Siis laitaoikeistolehti Iltalehti tekee jutun kaikkien pääministerien saamasta Kesärannan aamupalaedusta ja laittaa sen syyttäen Sanna Marinin piikkiin?
Voiko enää selvemmin lehti paljastaa poliittisen laitaoikeistoagendansa? Kyse etuudesta, jota ovat käyttäneet kaikki pääministerit Kesärannassa yöpyessään ja nyt sitten Iltalehden mielestä Marinin väärinkäytös?
Kommentit (295)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se Sannan väärinkäytös, koska edussa ei puhuta mitään ruokamenoista. Muut ei ät etua noin tulkitse eikä ole käyttäneet.
Lukutaito?
"Lipposen, Kiviniemen ja Marinin lisäksi myös pääministeri Jyrki Kataiselle (kok) on VNK:n mukaan ostettu Kesärantaan elintarvikkeita valtion varoista ”hyvin lyhyen aikaa”. Lisäksi muille pääministereille aamiaistarpeita on VNK:n mukaan voitu hankkia heidän yöpyessään Kesärannassa."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6454bc8a-f9ef-478e-9f42-74da97687…
Vierailija kirjoitti:
Teki myös mtv ja iltasanomat
Verovarkaud on huono juttu
Yllättävää että kyseiset oikeistomediat yrittää kaikin keinoin kampittaa vasemmistolaista presidenttiä. Juu ei, sitähän ne ovat tehneet koko Marinin pääministeriyden ajan. Roskiksia on tongittu oikein huolella ja kirosanoista lähtien ja kodin vessan siivoaminenkin saatiin käännettyä kyseenalaiseksi asiaksi. Onhan tämä Marin jahti ollut melko uskomatonta, mutta ei nyt olisi kyllä oikeistolehdistönkään näin selkeästi persujen kelkkaan uskonut hyppäävän, mutta näköjään on jo epätoivo suuri ollut sielläkin Marinin ennennäkemättömästä kansansuosiosta.
Vierailija kirjoitti:
Melkein toivon että persut voittavat seuraavat vaalit. Kansa todella saisi sellaiset päättäjät jotka ansaitsee. Ei tätä tyhmyyden määrää voi ymmärtää.
Mitä puoluetta aiot äänestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teki myös mtv ja iltasanomat
Verovarkaud on huono juttu
Yllättävää että kyseiset oikeistomediat yrittää kaikin keinoin kampittaa vasemmistolaista presidenttiä. Juu ei, sitähän ne ovat tehneet koko Marinin pääministeriyden ajan. Roskiksia on tongittu oikein huolella ja kirosanoista lähtien ja kodin vessan siivoaminenkin saatiin käännettyä kyseenalaiseksi asiaksi. Onhan tämä Marin jahti ollut melko uskomatonta, mutta ei nyt olisi kyllä oikeistolehdistönkään näin selkeästi persujen kelkkaan uskonut hyppäävän, mutta näköjään on jo epätoivo suuri ollut sielläkin Marinin ennennäkemättömästä kansansuosiosta.
Siis tulevaa presidenttiä piti sanomani
Minä olen vähävarainen, saan minimi sairaseläkettä. En ymmärrä miksi ihmiset kehtaavat väittää ettei pääministeri saisi Kesärannassa ylöspitoa valtion piikkiin, olen järkyttynyt jos oikeasti vain aamupala sisältyy työhön.
Pääministeri on 24/7 valmiudessa, eli aina valmiina työhän lomallakin, jos Suomea uhkaa joku vaara. Ja te kehtaatte aina narista milloin mistäkin Mariniin liittyvästä. Tehkää ite perässä. Niin, ei teistä olisi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Melkein toivon että persut voittavat seuraavat vaalit. Kansa todella saisi sellaiset päättäjät jotka ansaitsee. Ei tätä tyhmyyden määrää voi ymmärtää.
Toivottavasti saadaan sellaiset päättäjät joilla on matematiikassa parempi arvosana kuin 5.
Nämä nykyiset ja menneet 5 matikkanerot ovat syösseet Suomen valtion velkakierteenseen Kreikan ja Italian tielle.
Ei hyvää päivää, einsteinit kuvittelee että pääministerin työhän kuuluu vain "paskanjauhaminen". Puhuminen on se pienin osa pääministerin työtaakasta.
Huomaa ettei nämä vihaajat ymmärrä mistään mitään, mutta täytyy vaan kaakattaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vähävarainen, saan minimi sairaseläkettä. En ymmärrä miksi ihmiset kehtaavat väittää ettei pääministeri saisi Kesärannassa ylöspitoa valtion piikkiin, olen järkyttynyt jos oikeasti vain aamupala sisältyy työhön.
