Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22162)

Vierailija
16461/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa ketä ärsyttää että Coraline on muuttunut Giorgian teemabiisiksi?

Sori, lähden nurkkaan häpeämään.

Ei se mua ainakaan häiritse koska olen alusta saakka ajatellut että se kertoo G:stä tai on omistettu sille ja nää muutamat julkiset esitykset on vaan vahvistanut sitä.

Täytyy myöntää että olen iloinen että ne ei ole antanut muutaman raivokkaan nettikiusaaan voittaa vaan eilenkin instassa Damiano jakoi Giorgian instagram tarinan

Hei, toivottavasti ymmärrät kuitenkin, ettei me tässä ketjussa G:stä puhuvat olla sama asia kuin nuo kiusaajat. Ikävää vetää se Twitter-sekoilu tähän väliin. Tässä ketjussa nimenomaan tiedostetaan se, että on noloa olla mustasukkainen 🙈

Minulle kappale ei kuitenkaan ole enää sama noiden esiintymisten jälkeen. Samaistuin siihen masennustaustaisena itse ja nyt en vaan osaa.

Toivottavasti annat tilaa muidenkin tunteille, vaikka ne eivät ole samanlaisia kuin sinun tunteesi. Tämä sama keskustelu on käyty jo aikaisemmin, kunhan muistuttelen...

Siis en todellakaan tarkoittanut sitä, sorry jos käsitit niin. Se kommentti oli vaan irrallinen enkä tarkoittanut ketään täällä.

Mutta harmi jos se biisi ei enää tunnu samalta:(

Pahoittelut, vaan kun kommentoit vastauksena tuolle alkuperäiselle Giorgia-kommentoijalle tässä ketjussa, niin siitä tuli vaikutelma että kritisoit myös häntä.

Alkuperäinen ärsyyntynyt täällä jatkaa että (minulla) varsinaisesti kyse ei ole mustasukkaisuudestakaan, vaan sitä että kun Coralinesta tuli konkreettinen henkilö (Giorgia) niin laulun luoma mielikuva tytöstä joka viimein pääsi turvaan kivimuurien taakse paikkaan jossa kukaan ei koskaan enää satuta häntä (=kuoleman rajan taakse) romahti. Se että tarinalla onkin IRL "happy ending" on kamala antikliimaksi.

Ja toki tämä on "tytön" ja "pojan" kannalta ihanaa. Mutta tarinan se pilasi minun mielessäni. Siksi pieni ärtymys. Biisi on ihana.

Kuulemma se on italiaksi vertauskuvallinen frssia, sanonta/heitto, eikä tarkoitakaan kuolemaa sinänsä.

Vierailija
16462/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa ketä ärsyttää että Coraline on muuttunut Giorgian teemabiisiksi?

Sori, lähden nurkkaan häpeämään.

Ei se mua ainakaan häiritse koska olen alusta saakka ajatellut että se kertoo G:stä tai on omistettu sille ja nää muutamat julkiset esitykset on vaan vahvistanut sitä.

Täytyy myöntää että olen iloinen että ne ei ole antanut muutaman raivokkaan nettikiusaaan voittaa vaan eilenkin instassa Damiano jakoi Giorgian instagram tarinan

Hei, toivottavasti ymmärrät kuitenkin, ettei me tässä ketjussa G:stä puhuvat olla sama asia kuin nuo kiusaajat. Ikävää vetää se Twitter-sekoilu tähän väliin. Tässä ketjussa nimenomaan tiedostetaan se, että on noloa olla mustasukkainen 🙈

Minulle kappale ei kuitenkaan ole enää sama noiden esiintymisten jälkeen. Samaistuin siihen masennustaustaisena itse ja nyt en vaan osaa.

Toivottavasti annat tilaa muidenkin tunteille, vaikka ne eivät ole samanlaisia kuin sinun tunteesi. Tämä sama keskustelu on käyty jo aikaisemmin, kunhan muistuttelen...

Siis en todellakaan tarkoittanut sitä, sorry jos käsitit niin. Se kommentti oli vaan irrallinen enkä tarkoittanut ketään täällä.

Mutta harmi jos se biisi ei enää tunnu samalta:(

Pahoittelut, vaan kun kommentoit vastauksena tuolle alkuperäiselle Giorgia-kommentoijalle tässä ketjussa, niin siitä tuli vaikutelma että kritisoit myös häntä.

Alkuperäinen ärsyyntynyt täällä jatkaa että (minulla) varsinaisesti kyse ei ole mustasukkaisuudestakaan, vaan sitä että kun Coralinesta tuli konkreettinen henkilö (Giorgia) niin laulun luoma mielikuva tytöstä joka viimein pääsi turvaan kivimuurien taakse paikkaan jossa kukaan ei koskaan enää satuta häntä (=kuoleman rajan taakse) romahti. Se että tarinalla onkin IRL "happy ending" on kamala antikliimaksi.

