Mitä lahjaksi 13-vuotiaalle, jolla on jo "kaikkea" ja kaiken pitää olla merkkituotteita, budjetti 20€
Ystävän lapsi, jota haluaisin muistaa jollain pienellä. Mutta toisaalta tunnen tytön ja kaiken pitää olla "sitä mitä muillakin" eli niillä luokan suosituilla. Olisiko joku parinkympin juttu nyt in tuon ikäisillä?
Kommentit (71)
Tigin jättipullot shampoota ja hoitoainetta, Tokmannilta saa noin 14 eurolla. Lopulla rahalla irtokarkkeja johonkin nättiin pussiin.
Vie Apple pinssi, kyllä ne siitä varmaan 20€ nyhtää.
Itse olisin ilahtunut 13-vuotiaana esim. copicin tusseista, marimekon penaalipussista, huulikiiltosetistä, leffalipuista. Muistan saaneeni 12-vuotiaana jonkun meikkisetin kummilta ja siinä oli kimaltava huulirasva. Jo tuo oli jännittävä, kun en saanut vielä meikata kouluun. Itse ostaisin 20 eurolla kai juuri jonkun Marimekon penaalin tai täyttäisin jonkun mukin kivoilla karkeilla. Sain itse 7-vuotiaana lahjaksi ohutreunaisen posliinimukin täytettynä Marianne-karkeilla ja tuon jäi positiivisesti muistiin jopa tänne kolmekymmenvuotispäivään asti. Karkkimuki sellofaanissa sopisi varmasti myös pieneksi lahjaksi 13-vuotiaalle, mukilla itse ei niin väliä (vaikka Iittalan Taika tai krääsäkaupan joku trendimuki kaktuksineen/laamoineen/yksisarvisineen). Jos varta vasten yrittää ostaa sitä trendikästä ja oikeaa merkkituotetta, niin sitä varmemmin menee ihan ohi tai ainakin lahja on saajan mielestä liian halpa/väärän värinen/väärää merkkiä jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos se tyttö on jotenkin epänormaali esim möyhynpolttaja wannabegootti tai semipunkkari niin alexi laihon levy olis kova juttu👍
Tuolle kohdeyleisölle ostaisin kyllä jotain muuta kuin bodomia.
Eiks nuoretkin tykkää Marimekosta vai onko se ihan keski-ikäisten juttu?
Ehdotus:
https://www.marimekko.com/fi_fi/outlet/kaikki-tuotteet/anki-sukat-orans…
Spotify-lahjakortti
Disney+ lahjakortti, herkkuja
Taidetarvikkeita tms harrastukseen liittyvää
Raha
Kirja (esim rakkaus on pyöreä-runokirja, fingerpori, harry potter joita ei enää myynnissä)
Hiustenlaittoväline
Meikkiä, esim. Värikäs kynsilakka + kasvonaamio
Aurinkolasit, koru tms asuste
Itse tehty lahjakortti jossa lukee että viet hänet esim. Keilaamaan, korkeasaareen, minigolffaa, trampoliinipuistoon. Hoplopiin tms
Muistitikku/muistikortti (someajan nuoret osaa arvostaa)
Osta ripsiväri ja saippuakuplajuttu. Jotain "aikuiselle" ja jotain lapselle.
Täältä ääni karkkimukille sellofaanissa!
En kyllä käsitä jos joku oikeasti kysyy vinkkejä, miten aikuinen(?) ihminen ehdottaa dildoja ja sultaneja? Ja miksi 🤔