Pääministeri on 24/7 valmiudessa, eli aina valmiina työhän lomallakin, jos Suomea uhkaa joku vaara. Ja te kehtaatte aina narista milloin mistäkin Mariniin liittyvästä. Tehkää ite perässä. Niin, ei teistä olisi siihen.
Olet ilmeisen tyytyväinen minimi sairaselälkkeesi suuruuten vai kelpaisiko sinulle 300 Euron edestä aamiaistarvikkeita per kuukausi eläkkeesi jatkoksi?
Suomessa moni tekee paljon tärkeämpää työtä kuin PM ja maksaa silti omat aamiaisensa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää, einsteinit kuvittelee että pääministerin työhän kuuluu vain "paskanjauhaminen". Puhuminen on se pienin osa pääministerin työtaakasta.
Pääministerin homma on niin tärkeä ettei kukaan huomaisi mitään vaikka tämä olisi viikon tai pari poissa.
Miksi tästä ketjusta on poistettu asiallisia vastauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vapaamatkustaja punikit tosiaan pistää sapettamaan. Onneksi ei omassa lähipiirissä ole moisia lieroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saadaan sellaiset päättäjät joilla on matematiikassa parempi arvosana kuin 5.
Nämä nykyiset ja menneet 5 matikkanerot ovat syösseet Suomen valtion velkakierteenseen Kreikan ja Italian tielle.
eli persut on pois laskuista. höh.
jatkan sdp-linjalla. vaikka tuo persujen islamvastaisuus ja transuvastaisuus on kannatettavaa. muutoin ovat vähä pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ilmeisen tyytyväinen minimi sairaselälkkeesi suuruuten vai kelpaisiko sinulle 300 Euron edestä aamiaistarvikkeita per kuukausi eläkkeesi jatkoksi?
Suomessa moni tekee paljon tärkeämpää työtä kuin PM ja maksaa silti omat aamiaisensa.
Toki kelpaisi, mutta en minä oleta saavani yhtäkkiä 300 euroa jos Marin menee leipäjonon jatkoksi.
Miten tyhmiä te oikein olette.
Monet yritysjohtajat saavat melko tyhjästä paljon parempaa palkkaa kuin pääministeri, Marin sentään johtaa Suomea, paljon tärkeämpi asia kuin joku hemmetin pankki tai mobiiliyhtiö.
Minulla on vara eläkkeelläni syödä aivan hyvin. En käytä rahojani tarpeettomiin asioihin, kuten moni köyhä, joka elää yli varojensa esim pitämällä autoa.
Eli aukaistaanpas tätä aloittajan ja monen vasurikommentoijan logiikkaa. Koska Marin on nainen ja feministi(?), niin hänen täysin tietoisesti ja salaamalla käyttämäänsä etuisuutta ei saisi tuoda julki tiedotusvälineissä? Ja herkkäuskoisille sanoisin, että jos joku puhuu noin 300 eurosta, niin se on yleensä todellisuudessa vähintään 500 euroa.
"Etu perustuu valtioneuvoston kanslian (VNK) tulkintaan, jonka mukaan pääministerillä ja tämän kanssa samaan talouteen kuuluvilla on oikeus saada valtion varoista aamiaistarvikkeita ja kylmiä aterioita yöpyessään Kesärannassa."
Jos samaan talouteen kuuluu mies, lapsi ja äiti, niin mikä ongelma tässä on? Muut ateriat he tiemmä maksavat itse. Jos aiemmat pääministerit perheineen eivät ole halunneet asua Kesärannassa, niin se on ihan heidän asiansa. Minusta on kuitenkin ymmärrettävää, että kun lapsi on vielä niin pieni, Marin on halunnut hänen asuvan lähellään eikä kaukana Tampereella.
"Iltalehti pyysi myös saada valtioneuvoston kanslian päätöksen, jolla pääministerin ruokaostoksia on päätetty ottaa valtion maksettavaksi. Päätöksiä ei ole toimitettu."
Marin ei ole kieltäytynyt antamasta mitään selvityksiä vaan valtioneuvoston kanslia.
Kuinka kauan pitää äänestää vassareita, että ajautuu siihen tilaan, jossa joku iltapäivälehtikin edustaa laitaoikeistoa?
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanna ei tehnyt mitään väärin niin miksi hän yritti salata tämä asian?
Nimenomaan. Jotain itselle perusteettomien etujen kahmimista tämä taas osoittaa juuri tällä salaamisinnolla.
Samoin, kuin koitettiin valehdella Ylelle, että EU:sta olisi sanottu, että jos Suomi ei hyväksy elvytyspakettia meidän maineemme menee. Kun itse neuvotteli sen p*skasti, niin pitää vilungilla perustellakin!
Katkeroittaahan se, kun levikki putoaa putoamistaan, kun ihmiset ovat tajunneet, millaista manipulointia nuo lehdet ovat.