Onko teidän mielestä ok ottaa koira hääkuvaan? (ev)
Kommentit (25)
Minusta voi ottaa. Sehän on hääparin kuva, joten minusta saavat itse päättää.
En nyt ymmärrä, mitä se vieraille ihmisille kuuluu, keitä kenenkin hääkuvassa on. Kukin päättäköön omistaan. Yhtä hyvin minusta sitten pitäisi kieltää kermatorttupuvut, liian lihavat sulhot jne. ja kaikki mahdollinen, mikä vain on jonkun muun mielestä mautonta.
Onpahan ainakin erikoinen hääkuva ja jää ihmisten mieleen :)
nartulla rusetit " korvissa" ja uroksella mirri kaulassa (rusetti)
todella söpö kuva ja kun nämä koirat ovat todellakin heidän lapsiaan mielestäni sopivaa!
otatteko lapselliset ihmiset lapsenne hääkuvaan?
Mä en itse ottaisi.
Toisaalta miksi toiset ottavat lapsensa hääkuvaan mukaan? eihän ne lapset naimisiin menneet! Että ihan saman asia.
joillekkin ihmisille koirat voivat olla jopa tärkeämpiä kuin ne lapset! ajattele!? ;O
kysyin sitä paitsi ihan mielenkiinnosta, onko moni ottanut lapsensa mukaan kuvaan? voisihan sitäkin joku pitää " omituisena" vetona.. ?
t. 24
Miten se koira " koristeena" hevosesta eroaa.
Itsellä ylppärikuva otettu koiran kanssa. Toki otettiin myös ilman, mut tuo koirakuva on se mikä äidillä ja isällä esillä erikoisuudessaan muita parempi.
Minustakin lapset ja koirat ovat tässä kohtaa täysin rinnastettavissa. Minä voisin ottaa kaikki kaksi lastani ja kaksi koiraani.
Onneksi on ollut järkeä päässä heillä
Aika samanlainen vastuu molemmista on aikuisella. Ellei sitten satu olemaan eläinrääkkääjä, joka jättää koiransa hoitamatta ja ruokkimatta.
olisi ruokkimatta tai hellimättä lemmikkiään, mutta koiran kuuluu olla alinna laumassa!!
Meillä ei ollut lapset hääkuvassa, joten KAIKKI eivät ole ottaneet.
ne adoptioon.
Äiti ja koiranomistaja (ja tässä järjestyksessä!)
Vihamielisyyden oikein kukoistaa. Meillä on lapsia ja koira. En ottaisi koiraa kuvaan, mutta jos joku haluaa, niin mikäs siinä.
Sika ja huuhkajahan siinä jos seistä törröttävät...=))))
Sehän on TEIDÄN hääkuvanne ja te teette siitä juuri sellaisen kuin haluatte!