Ennakkoäänestys on alkanut! Äänestätkö ennakkoon vai varsinaisena vaalipäivänä?
Kommentit (36)
Siirsivät vaalipäivän mökkeilykauteen, joten ennakkoon tai ei ollenkaan.
Ennakkoon. Mun äänestyspaikka on jostain syystä toisella puolella kaupunkia.
Äänestän muutenkin yleensä ennakkoon (koska ennakkoäänestyspiste on kätevästi lähikaupassamme), mutta tänä vuonna erityisesti, koska vaalipäivänä olemme varmastikin mökillä.
Aina vaalipäivänä jos voin. Nyt ollaan mökillä silloin eli ennakkoon.
Kävin jo tänään äänestämässä heti ysiltä. Voin varsinaisena vaalipäivänä pysytellä vaikka sängyssä koko päivän.
Vaalipäivänä, koska meidän lähiössä ei ole ennakkoäänestyspaikkaa.
Olen itse vaalihommissa vaalipäivänä joten ennakkoon täytyy käydä.
En voi äänestää. Olen vasta kasilla.
Luulen, että jää sinne vaalipäivään. En tiedä vielä, ketä äänestän.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä, koska en halua äänestää paikkakunnaltani ketään. Se jota äänestäisin ei asu tällä paikkakunnalla.
Miksi se joku muu olisi pätkääkään kiinnostunut sun kunnasta? Nämä on paikallisvaalit, valtuusto päättää vain oman kunnan asioista.
Ulkomailta olen jo lähettänyt ääneni postissa.
Normaalisti äänestän aina vaalipäivänä koska vaalivirkailijat ovat sitä varten vaivautuneet paikalle. Tällä kertaa äänestin koronariskin vuoksi ennakkoon ulkoäänestyspisteessä.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä, koska en halua äänestää paikkakunnaltani ketään. Se jota äänestäisin ei asu tällä paikkakunnalla.
Minä kävin ennakkoäänestämässä Tampereella vaikka asunkin Vantaalla jo kymmeniä vuosia. Äänestin pääministeriä.
Ennakkoon ja 10.6. Katson tämän ajan vielä siirtyminen sdp:stä persuihin on TODELLA lähellä. Jos Marin lähtee ja sdp tasaantuu pois äärivasemmalta, niin varmasti demareihin jään.
Nyt on Marinista mun demarius kiinni.
Eipä kiinnosta tämän kylän asiat sen vertaa, että vaivautuisin.