Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onki muiden elämä jatkuvaa epäonnistumista?

Vierailija
24.05.2021 |

Tuntuu, että ihan sama mitä yrittää niin aina vedetään matto jalkojen alta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eipä tässä kauheesti ole putkeen asiat menneet.

Vierailija
2/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v. Kaikki mennyt tasaisesti pieleen vaikka olen hyvästä perheestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen muuttanut toimintatapojani. Teen asiat paremmin, maksan laskut jalkaan ja olen hyvä työntekijä. Kummasti on tuurikin parantunut.

Vierailija
4/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ainakin jos halpa teleskooppi onki niin tulee epäonnistumisia. Kannattaa panostaa laatuun niin ei katkea

Vierailija
5/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ainakin 20v.työkykyvyttömyyseläkkeellä.

Vierailija
6/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Heti kun oikein jotain yritän, se epäonnistuu. Vastoinkäymisiä vastoinkäymisten perään. Haluaisin luovuttaa, mutten osaa joten kuljen pettymyksestä pettymykseen.

Vierailija
7/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni minulla menee oikein mukavasti. On aina mennyt, kaikki nämä 45 vuotta. Omalla positiivisella asenteellani ja työtä pelkäämättömällä luonteellani olen saanut monet asiat sujumaan hyvin, jopa todella hyvin. Valitsen viisaasti, en murjota ja syyttele toisia ja en jää menneeseen kiinni, vaan paqrustqn tasaisen varmasti askel askeleelta eteenpäin matkastani oppien. Samanlaisia ovat myös perheeni ja ystäväni, tosi hyviä tyyppejä ihan kaikki.

Vierailija
8/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni huonosti niin kauan, kun pyrin tekemään asioita, joita oletin muiden minulta odottavan.

Kun lähdin tekemään asioita, joita olen aina halunnut tehdä, mutta en ole uskaltanut, aluksi vain pikkuisen kokeilin. Kun ensimmäinen kokeilu onnistui ja sain positiivista palautetta, rohkaistuin ottamaan askeleita eteenpäin. Kyseessä on toistaiseksi vain harrastus, mutta se on nostanut itsetuntoani niin, että ehkä onnistun kohta jossain sellaisessakin, mitä muut haluavat minun tekevän. Tai sitten en, ja jatkan itseni kehittämistä siihen suuntaan kuin itse haluan, välittämättä muiden mielipiteistä.

Vierailija
9/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ainakin 20v.työkykyvyttömyyseläkkeellä.

Itse vasta viisi vuotta tuki ja liikuntaelinten vuoksi. Mutta en koe epäonnistumiseksi,. Elämä jatkuu rajotteisena

Vierailija
10/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Aina takkuaa.

Miten voikaan esim. Kaikki pskat ihmiset osua omalle kohdalle.

Olipa kyseessä pomo, työkaveri, asunnonostaja, asunnonvälittäjä, kaverin puoliso, naapurin miesystävä...

sekä kaikki mikä tapahtuu, vie energiat.

Vierailija
11/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni minulla menee oikein mukavasti. On aina mennyt, kaikki nämä 45 vuotta. Omalla positiivisella asenteellani ja työtä pelkäämättömällä luonteellani olen saanut monet asiat sujumaan hyvin, jopa todella hyvin. Valitsen viisaasti, en murjota ja syyttele toisia ja en jää menneeseen kiinni, vaan paqrustqn tasaisen varmasti askel askeleelta eteenpäin matkastani oppien. Samanlaisia ovat myös perheeni ja ystäväni, tosi hyviä tyyppejä ihan kaikki.

😂😂😂

Vierailija
12/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla meni huonosti niin kauan, kun pyrin tekemään asioita, joita oletin muiden minulta odottavan.

Kun lähdin tekemään asioita, joita olen aina halunnut tehdä, mutta en ole uskaltanut, aluksi vain pikkuisen kokeilin. Kun ensimmäinen kokeilu onnistui ja sain positiivista palautetta, rohkaistuin ottamaan askeleita eteenpäin. Kyseessä on toistaiseksi vain harrastus, mutta se on nostanut itsetuntoani niin, että ehkä onnistun kohta jossain sellaisessakin, mitä muut haluavat minun tekevän. Tai sitten en, ja jatkan itseni kehittämistä siihen suuntaan kuin itse haluan, välittämättä muiden mielipiteistä.

Mulla sama, mutta mulla alkoi mennä huonosti kun en jaksanut enää miellyttää kaikkia. Mua kiinnostaa pyöräily kesällä ja kuntosali. Ei näillä kuuhun mennä.

Kuuntelen työssäni ihmisten pahaa oloa ja mitta on aivan täynnä vapaa-ajalla.

Vierailija
14/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen muuttanut toimintatapojani. Teen asiat paremmin, maksan laskut jalkaan ja olen hyvä työntekijä. Kummasti on tuurikin parantunut.

Näin se on. Lähes kaikissa asioissa voi vain itseään syyttää, jos pieleen menee ja yleensä normaali ihminen oppii vahingoistaan. Useat asiat voi tehdä paremmin kuin on ensin aikonut, vapaamatkustajat eivät ole varmasti tyytyväisiä, koska heillä ei ole mitään haasteita ja tavoitteita. Kun itse tekee asiansa jämptisti, niin se näkyy ja tuntuu.

Vierailija
16/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Lähes kaikissa asioissa voi vain itseään syyttää, jos pieleen menee ja yleensä normaali ihminen oppii vahingoistaan. Useat asiat voi tehdä paremmin kuin on ensin aikonut, vapaamatkustajat eivät ole varmasti tyytyväisiä, koska heillä ei ole mitään haasteita ja tavoitteita. Kun itse tekee asiansa jämptisti, niin se näkyy ja tuntuu.

Ei se vaan mee niin.

Vierailija
17/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä kun ei millään eikä ikinä pääsee niihin korkeakouluihin? Siksi työttömyyttä.

Vierailija
18/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehkä auttanut se kun lapsena ei olisi sairastunut mt ongelmiin. Minulla meni kaikki energiat hengissä pysymiseen monta kymmentä vuotta. Tietysti siihen päälle kaikenlaista ihmiselämään kuuluvaa kärsimystä.

Vierailija
19/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai moni miettii onko nyt mieltä missään

Raataja rankka tai työtön ikävissään

Huominen heille synkältä aina näyttää

Viitsi ei kukaan lähteä mukaan jos jotain yrittää

Harva meistä on rautaa, niin moni taipua saa

Moni omillaan oppinut ei ole toimeen tulemaan

Minä taivu en koskaan, tahdon vain yrittää

Ja kaiken sen minkä pitää mä päätän se mulle myös jää

Vierailija
20/31 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro meille muillekin, miten maksat laskut jalkaan. Ehkä muidenkin tuuri paranee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme