Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22105)
Joo, hieman jännityksellä odotan minkälainen kappale sieltä on tulossa. Oon ollut siinä käsityksessä että aiemmin Må on luottanut vain yhteen italialaiseen tuottajaan ja tehnyt kaiken työn itse, olleet siitä hyvin tarkkojakin ettei ketään ylimääräisiä päästetä mukaan. Nyt suunta USA:ssa selvästi kääntynyt ja vanhat periaatteet heitetty romukoppaan 🤔 Olihan se jotenkin arvattavissa, että eivät pysty tällaisten tilaisuuksien ohi kävelemään, kun suosiota tulee kokoajan lisää. Toivottavasti eivät luovu omasta tyylistään vaan rahan ja maineen vuoksi.
Supermodelin ulkoasusta huolehtinut luova porukka on sanonut ig-stooreissaan, että tämä on alku bändin albumikampanjalle... kuulostaa siltä että albumille saattaa olla tiedossa jo päivämäärä, ehkä se ehtii kiertueelle.
Mua kanssa jännittää, että amerikkalaistuvat ihan liikaa. Pidän juuri siitä ovat juuri eurooppalaisia. Yksi italialainen tubettaja sanoi, että jo Gasoline-laulussa on selvä amerikkalainen sävy ja ei ollut ehkä ihan tyytyväinen ja olen samaa mieltä jossain määrin. Joku taas veikkasi, että olisivat menossa hevimpään suuntaan.252
Vierailija kirjoitti:
Mua kanssa jännittää, että amerikkalaistuvat ihan liikaa. Pidän juuri siitä ovat juuri eurooppalaisia. Yksi italialainen tubettaja sanoi, että jo Gasoline-laulussa on selvä amerikkalainen sävy ja ei ollut ehkä ihan tyytyväinen ja olen samaa mieltä jossain määrin. Joku taas veikkasi, että olisivat menossa hevimpään suuntaan.252
Täysin samaa mieltä Gasolinesta, ylituotettu amerikkalainen soundi (eka ajatus oli että mitä hiton aviciitä tämä on, where's the rock 'n' roll?) mutta olen katsonut tätä läpi sormien, koska biisillä on isompi tarkoitus.
Mutta koko levyllinen samanlaista huttua, ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä Gasolinesta, ylituotettu amerikkalainen soundi (eka ajatus oli että mitä hiton aviciitä tämä on, where's the rock 'n' roll?) mutta olen katsonut tätä läpi sormien, koska biisillä on isompi tarkoitus.
livenä Gasoline toimii paremmin
Damiano ollut eilen Milanossa Fedez (se x-factor-tuomari) laittoi kuvan niistä yhdessä<3
Jaa, mun mielestä Gasoline on hyvä biisi ja haluaisin sen kokonaisuudessaan kuunneltavaksi suoratoistopalveluihin. Kertsissä se Damianon äänen "monistamien" ei sinänsä ole Måneskinille tyypillistä, mutta en anna sen häiritä. Myönnän toki että myös minua huolestuttaa hieman se, mitä jenkkituottajat tekevät heidän soundilleen, mutta ei auta kuin odottaa ja toivoa että kuulostavat edelleen omalta itseltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Damiano ollut eilen Milanossa Fedez (se x-factor-tuomari) laittoi kuvan niistä yhdessä<3
Tosiaan, Gasoline on livenä hieno. Jos soundi nyt levyillä muuttuisikin sliipatummaksi, niin livet varmasti sujuvat vanhaan malliin.
Giorgian kirjajulkkarit taitaa olla tänään Milanossa, ihan varma en ole :)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mun mielestä Gasoline on hyvä biisi ja haluaisin sen kokonaisuudessaan kuunneltavaksi suoratoistopalveluihin. Kertsissä se Damianon äänen "monistamien" ei sinänsä ole Måneskinille tyypillistä, mutta en anna sen häiritä. Myönnän toki että myös minua huolestuttaa hieman se, mitä jenkkituottajat tekevät heidän soundilleen, mutta ei auta kuin odottaa ja toivoa että kuulostavat edelleen omalta itseltään.
Ja toki, voihan levylle tulla live-esityksen kaltainen, hieman rockimpi versio Gasolinesta. Toivossa on hyvä elää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, Gasoline on livenä hieno. Jos soundi nyt levyillä muuttuisikin sliipatummaksi, niin livet varmasti sujuvat vanhaan malliin.
