale. Kohta Antti on liian vanha esiintymään Euroviisuissa.
Ei kyllä ole asiaa siinä, että muka seksuaalivähemmistöjä kohdellaan muuten, kuin tavallisina ihmisinä. Kauheaa on miten tuovat joka ikisen seksuaalisen ja poikkeavan tapansa esille, ei mekään normaalit olla tärpättämässä miten meillä on suuri takapuoli tai hormonit on sekaisin., joka kurvissa. Ei me saada sellaisia sairaalapalveluja kuten näiden llaikkaukset ja hormonihoidot ja muut plastiset korjaukset. Todella sairaille pitäisi antaa nekin palvelut. No joskus nämä ns. vähemmistöt ovat enemmistöt.