Miehen kommentti korkokengistä "Yleensä niitä käyttää sellaiset kauniit naiset"
Olen vasta hiljattain "opetellut" kävelemään korkokengillä. Eipä ainakaan piristänyt mieltä ja ehkä palaan takaisin lenkkareihin.
Kommentit (40)
Vastaa "joopa joo, sain ihailua tänään kaupassa", tai töissä, jos käyt korona-aikana.
sama trollaaja tekee näitä aloituksiaan vuodesta toiseen, ja joka kerta palstanaiset näihin lankeaa
Ymmärsit väärin naiselliseen tapaasi. Voih, kohta taas kuuluu korkokengien kopinaa🥰
mies53v
Ei ne korot oikeasrti ole sen arvoisia.
T. jalkapohjaongelmia nykyään poteva.
Ps. Heivaa se urpo.
Kivat trendikkäät matalahkokorkoiset tai hieman korkoa on kauniimmat kuin korkokengät. Korkokengät ei ole arkijalkineet. Joillekkin naisille jotka ovat tottuneet tai osaavat kävellä niillä ne voi olla kauniit. Korkokenkien tulee olla laadukkaat, hyvä lesti ja ne on kalliita. Halpiskorkkareita ei kannata ostaa. Niillä pilaa vaan jalkansa.
En huoli naista joka käyttää jatkuvasti korkokenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne tosiaan kaikkien tyyliin sovi, mutta tyyliähän voi muuttaa ja elämässä on erilaisia vaiheita (esim. parikymppisenä verkkareissa ja tennareissa kulkeva tyttö voi olla nelikymppisenä naisellinen nainen, kun saa elämänkokemuksen myötä itsevarmuutta).
Moukkamainen kommentti toki mieheltä, toisesta korvasta ulos!
Tää on nyt vähän erikoinen ajatus, että tennarit ja verkkarit kertoisivat itsevarmuuden puutteesta. Ei kaikkia vaan kiinnosta korkokengät, mekot jne
En minä ajatellutkaan, että ne kertoisivat.
Mutta tiedän Suomessa olevan nuoria naisia, jotka eivät nimenomaan uskalla/kehtaa pukeutua ”liian huomiota herättävästi” eli korkokenkiin ym.
Mun mielestä siinä ei ole mitään uskaltamista. Harva sanoo/tekee mitään vaikka niin pukeudun usein.
Tarkoittikohan miehesi vaan tökeröllä tavalla sitä että hänen mielestä korkokenkiä käyttävät naiset ovat kauniita, sinä mukaan lukien?
Olen nähnyt lukemattomia naisia, joilla on korkokengät, mutta eivät osaa/ pysty kävelemään niillä. Ei se kyllä ketään kaunista.
Tänään viimeksi eräs nainen käveli polvet koukussa, jalat harallaan ja askellus näytti siltä, että jalkoihin sattuu.
Sama kun sanoisi, että meikkaus kaunistaa, kunhan jotain sutii naamaan. Jostain syystä, jos annat poikaystävän meikata sinut, ei näytäkään kovin nätiltä.
Mutta miehet huomaavatkin ne nätit piikkikoroilla kävelevät, joilla on lyhyet hameet yms eivätkä niitä, jotka eivät näytä hyviltä samoissa kamoissa.
Vierailija kirjoitti:
En huoli naista joka käyttää jatkuvasti korkokenkiä.
Ei sinun mielipidettäsi siihen kysytä, eikä sinua edes huolita.
Miehet osaa Suomessa hyvin usein sanoa jotain ilkeää. Hyviäkin miehiä on tietysti olemassa. Mun mies on ulkomaalainen ja kehuu korkkareita käyttäessäni sitä miten upeasti osaan niillä kävellä.
Miehesi on juntti, jätä sen jutut omaan arvoonsa.
Ap olet kaunis sellaisena kuin olet. Miksi olet tuollaisen typeryksen kanssa? Onpas täällä nyt usein aloituksia, joissa mies moittii ja sättii.
Vierailija kirjoitti:
Kivat trendikkäät matalahkokorkoiset tai hieman korkoa on kauniimmat kuin korkokengät. Korkokengät ei ole arkijalkineet. Joillekkin naisille jotka ovat tottuneet tai osaavat kävellä niillä ne voi olla kauniit. Korkokenkien tulee olla laadukkaat, hyvä lesti ja ne on kalliita. Halpiskorkkareita ei kannata ostaa. Niillä pilaa vaan jalkansa.
No ei tod. Naisten mielipiteet erikseen.
Sano että työpaikan Make ja Pera tykkäsi kovasti ja voit lyödä vähän löylyä lisää. Keksi jotain.
No jos mun eukko laittais ne jalkaan niin se halkaisisi nuo pihalaatat, ne on vaan 8 senttiä muistaakseni paksut. Siksi varmaan ei laita.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit väärin naiselliseen tapaasi. Voih, kohta taas kuuluu korkokengien kopinaa🥰
mies53v
Älä kaasuvalota. Hän ymmärtää vallan hyvin mitä paskaa te miehet aina suollatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne tosiaan kaikkien tyyliin sovi, mutta tyyliähän voi muuttaa ja elämässä on erilaisia vaiheita (esim. parikymppisenä verkkareissa ja tennareissa kulkeva tyttö voi olla nelikymppisenä naisellinen nainen, kun saa elämänkokemuksen myötä itsevarmuutta).
Moukkamainen kommentti toki mieheltä, toisesta korvasta ulos!
Tää on nyt vähän erikoinen ajatus, että tennarit ja verkkarit kertoisivat itsevarmuuden puutteesta. Ei kaikkia vaan kiinnosta korkokengät, mekot jne
Ei kiinnostakaan, mutta turhat defenssit on sulla päällä.
Just näin, tilanteen mukaan!