Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis laitaoikeistolehti Iltalehti tekee jutun kaikkien pääministerien saamasta Kesärannan aamupalaedusta ja laittaa sen syyttäen Sanna Marinin piikkiin?

Vierailija
25.05.2021 |

Voiko enää selvemmin lehti paljastaa poliittisen laitaoikeistoagendansa? Kyse etuudesta, jota ovat käyttäneet kaikki pääministerit Kesärannassa yöpyessään ja nyt sitten Iltalehden mielestä Marinin väärinkäytös?

Kommentit (295)

Vierailija
1/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki myös mtv ja iltasanomat

Verovarkaud on huono juttu

Vierailija
2/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ap se uutinen ajatuksella.

Jos Marin maksattaa ja salaa ruoka-ostoksiaan veronmaksajilta niin joutaa jäädä kiinni.

Niinistö maksaa kaiken perheensä ruokakustannukset itse.

Marinin lähtöpalkka kk on 17 000 ekee ja kehtaa maksattaa aamiaisia 300 ekee kk.

Miehelleen ja äidilleen myös.

Oikein et media tuo näitä esiin ja oikeusoppineiden mielestä asia on hämärä.

Marinille, eikö sua hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut pääministerit eivät tehneet 300 e/kk laskuja ajalta, jolloin pääministeri ei välttämättä itse edes ollut koko aikaa paikalla. Muut ovat syöneet yksittäisiä aamiaisia, ruokaa ei ole ollut koko perheelle ja lastenhoitajalle. Lisäksi muiden pääministerien laskut ovat julkisia toisin kuin Marinin.

Vierailija
4/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin jäi kököttämään Kesärantaan jos porsastelee tuolla juridisesti kyseenalaisella edulla. Kaiken kukkuraksi asiaa yritetään VNKssa salata vaikka demarit ovat paukuttaneet rumpua avoimen ja läpinäkyvän hallinnon puolesta.

Vierailija
5/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jytky tulloo, rötösherrat nuhteeseen

Vierailija
6/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä itkee ja huutaa eniten ne, joille valtio maksaa koko elämän.

Näille huutajille valtio maksaa vuokran ja kaikki ateriat päivässä.

Lisäksi voivat ostaa valtioin piikkiin tupakat ja oluet tietenkin.

Eihän teillä muuta rahaa ole, kuin työttömyyspäivärahat, asumistuki ja toimeentulotuki.

Menkää töihin, saatte työsuhde etuja, alennuksia eri liikkeisiin, autoedun, puhelinedun, halpoja laivaristeilyja ja kaikkea mahdollista muuta.

Näitä etuja on lähes joka työpaikassa.

Vierailija
7/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin sairasta syyllistämistä. Tuo etu on kuulunut KAIKILLE pääministereille. On toinen asia, käyttivätkö kaikki pääministerit etua hyödykkseen, vai ei. Esim. presidentti Niinistön perhe ei käytä etua hyväkseen, vaan ostaa mättönsä itse.

Puutaan mielummin ministereiden ja kansanedustajien viina- ja taksilaskuista. Kenellä niitä on eniten?

No ei varsinaisesti kyllä osta itse, maksaa kyllä. Ei sentään Suomessakaan presidentti itse juokse Alepassa aamiaistarvikkeita ostelemassa. Kyllä henkilökunta ne käy hankkimassa kuten lähes kaiken jota presidentti haluaa hankkia.

Vierailija
8/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IL otsikoinut jutun täysin väärin (tahallaan): Sanna Marin  ON MAKSATTANUT????

Rupesin lukemaan itse juttua, niin mistään ei käynyt ilmi, että Marin olisi mitenkään itse osallistunut koko asian käsittelyyn VNK:ssa millään tavoin.

Osoittaa vain sen, että hän on lapsesta asti tottunut siihen, että joku muu kuin perhe maksaa.

Vierailija
9/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuun ei pysty edes kommentoimaan, jotta pystyisi edes vähän oikaisemaan jutun väitteitä.

Vierailija
10/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen laitaoikeistolehti?

Vierailija
11/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Marin maksattaa ja salaa ruoka-ostoksiaan veronmaksajilta niin joutaa jäädä kiinni.

