Onko 65 kg sopiva paino 177 cm pituiselle?
Olen tällä hetkellä 70 kg ja ajattelin pudottaa painoa. Onko 65 kg sopiva vai olisiko hyvä pudottaa enemmänkin?
Kommentit (17)
Minulle 65 kg, tai 68 kg ehkä, on hyvä paino, sen hoikempana selkärankani pullistui niin, että muutkin huomauttelivat.
176 cm
On, oot hoikka silloin, alle 75 kg on jo hyvä
Jos urheilet ja sulla on yhtään lihaksia niin olet tosi laiha tuossa 65kg painossa. Olen 180cm pitkä ja painan 75kg ja urheilen. Vaatekoko on 38 tai S-M mikä on ihan riittävän pieni mun pituiselle.
Vierailija kirjoitti:
😍
Mikä on näiden hemmetin typerien videoiden idea? Näin miehenä en tajua niitä.
Olet jo nyt n. normaalipainon rajojen puolivälissä (BMI 22,3), ja 65 kg painoisenakin vielä normaalipainoinen (20,7). Normaalipainon raja on BMI 19-24,9.
Itse olen 179 cm ja painan n. 63 kg. Olen hoikka nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos urheilet ja sulla on yhtään lihaksia niin olet tosi laiha tuossa 65kg painossa. Olen 180cm pitkä ja painan 75kg ja urheilen. Vaatekoko on 38 tai S-M mikä on ihan riittävän pieni mun pituiselle.
Ei ole TOSI LAIHA tuollaisessa painossa vaan normaalipainoinen hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😍Mikä on näiden hemmetin typerien videoiden idea? Näin miehenä en tajua niitä.
Mt-ongelmat.
Nyt jo on ihan sopiva paino. Jos olet ns. laihaläski eli ei ole yhtään lihasta niin tuo 65kg on hyvä myös.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olis suotavaa hiukan saada lisää tavaraa nahan ja luitten väliin.
Vierailija kirjoitti:
Samoissa mitoissa olen, kilo enempi mulla.
Olen miespuolinen, kuntosalia takana kymmenkunta vuotta.
Ei näy ihan vatsalihakset kuitenkaan, ehkä jos pari kg kiristäs.
174cm ja63kg, vähän joutas kiristellä
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo on ihan sopiva paino. Jos olet ns. laihaläski eli ei ole yhtään lihasta niin tuo 65kg on hyvä myös.
Minä laihaläski olisin jo vähän pullukka, jos painaisin 65kg. 55-58kg on minulle luontainen paino. Jos olisi lihasta, niin sitten voisi hyvinkin nousta tuohon ja olla vielä hoikka. Saman pituinen siis olen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 158cm ja 63kg ja vähän läski nainen. Voisipa kasvaa pituutta sen sijaan, että pitää laihduttaa. ;D
On sopiva, kuuntele kehoasi ja omia ihanteitasi.