Vaimo 38v, harmaita hiuksia alkanut ilmaantua, ei suostu värjäämään niitä?
Hänellä on luonnostaan kauniit vaalean ruskeat hiukset, jotka nyt alkaneet harmaantua (38v:nä!?). Olen koittanut vihjailla hänelle, että voisi värjäyttää ne, mutta ehdotukseni ei ole ottanut tuulta alleen. :/
Voiko tuossa olla joku sairaus kyseessä? Ei kai ihan normaalia että noin nuorena alkaa hiukset harmeta?
Kommentit (50)
Mitä niitä värjäilemään, jos sille tielle ryhtyy, niitä saa olla värjäilemässä alvariinsa.
Tyhmä äijä! Mites sun kalju? Kaljamaha? Hörökorvat? Lättäperse! Pikkumuna? Rimppakintut!
Kyllä sun vaimos pitää nyt ottaa ero, kun et vihjailustakaan ymmärrä miten karsee äijä oot!
Höntti aloitus. Jos ottaa vaimon vanheneminen noin koville, aina voi lähteä kävelemään. Tuskin vaimon maailma siihen kaatuu. Typeryyttä on vanhenemisen pelossa käyttää 200€ 6 viikon välein hiusten värjäämiseen. 40-60 -vuotiaana tuosta pulittaa yhteensä yli 30 000€.
Ap käytkö aivan täysillä? Sun vaimo ansaitsee tervepäisen miehen!!
Just jop🤣täällä on taas liuta näitä "haluan vanheta luonnollisesti, minulla on siihen oikeus" joo on. On oikeus, mutta pitää muistaa, että sun kumppanilla on oikeus nostaa kytkintä, jos ei enää kiinnosta oma ulkonäkö.
Kaikkein nolointa harmaantunut juurikasvu tummaksi värjätyssä tukassa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sairaudet kyllä aiheuttaa hiusten harmaantumista,toisin kuin väitetään.
esim. imeytymishäiriöt.b-vit puute,keliakia tms.
mutta ei tarkoita että pitäisi olla sairaus jos harmaantuu.[/quot
minulla on keliakia, b-vitamiinin puute ja imeytymishäiriö, mutta reilun kuudenkympin iässä hiuste pääväri on likimain alkuperäinen
Vierailija kirjoitti:
Just jop🤣täällä on taas liuta näitä "haluan vanheta luonnollisesti, minulla on siihen oikeus" joo on. On oikeus, mutta pitää muistaa, että sun kumppanilla on oikeus nostaa kytkintä, jos ei enää kiinnosta oma ulkonäkö.
Oletko nuori vai naiivi?
Avioero ei ole kivaa eikä halpaa. Kukaan ei lähde siihen puolison harmaantumisen vuoksi, ellei ole katastrofaalisen typerä. Sama on nimittäin edessä kaikilla, jotka saavat elää.
Kun mies harmaantuu, hän on charmikas.
Kun nainen harmaantuu, hän on vanha akka.
Älkää naiset kiusallakaan värjätkö harmaita hiuksianne.