Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin 3 päivän kokeilun VLCD dieettiä

Vierailija
25.05.2021 |

Apteekista tuli mukaan 3 päivän pakkaus Allevo vlcd aterinakorvikkeita, 5 ateriaa päivässä. Päivittelen tänne painonpudotuksen joka päivä niin saa nähdä miten 3 päivää vaikuttaa. Jos tuo toimii hyvin, voisin kokeilla pidempäänkin. Pitäisi olla noin 600 kcal päivässä eli todella niukkaenerginen.

Punnitsin itseni tänään aamulla ennen syömistä/juomista/pukeutumista ja wc käynnin jälkeen niin sai alkupainon, sama jatkuu joka päivä. En myöskään eilen syönyt mitään ylimääräistä, 3 normaalia ateriaa eikä mitään 18 jälkeen ettei kropassani olisi paljon ylimääräisiä "nesteitä" jotka vääristäisi tulosta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tuolla tule kesäkuntoon niin olet ainakin tehnyt kaikkesi.

Vierailija
2/16 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mansikkapirtelö meni tänä aamuna ja oli oikeastaan ihan hyvä, parempi kuin ne proteiinijauhe-pirtelöt mitä kaupoissa myydään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka vuorokausi takana seuraavin tuloksin:

Paino tänä aamuna tippunut 1,1kg eilisaamusta. Ilmeisesti niitä "nesteitä" ainakin lähtenyt.

Nälän tuo on pitänyt suht hyvin poissa, lievää päänsärkyä oli vain eilen illalla mutta se yleensä tulee aina kun aloittaa laihduttavan syömisen ja menee muutaman päivän kuluttua ohi.

Yllättävän hyvänmakuisiakin olleet nuo Allevon ruoat, näitä syö ihan mielellään.

ap

Vierailija
4/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lähtöpainosi? Itse laihdutin 3 kuukauden kuluessa -20kg ja on pysynyt poissa jo puoli vuotta. Alkuun olin vain noilla juomilla ja lopussa korvasin niillä vaihtelevasti joitakin aterioita. Kun jaksaa jatkaa 4-5 päivää, niin nälän tunne katoaa ja on yllättävän energinen olo. Olen huomannut, että nuo juomat toimivat muutenkin hyvin välipaloina, jotka muuten herkästi unohtuvat.

Vierailija
5/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ole ikinä ymmärtänyt miksi ihmiset syö mieluummin jauheita kuin oikeaa ruokaa, voitko avartaa?

Noilla kaloreilla saa kyllä jo hyviä salaatteja ja keittoja tehtyä.

Vierailija
6/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ole ikinä ymmärtänyt miksi ihmiset syö mieluummin jauheita kuin oikeaa ruokaa, voitko avartaa?

Kun siinä varmasti laihtuu ilman että tarvii käyttää suurta vaivaa kaloreiden laskemiseen ja ravintoaineiden huomioimiseen. Se tuo motivaatiota kun tietää että varmasti laihtuu.

Hirveä työ alkaa punnitsemaan ja etsimään kaloritietoja joka salaatin ainesosasta eikä tiedä mitä vitamiineja jne jää saamatta jos itse tekee.

Vierailija
7/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun siinä varmasti laihtuu ilman että tarvii käyttää suurta vaivaa kaloreiden laskemiseen ja ravintoaineiden huomioimiseen. Se tuo motivaatiota kun tietää että varmasti laihtuu.

Hirveä työ alkaa punnitsemaan ja etsimään kaloritietoja joka salaatin ainesosasta eikä tiedä mitä vitamiineja jne jää saamatta jos itse tekee.

Lisäyksenä vielä että jos itse tekee, hyvin helposti saa sitten liian vähän kaloreita ja laihdutus epäonnistuu kun ei kestä enää, ja yhtä helposti tulee liikaa eikä laihdu.

Vierailija
8/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös sun alkupaino, oletko N vai M ja pituus. Vois vähän verrata itteensä. Tuleeko noista pirtelöistä vatsavaivoja ja mitä paketti maksoi? Muakin kiinnostais, mutta on niin herkkä vatsa.

Vierailija
9/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudut joka tapauksessa kuurin jälkeen miettimään mitä syöt. Vai aiotko palata entisiin tapoihisi laihtumisen jälkeen?

Vierailija
10/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä vielä että jos itse tekee, hyvin helposti saa sitten liian vähän kaloreita ja laihdutus epäonnistuu kun ei kestä enää, ja yhtä helposti tulee liikaa eikä laihdu.