Giorgian kirjajulkkarit taitaa olla tänään Milanossa, ihan varma en ole :)
tilaisuus on tänään Roomassa mutta olivat kai Milanossa jossain kirjaan liittyvässä jutussa
Damiano on varmaan tänään katsomassa futista kun Rooma pelaa eurocupissa tänään kotipelin
Vierailija kirjoitti:
Mäkin eksyn välillä ihan uteliaisuuttani joillekin tileille, jossa näitä Giorgia-vihaajia pyörii ja täytyy kyllä sanoa että aivan sairasta porukkaa. 🤬
Niin, ja yhdessä kuvassa Damiano kuulemma on selkeästi joko pilvessä tai koksupäissään, kun pupillit ovat kuulemma laajentuneet. 🤦
Ja kutsuvat itseään vielä Måneskin-faneiksi. 😳 Varsinkin kun eivät pelkästään Giorgiaa hauku, vaan myös Damianoa haukutaan välillä tosi rumasti
Ihme "faneja" nuokin. 🤮
Palaan vielä tähän aiheeseen. Jos tää on näiden ihmisten tapa fanittaa artistia en edes halua tietää millaisia ovat niitä artisteja kohtaan joista eivät pidä 🙄 Tietenkään artistin kaikkia tekemisiä ei ole pakko palvoa jos ko tyypistä ja tekemisistään tykkää, mutta jonkunlainen tuki ja positiivishenkinen asenne voisi olla suotavaa.
Noista pupilleista, eivät edes olleet mitenkään erityisen isot mut näiden mesoajien mielestä vissiin aina kannattaa kehittää draamaa jos pienikin mahis on. Se jo vähän huvitti kun jotkut vaahtos että varmaan vetää G:n lääkkeitä. Meni vähän puurot ja ryynit siinä sekaisin kun o*iaatit supistaa pupilleita eikä laajenna 🤷🏼
Harmittaa kun yrittävät sanella aikuisille ihmisille miten olla ja käyttäytyä: väärä seurustelukumppani, väärä sairaus ja väärin pitää ääntä siitä. Väärin toimittu kainalokarvojen kanssa ja väärä menneisyys naisystävällä, sekin on väärin että nakukuvamenneisyyden jälkeen G on nykyään feministi, eikö just kaikenlaista hähmäistä nähnyt nainen voi olla hyvinkin tiedostava nykyään?
Anyway. Odotan uutta sinkkua mielenkiinnolla ja pienellä jännityksellä. En nyt sanele bändille miten heidän pitää toimia 😅 mutta hartaasti toivon kuten täällä jo moni muukin on sanonut että pysyisivät itselleen uskollisina. Tietty jos Måneskin kokee että enemmän rock ja rajumpaa ja tuotetumpaa ja vähemmän italiankielistä balladia niin sillä sitten mennään 🤷🏼
Il ballo della vitallakin oli kuitenkin överiksi vedettyä autotunea ja taustalaulunauhoja Le parole lontanessa myös keikoilla, joten on ne ennenkin kikkailleet. Uus levy lienee taas jatkumoa jonkin erilaisen kokeilemiselle, ehkä siitä tulee bändin juttu että joka levy on jotain ihan erilaista.
Tää kuva Damianosta ja Fedezistä on kyl ihana
Vierailija kirjoitti:
Tää kuva Damianosta ja Fedezistä on kyl ihana
Fedez puolisoineen on Italiassa isoja julkkiksia, ehkä niiltä löytyy myös vertaistukea ja neuvoja pariskuntajulkisuuden varjopuolien kanssa elämiseen.
Näin tänään tuon kuvan yhteydessä muisteluita siitä, miten Fedez sanoi X Factorin ekoissa jaksoissa Damille ettei pidä siitä, vaikka se laulaakin hyvin. Sotakirves haudattiin jo myöhemmissä jaksoissa ja nykyään on eri ääni kellossa :)
Tuo kainalokarva-asia, joka mainittiin tuossa ylempänä, onkin sellainen, joka varmasti moneesa herättää mielipiteitä. Mun puolesta jokainen tekee just niin kuin haluaa, mutta itse henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä ettei se kovin kaunista ole kun on tuollainen avonainen spaghetti strap-tyylinen mekko kuten Giorgialla siinä kirja-tilaisuudessa ja kainaloista vilkkuu todella tuuheat mustat karvapuskat. 