Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi 13-vuotiaalle, jolla on jo "kaikkea" ja kaiken pitää olla merkkituotteita, budjetti 20€

Vierailija
25.05.2021 |

Ystävän lapsi, jota haluaisin muistaa jollain pienellä. Mutta toisaalta tunnen tytön ja kaiken pitää olla "sitä mitä muillakin" eli niillä luokan suosituilla. Olisiko joku parinkympin juttu nyt in tuon ikäisillä?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä käsitä jos joku oikeasti kysyy vinkkejä, miten aikuinen(?) ihminen ehdottaa dildoja ja sultaneja? Ja miksi 🤔

Vierailija
62/71 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tigin jättipullot shampoota ja hoitoainetta, Tokmannilta saa noin 14 eurolla. Lopulla rahalla irtokarkkeja johonkin nättiin pussiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie Apple pinssi, kyllä ne siitä varmaan 20€ nyhtää.

Vierailija
64/71 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ilahtunut 13-vuotiaana esim. copicin tusseista, marimekon penaalipussista, huulikiiltosetistä, leffalipuista. Muistan saaneeni 12-vuotiaana jonkun meikkisetin kummilta ja siinä oli kimaltava huulirasva. Jo tuo oli jännittävä, kun en saanut vielä meikata kouluun. Itse ostaisin 20 eurolla kai juuri jonkun Marimekon penaalin tai täyttäisin jonkun mukin kivoilla karkeilla. Sain itse 7-vuotiaana lahjaksi ohutreunaisen posliinimukin täytettynä Marianne-karkeilla ja tuon jäi positiivisesti muistiin jopa tänne kolmekymmenvuotispäivään asti. Karkkimuki sellofaanissa sopisi varmasti myös pieneksi lahjaksi 13-vuotiaalle, mukilla itse ei niin väliä (vaikka Iittalan Taika tai krääsäkaupan joku trendimuki kaktuksineen/laamoineen/yksisarvisineen). Jos varta vasten yrittää ostaa sitä trendikästä ja oikeaa merkkituotetta, niin sitä varmemmin menee ihan ohi tai ainakin lahja on saajan mielestä liian halpa/väärän värinen/väärää merkkiä jne.

Vierailija
65/71 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se tyttö on jotenkin epänormaali esim möyhynpolttaja wannabegootti tai semipunkkari niin alexi laihon levy olis kova juttu👍

Tuolle kohdeyleisölle ostaisin kyllä jotain muuta kuin bodomia.

Vierailija
66/71 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks nuoretkin tykkää Marimekosta vai onko se ihan keski-ikäisten juttu?

Ehdotus:

https://www.marimekko.com/fi_fi/outlet/kaikki-tuotteet/anki-sukat-orans…

Vierailija
67/71 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotify-lahjakortti

Disney+ lahjakortti, herkkuja

Taidetarvikkeita tms harrastukseen liittyvää

Raha

Kirja (esim rakkaus on pyöreä-runokirja, fingerpori, harry potter joita ei enää myynnissä)

Hiustenlaittoväline

Meikkiä, esim. Värikäs kynsilakka + kasvonaamio

Aurinkolasit, koru tms asuste

Itse tehty lahjakortti jossa lukee että viet hänet esim. Keilaamaan, korkeasaareen, minigolffaa, trampoliinipuistoon. Hoplopiin tms

Muistitikku/muistikortti (someajan nuoret osaa arvostaa)

Vierailija
68/71 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ripsiväri ja saippuakuplajuttu. Jotain "aikuiselle" ja jotain lapselle.

Vierailija
69/71 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ääni karkkimukille sellofaanissa!

Vierailija
70/71 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma viherkasvi 🌴👍

Vierailija
71/71 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin sininen ja Juhla Mokka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi