Taas sai kauppareissulla hävetä miestä silmät päästään
Lappasi olutlaatikoita ja lauantaimakkaraa kärryyn sellaisen vuoren, että kassatyöntekijä kysyi, että onko isotkin juhlat tulossa. Mies vastasi, että mitä, tämähän riittää perjantaihin asti. Kassatyttö ja takana jonottaneet tirskahtivat nauruun ja katsoivat ällönä mieheni ostoksia. Kyllä niin hävetti.
Kommentit (15)
Mutta silti mies maksoi ostokset ja elättää myös sinua. Tai näin tekisi, jos aloitus olisi totta.
Älä mene sen nolosedän kanssa enää kauppaan. Hakekoon keskenään ne oluensa ja laukkiksensa.
Sellaista ei kestä kukaan.
Siis mitä nää aloitukset ovat?
Täyttä paskaa 👹👹
Onkohan täällä yhtään ainoaa aitoa aloitusta? Teinit tirskuu puhelimensa ääressä ja keksii mielestään fiksuja aloituksia. Jännää kun voi tuntemattomana sepitellä.
Minulla kriteerinä parisuhteelle on, että jos tapailuvaiheessa ostaa yhdenkin lauantaimakkaran tai jauhomakkaran "grilliin" niin lähtö tulee heti. Hyi yäk.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan täällä yhtään ainoaa aitoa aloitusta? Teinit tirskuu puhelimensa ääressä ja keksii mielestään fiksuja aloituksia. Jännää kun voi tuntemattomana sepitellä.
Me tehtiin kavereiden kanssa samaa ysärillä Kiss FM:n chatissa. Keksittiin itsellemme hahmoja ja esitettiin niitä. Kai se kuuluu kasvamiseen, kokeilla erilaisia rooleja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kriteerinä parisuhteelle on, että jos tapailuvaiheessa ostaa yhdenkin lauantaimakkaran tai jauhomakkaran "grilliin" niin lähtö tulee heti. Hyi yäk.
Silläpä oletkin vanhapiika ja siksi jäät.
Mullakin riittäisi iso kasa kaljaa perjantaihin asti. Tosin se perjantai saattaisi olla ensi vuonna.
Olin kaupassa yhdeksän jälkeen aamulla ja jo pihalla näin oudon miehen. Hän vain kiinnitti huomioni. Kun olin menossa kassalle, hän oli jonossa. Hän oli taas outo ja katseli ympärilleen koko ajan. Valitsin toisen jonon. Mutta hänpä vaihtoi jonoa taakseni ja hänen ostoksensa tulivat hinalle omien ostoksieni viereen. Ne ostokset olivat: olutta ja siideriä kymmenittäin.
Rouva Turhapuro se tekee aloituksia.
palstan valvojille tuo on totta. aö ei riitä edes puolison valintaan saatikka palstan valvontaan
Joopa joo 👺👺