Ja toki tämä on "tytön" ja "pojan" kannalta ihanaa. Mutta tarinan se pilasi minun mielessäni. Siksi pieni ärtymys. Biisi on ihana.

Kuulemma se on italiaksi vertauskuvallinen frssia, sanonta/heitto, eikä tarkoitakaan kuolemaa sinänsä.

Siis fraasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16463/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIesittekö, mistä kisut on saaneet nimensä?

Legolas on Taru somusten herrasta.

Bidet on pienenä juuttunut kylppärin bidee-altaaseen, Damiano on joutunut kutsumaan palomiehet irroittamaan. Viisi isokokoista palomiestä irroittamassa nyrkinkokoista kissanpentua onnistuen siinä ja ihastelivat sitä Damianolle sanoen, että "You have to name her Bidet."🚽🚽🚽🚽Onneksi se ei juuttunut vessanpönttöön.😸😺😼

Vierailija
16464/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanclubin IG:ssa on viimeisimpänä video viime vuoden Sanremosta siinä asussa.

Alan ymmärtää miksi tuota bodya on täällä niin kovasti hehkutettu.

Vierailija
16465/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin noita esiintymisiä uusiksi ja olen alkanut nyt vasta tämänvuotista Sanremoa seurattuani ymmärtää, miksi Måneskin on puhunut niin paljon siitä miten ylpeitä ovat nimenomaan siitä että voittivat Sanremon juuri tuolla kappaleella ja miten poikkeuksellista se oli, ja että ajattelivat menevänsä häviämään.

En ole nähnyt kaikkia viime vuoden esiintyjiä, mutta tänä vuonna Måneskinin kaltainen energiapläjäys olisi festivaaleilla melkoinen shokkiruiske.

Vierailija
16466/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16467/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako suomalainenkin mies käyttää korkokenkiä, kuten Damiano? Vai onko se hänellä hottia ja muilla miehillä noloa?

Vierailija
16468/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantai on karkkipäivä!

https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368

Ostin kyl itelleni suklaata mutta tää on ehkä parempaa 

Kornin laulajan kommentti Måneskinista:  

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1489925478135832577

Vierailija
16469/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin noita esiintymisiä uusiksi ja olen alkanut nyt vasta tämänvuotista Sanremoa seurattuani ymmärtää, miksi Måneskin on puhunut niin paljon siitä miten ylpeitä ovat nimenomaan siitä että voittivat Sanremon juuri tuolla kappaleella ja miten poikkeuksellista se oli, ja että ajattelivat menevänsä häviämään.

En ole nähnyt kaikkia viime vuoden esiintyjiä, mutta tänä vuonna Måneskinin kaltainen energiapläjäys olisi festivaaleilla melkoinen shokkiruiske.

joo tän vuoden ehdokkaat on kyl ihan erilaisia kuin ZEB mikä toisaalta on hieno asia ettei yritetä samalla kaavalla kuin edellisvuonna

Vierailija
16470/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahh ne kaksi vaan jatkaa mielenosoituksellisesti somesöpöilyjä, en kestä.

Kyllä, on vähän rakkaudennälkä oikeassa elämässä niin täytyy elää mukana muiden rakkaustarinoita ❤️

Vierailija
16471/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en eilen katsonut San Remoa mutta twitteristä näin että mainoskatkolla oli mainostettu jotain lasten ohjelmaa/kanavaa? ja taustalla soi Mammamia lol erittäin sopiva biisi lasten ohjelmaan

IWBYS muuten soi jonkun teleoperaattorin mainoksen taustalla tiistaina RAI:lla

Vierailija
16472/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en eilen katsonut San Remoa mutta twitteristä näin että mainoskatkolla oli mainostettu jotain lasten ohjelmaa/kanavaa? ja taustalla soi Mammamia lol erittäin sopiva biisi lasten ohjelmaan

IWBYS muuten soi jonkun teleoperaattorin mainoksen taustalla tiistaina RAI:lla

Kyllä vain, oli aika hirveä yhdistelmä eikä menisi ikinä Suomen telkkarissa läpi.

Vierailija
16473/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16474/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16475/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16476/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantai on karkkipäivä!

https://mobile.twitter.com/break_chainz/status/1397538443211706368

Nyt pääsi tikkarivideo vähän yllättämään 🙈

Vierailija
16477/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16478/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah Damiano istuu Francesco Tottin edessä (mun yksi nuoruuden futis ihastus lol)

https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1489977400821751810

Vierailija
16479/22162 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aww söpö kuva AS Roman twitteristä

https://twitter.com/OfficialASRoma/status/1489969807864877067

Laittoman söpö. Nuo hiukset...

Vierailija
16480/22162 |
05.02.2022 |