Noh, selityshän se tämäkin 😁

Vierailija
11/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä!

Pudotin itse viime keväänä 20 päivän nutrilett-kuurilla 6kg. Jatkoin siitä suoraan ketogeeniselle ruokavaliolle ja nyt vuodessa on lähtenyt yhteensä 25kg. Vlc on hyvä startti juuri ketogeeniselle, sillä vaikka pussit sisältävät hiilareita, alhainen kalorimäärä johtaa ketoosiin.

Pari vinkkiä. Syö kasvis- ja proteiinilisät. En muista enää tarkkaa ohjetta, mutta googlaamalla löytyy ene-dieetin proteiinit. Itse söin esim. raejuustoa suolaisen keiton päällä ja tuorekurkkua.

Juo paljon! Kahvia, teetä, vissyä, light-limsaakin vähän.

Älä lipsu! Jos tipahdat ketoosista, joudut kärvistelemään alun nälän uudelleen. Tämän takia en suosittele osanutrausta, se vaatii hullua tahdonvoimaa ja itsekuria, kun nälkä on koko ajan. Ketoosi vie nälän.

Liity facessa vaikka nutrilett-teemaiseen ryhmään, vaikka käytätkin jotain muuta valmistetta. Ryhmän tsemppiä tarvitaan ja sieltä saa myös tuunausvinkkejä. Esim. makean pirtelön voi pakastaa hetkeksi, jolloin siitä saa vähän frozen yoghurt -tyyppisen "herkun".

Kolme ekaa päivää on pahinta, sitten ketoosi on päällä ja olo on kylläinen, jopa euforinen. Suosittelenkin sitoutumaan pidemmäksi aikaa, turhaan kärvistelet vain sen hankalan avun. Toki pudotustarpeetkin vaihtelevat, mutta jos pudotettavaa on, kannattaa jatkaa suoraan pidempään.

Vierailija
12/16 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudut joka tapauksessa kuurin jälkeen miettimään mitä syöt. Vai aiotko palata entisiin tapoihisi laihtumisen jälkeen?

Mun nähdäkseni nämä on kohtuu hyvä tapa ikäänkuin nollata tilanne. Jos syömiset on todella pielessä niin hetkeksi (mielellään useampi viikko kuitenkin) otetaan ruoka tavallaan kokonaan siitä yhtälöstä pois. Sitten voi aloittaa puhtaalta pöydältä ateria kerrallaan fiksummilla valinnoilla.

Vierailija
13/16 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri asia ylläpitää samaa painoa kuin laihtua tehokkaasti ilman että joutuu liikaa kärsimään.

Vierailija
14/16 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa, nyt 2 vuorokautta takana. Painonpudotus eiliseen 0,6kg ja yhteensä nyt 1,7kg. Eilinen tuntui jo helpommalta kuin toissa päivä, ei tullut päänsärkyä illalla.

Kysyjyille: painon on noin 20kg yli normaalipainon joten on varaa laihtua reilusti.

ap

Vierailija
15/16 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa myös sun alkupaino, oletko N vai M ja pituus. Vois vähän verrata itteensä. Tuleeko noista pirtelöistä vatsavaivoja ja mitä paketti maksoi? Muakin kiinnostais, mutta on niin herkkä vatsa.

Taisi olla 17€ 3 päivän ruoat. Ei minkäänlaisia vatsavaivoja.

Vierailija
16/16 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,6kg lähti myös kolmantena vuorokautena. Lopputuloksena siis 3 päivän vlcd diettii tiputti painoa yhteensä 2,3kg. Enkä siis mässäillyt mitenkään erityisesti ennen dieettiä ja punnitus joka päivä aamuisin, ennen syömistä/pukeutumista ja wc-käynnin jälkeen jotta olisi vertailukelpoisia lukemia.

Pientä nälkää oli eilen ja kahvi/sokeriton laimea mehu alkoi jo maistua pahalta, mutta olo muuten ihan hyvä eikä päänsärkyä tai pahaa oloa.

Loppupäätelmänä voin sanoa että muuten tuota ei ehkä haluaisi syödä pitempään mutta 0,6kg pudotukset/vrk senkin jälkeen kun "alkunesteet" lähti on aika motivoiva lukema. Harkitsen kyllä jos ottaisi jonkun viikon tai parin satsin noita vlcd jauheita niin saisi pahimmat koronakilot pois.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi