Euroviisut 2022 OFFICIAL
Kommentit (12303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks kaikki nyt ihan oikeesti noin hypeissä kuumasta jäbästä?
Mun mielestä tylsä biisi, en äänestä.Ei se biisi, mutta saahan siitä paljon keskustelua irti noin muuten.
Joo itekki arvostan ihan sitä, että uskaltaa tuoda omaa seksuaalisuutta esille. Tällä sivulla vaan oli sellanen hypetys, että aattelin kaikkien olevan äänestämässä tän Torinoon.
Nyt alkoi savolaisseksuaalinen maailmanvalloitus. Ensi vuonna UMKin raati pyyhkii hikeä kun on niin kuumaa…
Mä olen ihan yllättynyt, tykkään tosi paljon tuosta Isaacin kappaleesta ja en tosiaan yleensä kuuntele tällaista, en edes tiedä yhtään vastaavaa artistia. t. rouva 50+
Vierailija kirjoitti:
Kovvoo hommoo.
Eestä ja takkaa
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Rasmusta, ei epäilystäkään. Isaacci oli karsea, kamalaa seksi kiemurtelua ja kropan esittelyä. Tuollaset on jo niin nähty. Ei mitään uutta auringon alla 🙄 En tykänny yhtään. 🤦♀️🤦♀️
Eihän Laurillakaan ole paitaa turkin alla ja kyllä hän vielä liikkui videolla.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea nähdä että kuuma jäbä kiinostaisi päälle kolmikymppisiä. Kieli on niin outoa enkä nyt puhu murteesta joka ei ole mikään ongelma. Tai sitten olen vain liian vanha.
Laulutapakin tuntuu laiskalta. Jos biisiin saisi ryhtiä, niin ok.
Kiinnostaa paljonkin! T: AV-mummo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea nähdä että kuuma jäbä kiinostaisi päälle kolmikymppisiä. Kieli on niin outoa enkä nyt puhu murteesta joka ei ole mikään ongelma. Tai sitten olen vain liian vanha.
Täysin samaa mieltä:) ei tuo varmasti mitään viisikymppisiä italialaisrouvia sytytä, vaikka onkin ihan kuuma jäbä;) muutenkin toi on vähän tollasta autotunesössötystä.
Nuoruudessani Kauko Röyhkän laulutyyliä paheksuttiin kun hän esitti kappaleen Steppaillen. Kokonaispaketti ratkaisee. Älkää pakottako mitään Elämää juoksuhaudoissa-musiikkia meille AV-mummoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä:) ei tuo varmasti mitään viisikymppisiä italialaisrouvia sytytä, vaikka onkin ihan kuuma jäbä;) muutenkin toi on vähän tollasta autotunesössötystä.
Minä olen viisikymppinen suomalaisrouva, joka normaalisti kuuntelee vaan rokkia ja heviä, enkä edes tiedä, millaista musiikkia tekee Weeknd, johon Isaacin kappaletta on kovasti verrattu. Mutta on tässä vaan sitä jotain. Ehdottomasti mielenkiintoisin koko UMK-seitsikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllästyttävää jo, jos todella moni maa lähettää rokkibiisejä. Esimerkiksi tuo Australia. Siinäkin sitä mennään sitten muodin mukana, kuten Olivera laulaa :D
Lähes kaikki vuodet on ollut poppia ja ballaadeja niin olisi se kiva väliaikaisena muutoksena rokki painotteista musiikkia euroviisuissa.
Bessin biisi on ihan kiva ja energinen, mutta tuo video on kyllä aika kamala. Toivottavasti lavaesityksestä ei tule samankaltaista. Tosi tunkkainen tunnelma, vanhoja autoja ja laulaja keikistelemässä moottoripyörän päällä piikkikoroissa ja halvan näköisissä niitti-nahka -vaatteissa. Tulee mieleen joku keski-ikäinen ummehtuneissa baareissa viihtyvä naishenkilö. Video kyllä karisti aika lailla kaiken raikkauden biisistä.
Oliveraa en äänestäisi kun voi joutua hylätyksi,uskontoa ei saa olla euroviisuissa. Ja kilpailussa pärjää parhaiten kappale joka miellyttää mahdollisimman monia eikä se ole sellainen. Liian riskaabeli.
Mikä tätä porukkaa vaivaa? Tituleerataan itseä rouvaksi ja muuta täysin älyvapaata? Väillä joku kirjoittaa jotain "hauskaa" savon murteella ja joku vastaa emojirivillä.
Vierailija kirjoitti:
Oliveraa en äänestäisi kun voi joutua hylätyksi,uskontoa ei saa olla euroviisuissa. Ja kilpailussa pärjää parhaiten kappale joka miellyttää mahdollisimman monia eikä se ole sellainen. Liian riskaabeli.
Saa siellä uskontoa olla, viime vuonna oli kaksi kappaletta nimeltä Amen ja toinen oli selkeästi kristillinen sanoituksiltaan.
Isaacin kappale oli anttituiskumainen (mistä en tykkää), mutta ihan ok ja hauska.
Mutta tuo naismainen itsensä hinkkaaminen ja kieriskely oli oksettavaa. 🤢
Hyi, ei ollut kyllä yhtään seksikästä, vaan ällöttävää ja naurettavan näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Bessin biisi on ihan kiva ja energinen, mutta tuo video on kyllä aika kamala. Toivottavasti lavaesityksestä ei tule samankaltaista. Tosi tunkkainen tunnelma, vanhoja autoja ja laulaja keikistelemässä moottoripyörän päällä piikkikoroissa ja halvan näköisissä niitti-nahka -vaatteissa. Tulee mieleen joku keski-ikäinen ummehtuneissa baareissa viihtyvä naishenkilö. Video kyllä karisti aika lailla kaiken raikkauden biisistä.
juu samaa mieltä kappale olisi pitänyt olla enkuksi niin tästä kertsistä olisi tullut hittihokema maailmalla. Video olisi pitänyt olla humoristinen että olisi sopinut biisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllästyttävää jo, jos todella moni maa lähettää rokkibiisejä. Esimerkiksi tuo Australia. Siinäkin sitä mennään sitten muodin mukana, kuten Olivera laulaa :D
Lähes kaikki vuodet on ollut poppia ja ballaadeja niin olisi se kiva väliaikaisena muutoksena rokki painotteista musiikkia euroviisuissa.
Mitä hemmetin ballaadeja?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tätä porukkaa vaivaa? Tituleerataan itseä rouvaksi ja muuta täysin älyvapaata? Väillä joku kirjoittaa jotain "hauskaa" savon murteella ja joku vastaa emojirivillä.
Relaa
Vierailija kirjoitti:
Taattua AV:n laatuviihdettä laatuseurassa! Jos ei kelpaa niin ovi on auki -->
No mitä sait selville, meinaan ihan oikeesti?
Aika mielenkiintoinen juttu on ainakin se, että Isaac Sene on paitsi savolainen, myös lestadiolainen.