Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22161)
Vierailija kirjoitti:
Viestitolkulla Giorgian kainalokarvoista...? Olenko ainoa ihastelija jota ei voisi vähempää kiinnostaa?
Tämä viestiketju oli ihan lifesaver hauskuudessaan viime toukokuussa. Oi niitä aikoja.
Mä olen siirtänyt ihasteluni pitkälti twitteriin, niin vaikuttaa tehneen pari muutakin. Tänne tulen, jos haluan puhua suomeksi tai mulla on jotain vähän pidempää sanottavaa, eikä kiinnosta kompastua twitterkulttuurin sudenkuoppiin joiden takia keskustelut vähänkään mielipiteitä jakavammista aiheista on hankalia. Jos joku kaipaa sitä hassuttelupuolta, niin että voitte piilottaa kaikki tyypit joiden juttuja ei kiinnosta lukea, niin suosittelen twitteriin liittymistä. Mukana tulee kyllä sitten myös kaikenlainen nega, joten piilottamassa saa olla tiheään.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen siirtänyt ihasteluni pitkälti twitteriin, niin vaikuttaa tehneen pari muutakin. Tänne tulen, jos haluan puhua suomeksi tai mulla on jotain vähän pidempää sanottavaa, eikä kiinnosta kompastua twitterkulttuurin sudenkuoppiin joiden takia keskustelut vähänkään mielipiteitä jakavammista aiheista on hankalia. Jos joku kaipaa sitä hassuttelupuolta, niin että voitte piilottaa kaikki tyypit joiden juttuja ei kiinnosta lukea, niin suosittelen twitteriin liittymistä. Mukana tulee kyllä sitten myös kaikenlainen nega, joten piilottamassa saa olla tiheään.
Twitteriä en olekaan kokeillut kun sillä on vähän sellainen negailu maine. IG:ssa vietän enemmän aikaa mutta siellä varsinainen keskustelu on ihan olematonta.
Joo olihan se tosiaan aikamoista meininkiä silloin vuosi sitten ja tosi hauskaakin! Pakko kuitenkin sanoa, etten itse hirveästi kaipaa niitä aikoja, jolloin ketju tuntui olevan häiriköiden, kiusanhenkien ja poistattelijoiden ykköskiinnostuksenkohde. Nykyään sanottavansa saa onneksi sanoa rauhassa.
-ap
vaikea sanoa biisistä hirveesti mutta video vaikuttaa hauskalta..
twitterissä joku puhui että Arctic Monkeysin creative director Ben Chappel olisi myös takana Måneskinin albumin suunnittelussa
twitterissä puhuivat että tuohon on sämplätty Nirvanan Smells like teen spirit:ä ja tuo sinkun kansi muistuttaa Nirvanan levyn kantta sekä tekstikin on kirjoitettu samanlaisella tyylillä
Ei kyllä tuo teaser saanut mua innostumaan, kuulostaa lähinnä joltain poprenkutukselta. Oi voi, tosi harmi!!!!
teaser on niin lyhyt että vaikea sanoa tykkäänkö vai en , odotan vähän pitempää pätkää
Vierailija kirjoitti:
vaikea sanoa biisistä hirveesti mutta video vaikuttaa hauskalta..
twitterissä joku puhui että Arctic Monkeysin creative director Ben Chappel olisi myös takana Måneskinin albumin suunnittelussa
Ihan samaa mietin, videopätkä minkä jakoivat on lupaava ja hauskan oloinen. Hyväntuulinen video, aurinko paistaa ja bändillä on kivaa.
Ja hei kainalokarvat alunperin esille nostanut tyyppi täällä hei 🙈 En itsekään ole ollenkaan tuuhean kainalopuskan ystävä, erityisen ärjyltä moinen turkis näyttää kivan kesämekon kanssa 🙄 Myös se että G vastaili vähän äksyillen karvakysymyksiin aiemmin ja ehkä totuudenvastaisestikin on tosi ikävää. Ehkä omaa kipakan temperamentin ja varmasti saa kaikenlaista kuraa tuutin täydeltä Tästä kaikesta huolimatta ne kainalopuskat ovat hänen oma asiansa eikä niiden takia tarvitse päivitellä, haukkua saati arvostella ympäri somea eikä etenkään sotkea Damianoa mihinkään.
Tavallaan ehkä ihan heidän tyylinen juttu että nainen kasvattelee ruuheita puskia kainaloon samalla kun mies vahailee koko kroppansa, rikkovat stereotyyppisiä sukupuolirajoja tai jotain 🤷🏼
Karvakeskustelu mun osalta tältä erää tässä 😅 ja yritän olla tsekkailematta salaliittoteoreetikkojen fanisivuja, nostaa vaan verenpainetta turhaan
Minusta vaikutti hyvältä laululta ja ihana kesäinen tunnelma ja rakastan mitä pätkiä vaan Måneskinista kun ovat ystävinä yhdessä rennosti.
Nyt on vahvistettu mm. Euroviisujen twitterissä että bändi esiintyy finaalissa ja esittävät mm. uuden sinkkunsa
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vahvistettu mm. Euroviisujen twitterissä että bändi esiintyy finaalissa ja esittävät mm. uuden sinkkunsa
Jes!! 🥳😍
Mahtavaa!! Ois ollut mulle henk. koht. vähän liikaa jos tuota finaalivetoa ei olisi tullutkaan tai ois toteutettu etänä tms. 🙈
-ap
Måneskin sai jonkun "vuoden striimatuin" tms. palkinnon Emma-gaalassa, ja niiltä tuli videotervehdys Suomeen! Oli vaan niin lyhyt pätkä, että havahduin vähän jälkijunassa. Mutta ihania olivat!
-ap
Ja ne muuten sanoi siinä lopussa, että SEE YOU SOON!
Vierailija kirjoitti:
Ja ne muuten sanoi siinä lopussa, että SEE YOU SOON!
taisi olla vaan niiden vakiolause - ikävä kyllä.. tuo oli musta kuvattu samaan aikaan Los Angelesissa muutaman muun videon kanssa joita ne on tehnyt erimaihin . Mutta oli hieno että ne voitti sen palkinnon ja oli ne ihania siinä.
tässä se pätkä
https://twitter.com/PortalManeskin/status/1522691405868683264
ne kyllä lisää koko ajan uusia tapahtumia nyt Espanjassa (onko niillä yhtään vapaa päivää enää toukokuun jälkeen tänä vuonna?) mutta en usko että Suomessa on enää kesällä mitään taphtumaa mihin toi SOON viittais
Vierailija kirjoitti:
ne kyllä lisää koko ajan uusia tapahtumia nyt Espanjassa (onko niillä yhtään vapaa päivää enää toukokuun jälkeen tänä vuonna?) mutta en usko että Suomessa on enää kesällä mitään taphtumaa mihin toi SOON viittais
Mitä jos vain viittasi yleisesti Euroviisuissa tapahtuvaan esitykseen, jota joka toinen suomalainen taputtaa TV:stä noin viikon kuluttua
Miksi aina pitää käydä tätä kiinnostavuuskeskustelua? Tämä viestiketju on kohta vuoden vanha, enkä usko että aktiivi-ihastelijoita on enää suurta joukkoa. Jos jotkut haluaa välillä keskustella Damianon tyttöystävän nettikohtelusta tai vaikka karvoista, mitä väliä? Musiikkijuttuja on kuitenkin suurin osa.