Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartijan kovat otteet myymälävarasta kohtaan.

Vierailija
25.05.2021 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008000397.html

Huh huh, ehkä vähän ylimitoitettuja toimia vartijalta.

Kommentit (1395)

Vierailija
841/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facessa tämä rouva on tehnyt julkisen päivityksen asiaa koskien. Vaikuttaa hieman yksinkertaiselta. Kuin kommentoijatkin. Pieni ote kommenteista:

”Tää oli niinkuin amerikan touhua vaikka oli silmän näkiöitä niin ei saa mennä väliin vaikka olis sulta henki viety kosketi kun kato videoita on se kuka tahansa maalainen niin ei näin olisi tavinut käytäytyä”

”Älä jää miettimään soita heti adianajalle et rupee hoitamaan tätä hommaa. Samaa mieltä kohta ei oo videomateriaalia kaupassa ja todistajat sen nauhan mukana kadonneet ja kaupan tätiä Kin samaa mieltä vartijan kanssa. Siunausta sulle”

” xxx.mene.lääkäriin.ota.todistus.ja.tee.rikossyyte.pahoinpitelystä.ja.rotusyrjinnästä.tuo.sadisti.olis.voinut.tappaa.sinut.et.saa.jättää.asiaa..tämähän.on.vaarallinen.sykopaatti.lanipää”

Kotoutuminen epäonnistunut totaalisesti, kun 500 vuoden jälkeenkään ei osata Suomen kieltä edes auttavasti.

Jep. Mulle on yksi heikäläinen ilkkui kerran että oon tyhmä kun käyn töissä ja varmaan vituttaa kun hän voi vaan verorahoilla loisia, ei tarvii ees lapsia opiskelemaan lähettää kun hekin voivat aikuisena loisia.

No näkeehän tuon ettei oo paljon kouluja käyty. Mitä ei saada yhteiskunnalta pummattua niin se varastetaan. Kuten tässä tapauksessa kaljat.

Allani pummasi kerran mun kaverilta rahaa. Kaverini käski mennä töihin. Allani löi heti.

Vierailija
842/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi ja arvot on tunnepuolen asioita eikä sille voi mitään jos joku pelkää tai vihaa ulkomaalaisia tai myymälävarkaita, mutta ei saakeli että on oikeasti TYHMÄÄ sakkia ketkä tuota vartijaa puolustaa. Argumentit on sit tyyliin "no mut varas aloitti, jos ei olis varastanut niin ei olisi tapahtunut mitään".

Samat tyypit jos olis hätävarjelun liioittelusta syytettynä itse hoitaisivat koko puolustuksen kahdella sanalla: "toi alotti" ja sit oltais huuli pyöreenä ku syyte menis läpi.

Miksi on olemassa edes esimerkiksi pakkokeinolaki ja muita poliisin toimintaa säätelevät lakeja? Eikö lähdetä siitä että rikoksia ei saa tehdä ja jos tekee niin kestää seuraukset? Miksi poliisin toimintaa näissä tilanteissa pitää säätää lailla, kun ei rikollisetkaan noudata lakia?

Ei Jeesus mikä ajatushautomo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on todella tyhmiä ja lyhytnäköisiä kun puolustavat vartijaa.

Saisko teitä tai läheisiänne käsitellä noin? Jos vaikka teininne päättäisi näpistää, olisiko tuo ok?

Vartija ei ole poliisi ja poliisinkin voimankäyttö on hyvin rajoitettua. Esimerkiksi siksi, ettei ihmiset joutuisi väkivallan kohteiksi.

Olen huolissani suomalaisten älykkyydestä.

Ok, suosittelen kaikille kyseisenlaisille kaunokirjallisuuden edustajille välitöntä muuttoa sinne, mistä ovat lähteneet eli Romaniaan. Siellä varmasti taputetaan päähän näpistämisestä, varastamisesta, valehtelusta ja väkivaltaisuudesta. Ja siellä kaikki ihmisoikeudet ovat paremmin kuin Suomessa. Mä voin vaikka lähteä kuskiksi heti kesällä kun rajat aukeavat, kunhan takaisin ei tulla. Laitat vaan yhteystiedot tähän ketjuun.

Vierailija
844/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan oltu ihan munat pystyssä ja pöksyt märkänä kirjaimellisesti kiihottuneina kansanryhmää vastaan. Hakattu tattia ja vispattu vaaginaa ihan hekumoiden ku katsottu videoo.

Uuhh väkivaltaa aaahhh rasismia lääh lääh mies hakkaa naista öyh öyh öyyyyh ÖYYYHH MÖYHHHH!!!!

Ja sit pyyhitty roiskeet persujen vaaliohjelmaan.

Miksi persut hakkais tattia kun manne varastaa?

Mitä siinä videossa on muuten rasistista?