😑 Hänellä tuo karvojen kasvattaminen tuntuu olevan nyt jonkinlainen kannanotto tai protesti sen jälkeen kun hän joskus syksyllä julkaisi muutaman kuvan (jenkeistä?), jos poseerasi jossain alusvaatteissa ja kainaloissa näkyi pieni kapea karvaraita (oli siis karvaa, mutta selkeästi siistitty ohuehko raita) ja näihin kuviin tuli sitten muutamia negatiivisiä kommentteja niistä karvoista. Sen jälkeen on nähtävästi alkanut kasvattaa niitä oikein urakalla ja esittää niitä puskiaan joka tilaisuudessa. En tiedä, ehkä olen liian konservatiivinen ja/tai "kauneusihanteiden" vanki tai whatever, mutta mä en osaa arvostaa tuota kainalokarvojen esittelemistä. Fine, jos ei halua/jaksa sheivata, se on jokaisen oma päätös, mutta silti kukaan ei voi väittää noita puskia kauniiksi. Hassua kyllä tämän kyseisen naisen mies sheivaa omia karvojaan tasasin välein. 🤷 Mutta jokainen taaplaa tyylillään. Ja tiedoksi ettei mulla ole muuten mitään Giota vastaan. Sheivatkoon tai jättäköön karvat rehottamaan mun puolesta. 😄
Vierailija kirjoitti:
Tuo kainalokarva-asia, joka mainittiin tuossa ylempänä, onkin sellainen, joka varmasti moneesa herättää mielipiteitä. Mun puolesta jokainen tekee just niin kuin haluaa, mutta itse henkilökohtaisesti olen kyllä sitä mieltä ettei se kovin kaunista ole kun on tuollainen avonainen spaghetti strap-tyylinen mekko kuten Giorgialla siinä kirja-tilaisuudessa ja kainaloista vilkkuu todella tuuheat mustat karvapuskat. 😑 Hänellä tuo karvojen kasvattaminen tuntuu olevan nyt jonkinlainen kannanotto tai protesti sen jälkeen kun hän joskus syksyllä julkaisi muutaman kuvan (jenkeistä?), jos poseerasi jossain alusvaatteissa ja kainaloissa näkyi pieni kapea karvaraita (oli siis karvaa, mutta selkeästi siistitty ohuehko raita) ja näihin kuviin tuli sitten muutamia negatiivisiä kommentteja niistä karvoista. Sen jälkeen on nähtävästi alkanut kasvattaa niitä oikein urakalla ja esittää niitä puskiaan joka tilaisuudessa. En tiedä, ehkä olen liian konservatiivinen ja/tai "kauneusihanteiden" vanki tai whatever, mutta mä en osaa arvostaa tuota kainalokarvojen esittelemistä. Fine, jos ei halua/jaksa sheivata, se on jokaisen oma päätös, mutta silti kukaan ei voi väittää noita puskia kauniiksi. Hassua kyllä tämän kyseisen naisen mies sheivaa omia karvojaan tasasin välein. 🤷 Mutta jokainen taaplaa tyylillään. Ja tiedoksi ettei mulla ole muuten mitään Giota vastaan. Sheivatkoon tai jättäköön karvat rehottamaan mun puolesta. 😄
Mulla on tästä vähän ristiriitaiset mietteet, koska seurasin sitä alkuperäistä karvakeskustelua, siis silloin kun postasi ne kuvat joissa vähän karvoja. Giorgia minusta provosoi silloin ihmisiä jopa tahallaan, ja sen vastaukset oli suht ylimielisiä. Yhdelle joka sanoi että olet kuitenkin itsekin siistinyt niitä, hänelle ainakin kasvaa kauheat puskat - G vastasi tosi aggressiiviseen tyylin ettei todellakaan ole : kai hänellä sitten vain kasvaa vähän karvoja ja montako on liikaa? Yksi, kaksi, kymmenen?
Muutenkin sellaista “no miksi itse ajelet”- tyylistä argumentointia, aivan kuin entisenä mallina ja muutenkin varmasti ulkonäön ja huolitellun olemuksen hyödyt ymmärtävänä koko ajatus olisi joku suuri mysteeri. Silloin meni itselläni maku hänestä. Sen jälkeen huomannut muitakin juttuja joissa tosiaan ottaa itseensä ja kirjoittelee tylyjä ja paisuttelevia vastauksia. Vähän samanlaista kuin Damianolla on ollut huonoina päivinä, mutta vielä pahempana…
Pyydän anteeksi Gio-faneilta, nämä ovat vain omia havaintojani. Haluaisin kovasti pitää hänestä, ja kaikissa meissä on vikamme. Välillä vaan saanut hänestä todella ärsyttävän, huomionhakuisen kuvan. Miettinyt jopa etten varmaan pitäisi D:stäkään jos tuntisin oikeassa elämässä, jos ovat kovin samanlaisia.
Viime aikoina taas nähnyt hänet positiivisemmassa valossa. Tykkään kovasti runoistaan, on niitä jo postaillut useampia tarinoissaan. Itselleni opetus on siis etten todellakaan tunne häntä, ja eikä noiden juttujen perusteella voi vielä päätellä paljoakaan, jos mitään. Mistä sitä tietää miten itse käyttäytyisin, jos kuraa tulisi niskaan joka puolelta.
