Sanna Marin maksattaa perheensä syömisen verovaroista
Kommentit (405)
Demarit haisevat korruptiolle. Pitää olla dementoitunut ja tuollainen "uaaah"-katse, jota Alzheimerin tautia sairastavilla on, jotta äänestäisi demareita. Vaikka luulen kyllä että monet julkisen sektorin työntekijöistä äänestävät demareita, kannattaa kyllä vaihtaa hevosta, tai teillä ei ole enää työnantajaa ennenpitkää, kun valtio menee konkurssiin.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset kävi jarrutuskeskustelua EU:n elpymispaketista eduskunnassa yli neljä päivää.
Tämä maksoi veronmaksajille yhteensä noin 77 800 euroa. Tästä summasta 65 500 euroa on ylitöistä aiheutuneita kuluja sekä 12 300 euron työnantajamaksuja. Ylitöitä teki helatorstaiviikolla noin 60 henkilöä.
Perustuslain turvaama parlamentaarinen keskustelu ei liity Sannan aamupalavarkauteen millään tavalla. Ja hallituspuolueet ihan itse sijoittivat keskustelut yölle, ne olisi voinut myös keskeyttäää illalla ja jatkaa virka-aikaan seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhät on Suomessa pääministerin työsuhde-edut jos ei muuta saa kuin aamulla muroja ja näkkileipää.
Miten mahtaa olla vaikka Italiassa?
Marin kyllä pitää huolen siitä, että Italiassa syödään kaviaaria vähän huonomminkin raha-asiansa hoitaneiden aamiaispöydissä.
Juu ja Espanjassa saadaan lyhentää työviikkoa meidän rahoilla.
Yritetään jutulla yritetään peitellä uusnassujen oikeudenkäyntiä kun hyökkäsivät ala-asteikäiset kimppuun Meilahdessa.
Kallis arkiaamiainen maistuu parhaalta, kun tietää ettei veronmaksajilla olisi siihen varaa päivittäin juhlapäivien ( esimerkiksi joulu) aamiaisesta puhumattakaan.
On ihanaa että voin antaa suurimman osan ruuastani suvulleni, sillä olen itse hoikka ja vähäruokainen.
Eli laihat lapsetkin ovat laihoja omasta tahdostaan, koska antavat ruokansa muille. Minäkin olin köyhän perheen lapsi, kyllä minä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Kallis arkiaamiainen maistuu parhaalta, kun tietää ettei veronmaksajilla olisi siihen varaa päivittäin juhlapäivien ( esimerkiksi joulu) aamiaisesta puhumattakaan.
On ihanaa että voin antaa suurimman osan ruuastani suvulleni, sillä olen itse hoikka ja vähäruokainen.
Eli laihat lapsetkin ovat laihoja omasta tahdostaan, koska antavat ruokansa muille. Minäkin olin köyhän perheen lapsi, kyllä minä tiedän.
Mistä saa kolme ihmistä aamiaisen ja iltapalan 10€?
Tässä olisi hyvä PR temppu:
Arvonta, jossa 10 perhettä voittaa aamiaisen Kesärannassa, toki eri päivinä koronasta johtuen.
Siellä tarjoiltaisiin perus puuroa, kananmunia ja jopa Valion jogurttia ja pekonia kun.
Ihan perusaamiainen siis ja tästä iso lööppi lehtiin. Tai jopa tv-lähetys aiheesta.
"Pääministeri syö aamiaista kuin perus veronmaksaja"
Kaasukammioidaan veronmaksajat uskomaan, ettei se niin kallis aamiainen olekaan, sittenkään, kun arvonnan kunniaviaraat poistuvat paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa Sauli Niinistön perheen elämisen, ei kai vaan Suomen veronmaksajat?
Ruokaa ei makseta verovaroista edes pressalle.
Persujen yöllisellä punahilkka satujen lukemisella olisi saanut kahdenkymmenen vuoden aamiaiset. Ja se oli sentään vain yhden persu kansanedustajan aikaansaannosta yhdessä yössä. Päämintereitä tuossa ajassa ehtii olemaan vähintään tusinan verran.
Ai niin.. Satujen lukeminen keskellä yötä on "tärkeää työtä demokratian puolesta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen summa on 3000€/kk , mitäpä se yksi nolla merkitsee, lehdistölle ilmoitettu väärä luku, jottei tule hirveä älämölö.
Kai ne kuitit muuten luovutettaisiin?
Nykypolotiikkaan kuuluu veronmaksajien kaasukammiointi ( manipuloinnin väline).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokaa ei makseta verovaroista edes pressalle.
Harvemmin taitaa Sauli Niinistöä näkyä lähimarketin kassajonossa...
Usko pois. Kyllä sille ruoat tulee "kuin manulle illallinen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen summa on 3000€/kk , mitäpä se yksi nolla merkitsee, lehdistölle ilmoitettu väärä luku, jottei tule hirveä älämölö.
Kai ne kuitit muuten luovutettaisiin?Nykypolotiikkaan kuuluu veronmaksajien kaasukammiointi ( manipuloinnin väline).
Jos virkamiehet haluaisi kusettaa niin eikö olisi heittää kuitit kokonaan roskiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannalointia, loisimista verovaroin.
Tosiaan, loinen, parasiitti ja verenimijä tulevat ensimmäisenä mieleen.
Ylisannalointia, rötöskansikuva Marinit kuriin!
Vierailija kirjoitti:
Persujen yöllisellä punahilkka satujen lukemisella olisi saanut kahdenkymmenen vuoden aamiaiset. Ja se oli sentään vain yhden persu kansanedustajan aikaansaannosta yhdessä yössä. Päämintereitä tuossa ajassa ehtii olemaan vähintään tusinan verran.
Ai niin.. Satujen lukeminen keskellä yötä on "tärkeää työtä demokratian puolesta".
Arvostan edelleen persuja jotka taistelivat loppuun saakka Suomen itsenäisyyden puolesta. He tekivät sen avoimesti lain edellyttämällä tavalla.
He eivät väärinkäyttäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ne kuitit muuten luovutettaisiin?Nykypolotiikkaan kuuluu veronmaksajien kaasukammiointi ( manipuloinnin väline).
Jos virkamiehet haluaisi kusettaa niin eikö olisi heittää kuitit kokonaan roskiin?[/quot]
Maksavat varmaan valtion kortilla, silloin jää aina merkintä tilitietoihin tai luottokortin tietoihin, vaikka paperisen kuitin hävittäisi digitaalinen jälki jää. Elleivät maksa käteisellä .
Joten kun ei voi tuhota todistusaineistoa, niin vääristellään sitä vähän.
Photoshoppi käy kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Sauli maksaa ruokailunsa itse, oli uutisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etu ollut kaikilla pääministereillä, miksi se nyt yhtäkkiä on ongelma?
Koska vaalit ja IL:n persukiima 🤔
Niin, myös muut demariministerit ovat käyttäneet etua hyväkseen ja Katainen vähän aikaa. Eiköhän tuo kerro tarpeeksi.
Minulle kaikki, minulta ei mitään
Kaikkien pitäisi olla hoikkia.
Vähemmän rahaa kansalle ja ruuan hinta ylös, saadaan läskiperseet pois katukuvasta ja säästämme terveydenhuollon kuluissa ( tyypin 2 diabetes ja muut elintasosairaudet, ylipainon kurittamat nivelet yms yms)
Ja näytetään hyvältä 😀.
Hänen lempiruokaa on veriletut, ei sian verestä vaan kotimaisten veronmaksajien verestä.
Vaihtelu virkistää niin välillä sitten rössypottuja veripalttuulla.