Koska isäm maan puollustaja käyttää oikeutettua väkivaltaa väärän väristä ihmistä vastaan! Voisi jopa sanoa hänen käyvän eräänlaista pyhää sotaa.

Ei siinä videossa sinänsä välttämättä mitään, mutta se pitää nähdä öyhölasien läpi. Persulla kovenee keppi jos katsoo nyrkkeilyottelua jossa valkoinen on voitolla tummaihoista vastaan.

Kyse tuossa ei ole väristä. Jos joku valkoinen nisti laittais saman videon itkukohtauksen kera se saisi tasan saman vastaanoton.

Vierailija
845/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki asiakkaat puntariin mennessä ja tullessa.

Sitten nuo heimolaiset paskoo sovituskoppiin ja tasaa painon öljykannulla.

Vierailija
846/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisko teitä tai läheisiänne käsitellä noin? Jos vaikka teininne päättäisi näpistää, olisiko tuo ok?

Vartija ei ole poliisi ja poliisinkin voimankäyttö on hyvin rajoitettua. Esimerkiksi siksi, ettei ihmiset joutuisi väkivallan kohteiksi.

Olisin huolissani jos teini päättäisi varastaa ja kiinnioton yhteydessä klieltäytyisi yhteistyöstä ja ryhtyisi väkivaltaiseksi.

Olisin myös huolissani jos hän ei oppisi kerrasta vaan jatkaisi temppuiluaan.

Ihmisillä on oikeus olla turvassa rikollisilta, oli kyseessä MopoJonne tai manne

Vierailija
847/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, suosittelen kaikille kyseisenlaisille kaunokirjallisuuden edustajille välitöntä muuttoa sinne, mistä ovat lähteneet eli Romaniaan. Siellä varmasti taputetaan päähän näpistämisestä, varastamisesta, valehtelusta ja väkivaltaisuudesta. Ja siellä kaikki ihmisoikeudet ovat paremmin kuin Suomessa. Mä voin vaikka lähteä kuskiksi heti kesällä kun rajat aukeavat, kunhan takaisin ei tulla. Laitat vaan yhteystiedot tähän ketjuun.

Ovat tulleet INTIASTA, ei Romaniasta.

Vierailija
848/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peronpuo kirjoitti:

www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2105dc0d-6afe-4cbe-85e7-81954415b335

Oisko Sirkka ja Keijo asialla vai Mertsi ja Miranda

Joo, mietin kans itsekseni, että oliko asialla nistit vai kaunokirjallisuus. Käytetty tekoväline viittaa jälkimmäiseen. Vaatetusta ei ole mainittu, kun kummatkin ovat olleet alasti. Hmmm...

Vierailija
849/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen turvallisuusalalla ja olen myös poliisiammattikorkean hyväksymä voimankäytön kouluttaja. 

Videolla nähty voimankäyttö oli aivan käsittämätöntä räpellystä. Vartia ei osannut voimankäyttöä jotta olisi voinut oikeasti hallita tilanteen vahvasti mutta satuttamatta asiakasta. Tämä johtaa siihen että pitää sitten vetää tukasta, painaa naamasta ja muuten vaan "väkertää" kun ei osaa ei sitten pätkääkään painia. 

Potkut antaisin heti jos olisi minulla töissä, koska ei kykene tehtäviinsä ja sillä sipuli. 

Vierailija
850/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että vartijan puolustaminen on jonkinlainen kieltämisreaktio: halutaan uskoa, että väkivaltaan on syy uhrissa ja itse ei tarvi pelätä kun on eri ryhmää.

Sairaaltahan tuo touhu näyttää videolla. Muistakaa, että myymälävaras voi olla vaikka keski-ikäinen rouva tai dementikkovanhus, mitäs sitten kun heitä heitellään pitkin kauppaa? Tai kaivelet itse liikaa laukkuasi ja vartijaa haluaa tutkia sen siinä paikassa. Jos ei käy niin väkisin.

Vierailija
851/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ennemmin huolissasi omastasi.

Vierailija
852/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä parempi. Sinne voin lähteä viemään vaikka heti viikonloppuna.

Vierailija
853/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että vartijan puolustaminen on jonkinlainen kieltämisreaktio: halutaan uskoa, että väkivaltaan on syy uhrissa ja itse ei tarvi pelätä kun on eri ryhmää.

Sairaaltahan tuo touhu näyttää videolla. Muistakaa, että myymälävaras voi olla vaikka keski-ikäinen rouva tai dementikkovanhus, mitäs sitten kun heitä heitellään pitkin kauppaa? Tai kaivelet itse liikaa laukkuasi ja vartijaa haluaa tutkia sen siinä paikassa. Jos ei käy niin väkisin.

Vartija saa koska tahansa tutkia laukkuni. Miksi ryhtyisin sylkemään hänen päälleen ja solvaamaan häntä?