Minä sanon ihan suoraan etten pitäisi varmaan kenestäkään bändiläisestä tai Giorgiasta jos livenä heidän kanssaan olisin tekemisissä muutenkin kuin ohimennen fani-fanitettava asetelmassa. Bändin äänitorvissa Damianossa ja Victoriassa (sekä Giorgiassa omissa asioissaan) on sellainen kärkäs, jopa ylimielinen puoli joka tulee välillä esiin ja jota en arvosta. Mutta näin kaukaa voin sivuuttaa asiat ja käytöksen ja asenteet josta en pidä, koska pidän heidän taiteestaan, ja Giorgian kohdalla terveysaktivismista ja miksei runoudestakin. Lisäksi se on karu tosiasia, että kauniiden julkkisten tekemisiä on monesta, minustakin, kiinnostavaa seurata.
Silti olen kärkkäästikin puolustanut Giorgiaa, koska se kritiikki mitä hän saa on pääsääntöisesti kohtuutonta ja yksityisyyteen menevää, ei asiapitoista.
Vierailija kirjoitti:
Silti olen kärkkäästikin puolustanut Giorgiaa, koska se kritiikki mitä hän saa on pääsääntöisesti kohtuutonta ja yksityisyyteen menevää, ei asiapitoista.
Olet oikeassa, ja tästä olen täysin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tästä vähän ristiriitaiset mietteet, koska seurasin sitä alkuperäistä karvakeskustelua, siis silloin kun postasi ne kuvat joissa vähän karvoja. Giorgia minusta provosoi silloin ihmisiä jopa tahallaan, ja sen vastaukset oli suht ylimielisiä. Yhdelle joka sanoi että olet kuitenkin itsekin siistinyt niitä, hänelle ainakin kasvaa kauheat puskat - G vastasi tosi aggressiiviseen tyylin ettei todellakaan ole : kai hänellä sitten vain kasvaa vähän karvoja ja montako on liikaa? Yksi, kaksi, kymmenen?
Muutenkin sellaista “no miksi itse ajelet”- tyylistä argumentointia, aivan kuin entisenä mallina ja muutenkin varmasti ulkonäön ja huolitellun olemuksen hyödyt ymmärtävänä koko ajatus olisi joku suuri mysteeri. Silloin meni itselläni maku hänestä. Sen jälkeen huomannut muitakin juttuja joissa tosiaan ottaa itseensä ja kirjoittelee tylyjä ja paisuttelevia vastauksia. Vähän samanlaista kuin Damianolla on ollut huonoina päivinä, mutta vielä pahempana…
Pyydän anteeksi Gio-faneilta, nämä ovat vain omia havaintojani. Haluaisin kovasti pitää hänestä, ja kaikissa meissä on vikamme. Välillä vaan saanut hänestä todella ärsyttävän, huomionhakuisen kuvan. Miettinyt jopa etten varmaan pitäisi D:stäkään jos tuntisin oikeassa elämässä, jos ovat kovin samanlaisia.
Viime aikoina taas nähnyt hänet positiivisemmassa valossa. Tykkään kovasti runoistaan, on niitä jo postaillut useampia tarinoissaan. Itselleni opetus on siis etten todellakaan tunne häntä, ja eikä noiden juttujen perusteella voi vielä päätellä paljoakaan, jos mitään. Mistä sitä tietää miten itse käyttäytyisin, jos kuraa tulisi niskaan joka puolelta.
Joo, mä kiinnitin myös huomiota noihin hänen töksähteleviin vastauksiinsa silloin syksyllä. Ja ilmiselvästi puhui p*skaa, koska ne raidat oli ihan selkeesti siistittyjä, sen tajuaa viimeistään nyt kun näkee millaiset puskat hänellä nyt rehottaa kainaloissa. Omapa on asiansa, mutta henkilökohtaisesti en pidä villinä rehottavia kainalokarvoja kauniina varsinkaan juhlapukeutuneella naisella. Tämä mielipide taitaa olla monelle nykyään punainen vaate, mutta olkoon sitten niin. 😝 Täytyy silti myöntää että Gio on mielestäni aika nätti ja muuten satsaa huoliteltuun lookiin. Ne hänen IG-videonsa ovat ihan kivoja ja hän vaikuttaa niissä monesti tosi herttaiselta. Mutta niitä kainalokarvoja pitää näköjään usein esitellä. Itse ajelisin kyllä ne karvat, tai vaihtoehtoisesti en esittelisi niitä koko kansalle. En itse asiassa esittele myöskään omia karvattomia kainaloitani, en oikein näe yleensäkään kainaloita sellaisena jota kukaan erityisemmin haluaisi toisissa katsella.
Viestitolkulla Giorgian kainalokarvoista...? Olenko ainoa ihastelija jota ei voisi vähempää kiinnostaa?
Uuden biisin tuottajissa on myös Max Martin, en ole kauhean innostunut Martinista se kun on tuottanut enimmäkseen poppia (joo toki isoja nimiä) tai onhan se myös tuottanut Bon Jovia ja Coldplayta joista ite tykkään mutta yleensä Martin on ollut mulle se ärsyttävä viimisen päälle tuotetun musan tyyppi