Marinin lähtöpalkka kk on 17 000 ekee ja kehtaa maksattaa aamiaisia 300 ekee kk.

Maksattaa? Marin ei ole ollut päättämässä asiasta ollenkaan vaan Kesärannassa on toimittu kuten aina toimittu ja tätä etua ovat nauttineet kaikki pääministerit Kesärannassa asuessaan. marin on nyt asunut enemmän kuin muut, koronatilanteesta johtuen. 

Persujen pitäisi tietää että epreiluun vääristelyyn perustuva parjaaminen sataa 100% parjatun laariin.

Vain Marin tarjoaa aamiaista koko perheelle myös silloin, kun hän itse on työmatkalla maailmalla.

Vierailija
12/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä taas mammapalstan asiantuntijat tietävät paremmin kuin oikeustieteen professorit, joiden mukaan Marin rikkoo lakia.

Eihän nyt sentään naisessa voi olla vikaa.

Vierailija
13/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksattaa? Marin ei ole ollut päättämässä asiasta ollenkaan vaan Kesärannassa on toimittu kuten aina toimittu ja tätä etua ovat nauttineet kaikki pääministerit Kesärannassa asuessaan. marin on nyt asunut enemmän kuin muut, koronatilanteesta johtuen. 

Persujen pitäisi tietää että epreiluun vääristelyyn perustuva parjaaminen sataa 100% parjatun laariin.

Vain Marinin aamupalalaskut on salattu. Lisäksi edes korona ei ole syy sille, että myös miehen aamupalan maksaa valtio.

Vierailija
14/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttuun ei pysty edes kommentoimaan, jotta pystyisi edes vähän oikaisemaan jutun väitteitä.

Oikaise toki tässä.

Vierailija
15/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, todella jaloa. Ei niitä sitten muuta kuin vain palkattu henkilökunta käy ostamassa, palkatut kokit laittavat ne aterioiksi jne. Eihän siinä mitään etua pääse syntymään. Vai luulitteko että Sale siellä itse paistelee lihapullia essu päällä Mäntyniemessä?

Vierailija
16/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikaise toki tässä.

Kaikki on ilmastonmuutoksen syytä!

Vierailija
17/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kyllä taas mammapalstan asiantuntijat tietävät paremmin kuin oikeustieteen professorit, joiden mukaan Marin rikkoo lakia.

Eihän nyt sentään naisessa voi olla vikaa.

No ei taatusti oikeusoppineiden mukaan Marin riko lakia. Se joka Marinille maksaa jotain etua saattaa toki rikkoa lakia. Mutta Marin on edun vastaanottaja.

Jos sinulle työnantaja maksaa etua joka sinulle ei kuulu niin siinä rikkoo lakia se työnanataja, et sinä.

Vierailija
18/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IL otsikoinut jutun täysin väärin (tahallaan): Sanna Marin  ON MAKSATTANUT????

Rupesin lukemaan itse juttua, niin mistään ei käynyt ilmi, että Marin olisi mitenkään itse osallistunut koko asian käsittelyyn VNK:ssa millään tavoin.

Kumma juttu, että muut pääministerit eivät ole samaa etua samassa mitassa käyttäneet. Ja mihin tämä oikeus edes perustuu?

Vierailija
19/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitit julkisiksi, maksajan kuuluu nädä ostokset!

Vierailija
20/295 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinistö maksattaa kyllä ilomielin isot kuljetuskulut + turvallisuuskulut neljän eri paikan turvallisuudesta valtion piikkiin? Mäntyniemen + Espoon omakotitalon + Kultarannan + kesähuvilansa. Tai oikeastaan viiden eri paikan kun lasketaan vielä Presidentinlinna mukaan näihin kuluihin.

Niinistön palkka on myös verotonta tuloa toisin kuin pääministerin.

Ja Marin ei ole todistetusti itse edes maksattanut mitään vaan VNK on toiminut ihan vanhan käytännön mukaisesti Kesärannan aamiaisten suhteen.

Miksi kuvittelet, että Marinilla ei ole turvamiehiä? Kesärannassa, mökillä,  Tampereen kodissa ja tietty työpaikalla valtioneuvostossa. Maksaako Sanna itse lentokuljetukset armeijan koneella Vantaa- Pirkkala?