Vierailija
854/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan oltu ihan munat pystyssä ja pöksyt märkänä kirjaimellisesti kiihottuneina kansanryhmää vastaan. Hakattu tattia ja vispattu vaaginaa ihan hekumoiden ku katsottu videoo.

Uuhh väkivaltaa aaahhh rasismia lääh lääh mies hakkaa naista öyh öyh öyyyyh ÖYYYHH MÖYHHHH!!!!

Ja sit pyyhitty roiskeet persujen vaaliohjelmaan.

Miksi persut hakkais tattia kun manne varastaa?

Mitä siinä videossa on muuten rasistista?

Koska isäm maan puollustaja käyttää oikeutettua väkivaltaa väärän väristä ihmistä vastaan! Voisi jopa sanoa hänen käyvän eräänlaista pyhää sotaa.

Ei siinä videossa sinänsä välttämättä mitään, mutta se pitää nähdä öyhölasien läpi. Persulla kovenee keppi jos katsoo nyrkkeilyottelua jossa valkoinen on voitolla tummaihoista vastaan.

Kyse tuossa ei ole väristä. Jos joku valkoinen nisti laittais saman videon itkukohtauksen kera se saisi tasan saman vastaanoton.

On se öyhöjen mielestä extrakiihottavaa, eikä se huutaminen ja haukkuminen olisi ihan täysin samaa tasoa. Mutta kyllä, vastaanotto olisi pitkälti sama, koska nistienkin ihmisarvo on öyhöjen silmissä alempi kuin muiden. Sen sijaan jos se olisi tavallisen näköinen valkoihoinen tyyppi tai meikkejä pöllivä teini niin tilanne olisi aivan eri. Mikä on tyhmää, koska kyseen pitäisi olla siitä että varastaminen on väärin. Mutta tärkeämpää öyhöille on että on väärin olla romani tai nisti.

Vierailija
855/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mutä lammasporukkaa valmiina antamaan väkivallankäyttöoikeuden myymälävartijoille tosta vaan. Ei ihme, että ihmiset on niin helppo lietsoa vaikka mihin kauheuksiin. Bää.

Vierailija
856/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasismi ja arvot on tunnepuolen asioita eikä sille voi mitään jos joku pelkää tai vihaa ulkomaalaisia tai myymälävarkaita, mutta ei saakeli että on oikeasti TYHMÄÄ sakkia ketkä tuota vartijaa puolustaa. Argumentit on sit tyyliin "no mut varas aloitti, jos ei olis varastanut niin ei olisi tapahtunut mitään".

Samat tyypit jos olis hätävarjelun liioittelusta syytettynä itse hoitaisivat koko puolustuksen kahdella sanalla: "toi alotti" ja sit oltais huuli pyöreenä ku syyte menis läpi.

Miksi on olemassa edes esimerkiksi pakkokeinolaki ja muita poliisin toimintaa säätelevät lakeja? Eikö lähdetä siitä että rikoksia ei saa tehdä ja jos tekee niin kestää seuraukset? Miksi poliisin toimintaa näissä tilanteissa pitää säätää lailla, kun ei rikollisetkaan noudata lakia?

Ei Jeesus mikä ajatushautomo.

Meillä on nyt vain eri näkemys mikä on liiallista voimankäyttöä.

Sitä olisi ollut maassa makaavan potkiminen päähän, aseen käyttö jne. Nyt yhteistyökyvytön varas pyrittiin saamaan yhteistyöhön, huolimatta "rasissssmia" syytöksistä.

Vierailija
857/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat sitten poistuneet sieltä viimeistä k u l m a h o u s u a myöten. Tai sitten ne ovat kehittyneet varkaiksi vasta Suomessa.

Vierailija
858/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartija saa koska tahansa tutkia laukkuni. Miksi ryhtyisin sylkemään hänen päälleen ja solvaamaan häntä?

Hahhahhaaa. Simp.

Vierailija
859/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pitäisi oikeasti nähdä, mitä tuo vartija tekee. En itse tuolta nauhalta sitä näe, kuulen vain muiden kauhistelut. Romaneilla on yleensä aina tuo rasismikortti taskussa, tuokin nainen varmaan esittää vähän sitä Floydia, eli saattaa liioitella, samoin nuo kuvaajat ja katsojat.

Saattaisi kyllä itselläkin käämi palaa, jos joku räkisi naamaan. Miksi sillä ei muuten ollut kaupassa maskia?

Vierailija
860/1395 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh mutä lammasporukkaa valmiina antamaan väkivallankäyttöoikeuden myymälävartijoille tosta vaan. Ei ihme, että ihmiset on niin helppo lietsoa vaikka mihin kauheuksiin. Bää.

Taas häivytetään seikkaa että vartija oli tekemisissä ammattivarkaan kanssa. Ei myymälävartijat rehellisiä asiakkaita ahdistele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän