Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22105)
Kiitoksia vinkeistä, kävin nyt katsomassa noilta areenoiden sivuilta. Löysin myös livenationilta lippuja tuonne Lontoon keikalle. Suomessahan tuo on oikea ja luotettava toimija, joten luulisi että uk myös. O2 areenan sivut kuitenkin johtavat jollekin toiselle myyntisivulle. Uskaltaakohan sitä kuitenkin ostaa liput sieltä livenationin uk -sivuilta 🤔
Ne on ollut jossain fashion awards-tilaisuudessa Gettystä löytyy kuvia
Vierailija kirjoitti:
Ne näyttää niin upeilta!
Nyt on muuten kaiken maailman bileitä ym. tänä viikonloppuna LA:ssa koska on Oscarit maanantaina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne näyttää niin upeilta!
Nyt on muuten kaiken maailman bileitä ym. tänä viikonloppuna LA:ssa koska on Oscarit maanantaina
Ne on kohta niin kotonaan tuolla jenkeissä että unohtavat vielä Italian ja Euroopan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne näyttää niin upeilta!
Ne on kohta niin kotonaan tuolla jenkeissä että unohtavat vielä Italian ja Euroopan
Sitähän täällä pelätään 😭 Ovat toki kaiken menestyksen ansainneet, mutta USA ei ole ansainnut heitä!
Sanokaa mun sanoneen, ei kulu kuin hetki niin Thomasilla on se beach house jossain Malibussa. Ja liian överi rusketus ja vähän liian avonainen kukkapaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne näyttää niin upeilta!
Sitähän täällä pelätään 😭 Ovat toki kaiken menestyksen ansainneet, mutta USA ei ole ansainnut heitä!
jep, mä pelkään vaan sitä että samalla kun suosio kasvaa Usassa ja viettävät siellä aikaa niin se niiden oma tyyli unohtuu.. varsinkin toi LA on mulle se ns. ärsytyksen kohde New York on vähän eri juttu
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mun sanoneen, ei kulu kuin hetki niin Thomasilla on se beach house jossain Malibussa. Ja liian överi rusketus ja vähän liian avonainen kukkapaita.
hahaha
noi uudet kuvat niistä on kyl niin upeet, vaatteet on kaikilla nyt tosi hyvät.
Tää levy yhtiön ukko David Massey on aikamoinen fani sen instagram on täynnä Måneskinia oli näköjään myös eilen niiden talolla (löytyy video Damianosta koripalloa pelaamassa)
Jess, sain ostettua lipun Tallinnan keikalle. Wohoo! Olisi kyllä kiva tavata muita ketjulaisia, miten se sitten onnistuukin, kun ollaan kaikki niin anonyymeja täällä. 😁
Wow, nyt ainakin Instasta ja Facebookista (Official Fan Club) löytyy yhteiskuva esiteini- ja teini-ikäisenä fanittamastani sekä nyt kypsemmällä iällä mielenkiintoisia tunteita mulla herättävästä miehestä: John Taylor (Duran Duran) ja Damiano. 😍😍 Hitto kun en osaa linkata tänne. 😣
Vierailija kirjoitti:
Wow, nyt ainakin Instasta ja Facebookista (Official Fan Club) löytyy yhteiskuva esiteini- ja teini-ikäisenä fanittamastani sekä nyt kypsemmällä iällä mielenkiintoisia tunteita mulla herättävästä miehestä: John Taylor (Duran Duran) ja Damiano. 😍😍 Hitto kun en osaa linkata tänne. 😣
Tässä - ah mulla oli teininä Johnin kuvia seinällä
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1507260418363953154
Onnea vaan lipun saaneille - ehkä sitten joskus minäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä - ah mulla oli teininä Johnin kuvia seinällä
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1507260418363953154
Onnea vaan lipun saaneille - ehkä sitten joskus minäkin
Ui-ui, ihanat ovat kyllä, kiitos linkistä! 😍 Mä fanitin Johnia monta vuotta (samoin mulla seinät täynnä julisteita) ja edelleen pidän häntä kuumana, vaikka ikää onkin jo 61 v. Vastapainona tuolle uudelle 23 v. päiväunelleni. 😂 Olen itse asiassa menossa katsomaan sekä Johnia (eli Duraneita) nyt kesäkuussa että Damianoa ensi vuonna Tallinnaan. 🥰
haha tää video Vic Damianon tisulla
https://twitter.com/leivuoleilmare/status/1507282177620426782
Vierailija kirjoitti:
haha tää video Vic Damianon tisulla
https://twitter.com/leivuoleilmare/status/1507282177620426782
Tämä herättää... tuntemuksia 😳
Vierailija kirjoitti:
Jess, sain ostettua lipun Tallinnan keikalle. Wohoo! Olisi kyllä kiva tavata muita ketjulaisia, miten se sitten onnistuukin, kun ollaan kaikki niin anonyymeja täällä. 😁
Eikös me aiemmin jo sovittu, että isot patongit vaan mukaan kaikille?
Tallinnan keikalle oli äsken enää ravintolapaikkoja ja yksi istumapaikka jäljellä. Montreal on ilmeisesti myyty loppuun. Usan ja Kanadan keikkapaikkojen kapasiteetti näkyy olevan 2500-4500. Muualle lippuja vaikuttaa olevan vielä reilusti jäljellä.
He ovat niin kauniita 😭😭😭
https://niccolos.tumblr.com/post/679736770488926208/m%C3%A5neskin-at-th…
Varsinkin Damiano kokonaisuudessaan tuossa puvussa ja tuo Ethanin pitsipaita ❤️
Vierailija kirjoitti:
He ovat niin kauniita 😭😭😭
https://niccolos.tumblr.com/post/679736770488926208/m%C3%A5neskin-at-th…Varsinkin Damiano kokonaisuudessaan tuossa puvussa ja tuo Ethanin pitsipaita ❤️
mä tykkään tosta Damianon tavasta pitää kravaattia ja yleensäkin toi tyyli. Usein tilaisuuksissa jonkun asu on vähän 'out of place' mut nyt ne kaikki oli niin tyylikkäitä
Oli upeita muotijuhlakuvia!
Otin ja ostin liput Kölniin ensi vuodelle. Nyt sitten vain toivotaan että tautitalvi ei pilaa asioita.
Miten Lontoon lipusta haaveilleen kävi, onnistuiko? :)
Siitä infosivulta näette keikkapaikat. Hakekaa haluamanne keikkapaikan viralliselta sivulta Mån keikka niin pääsette kyseisen paikan myyntisivuille. Klo 14 on CET ja on suhteutettava sen maan aikaan missä ostaja on. Jos oot Suomessa niin lipunmyynti kaikkiin alkaa klo 15. Mutta kannattaa tarkistaa ne haluamiensa keikkapaikkojen sivut, onko niillä jotain tuosta ajasta poikkeavaa ohjeistusta. Ei pitäisi olla mutta varma on varmaa.