Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL

Vierailija
24.05.2021 |

On se ihana.

Kommentit (22162)

Vierailija
16361/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa ketä ärsyttää että Coraline on muuttunut Giorgian teemabiisiksi?

Sori, lähden nurkkaan häpeämään.

Ei se mua ainakaan häiritse koska olen alusta saakka ajatellut että se kertoo G:stä tai on omistettu sille ja nää muutamat julkiset esitykset on vaan vahvistanut sitä.

Täytyy myöntää että olen iloinen että ne ei ole antanut muutaman raivokkaan nettikiusaaan voittaa vaan eilenkin instassa Damiano jakoi Giorgian instagram tarinan

Hei, toivottavasti ymmärrät kuitenkin, ettei me tässä ketjussa G:stä puhuvat olla sama asia kuin nuo kiusaajat. Ikävää vetää se Twitter-sekoilu tähän väliin. Tässä ketjussa nimenomaan tiedostetaan se, että on noloa olla mustasukkainen 🙈

Minulle kappale ei kuitenkaan ole enää sama noiden esiintymisten jälkeen. Samaistuin siihen masennustaustaisena itse ja nyt en vaan osaa.

Toivottavasti annat tilaa muidenkin tunteille, vaikka ne eivät ole samanlaisia kuin sinun tunteesi. Tämä sama keskustelu on käyty jo aikaisemmin, kunhan muistuttelen...

Siis en todellakaan tarkoittanut sitä, sorry jos käsitit niin. Se kommentti oli vaan irrallinen enkä tarkoittanut ketään täällä.

Mutta harmi jos se biisi ei enää tunnu samalta:(

Pahoittelut, vaan kun kommentoit vastauksena tuolle alkuperäiselle Giorgia-kommentoijalle tässä ketjussa, niin siitä tuli vaikutelma että kritisoit myös häntä.

Juu ei ollut tarkoitus ketään kritisoida sillä eihän ihminen tunteilleen mitään voi.

Siis toi orkesterin kanssa esiintyminen on upeaa, olisi kiva joskus jos ne tekisi kokonaisen keikan orkesterin kanssa.

Vierailija
16362/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kiitos linkeistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16363/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Damianon korvakorut

- Damianon silmämeikit

- Damianon hiukset

Niin kuin Coraline ei olisi ollut tarpeeksi tajunnanräjäyttävä muutenkin, niin tuo kaikki visuaalinen ihanuus siihen päälle. Ah.

Vierailija
16364/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Damianon korvakorut

- Damianon silmämeikit

- Damianon hiukset

Niin kuin Coraline ei olisi ollut tarpeeksi tajunnanräjäyttävä muutenkin, niin tuo kaikki visuaalinen ihanuus siihen päälle. Ah.

Unohdit vyöltä roikkuvan butt plugin 😆

Vierailija
16365/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo Coraline oli ihan tajunnanräjäyttävä kokemus, onnistuin katselemaan sen suorana isolta ruudulta kotona ja iso itkuhan siitä sitten tuli. Voi kunpa bändi itse tai kapellimestari lataisi biisin nähtäväksi... ehkä bändi itse ei laita, Vicin basso ei toiminut silloin kun piti ja perfektionisti-Damiano ei ehkä pidä siitä että tunteet vei niin mukanaan.

Tää video on kuvattu yleisöstä ja kuvanlaatu on aika huono, mutta siinä näkyy mielenkiintoinen pätkä ennen esityksen alkua, Damin rituaali ennen esiintymistä.

Vierailija
16366/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mua ainakaan häiritse koska olen alusta saakka ajatellut että se kertoo G:stä tai on omistettu sille ja nää muutamat julkiset esitykset on vaan vahvistanut sitä.

Täytyy myöntää että olen iloinen että ne ei ole antanut muutaman raivokkaan nettikiusaaan voittaa vaan eilenkin instassa Damiano jakoi Giorgian instagram tarinan

Hei, toivottavasti ymmärrät kuitenkin, ettei me tässä ketjussa G:stä puhuvat olla sama asia kuin nuo kiusaajat. Ikävää vetää se Twitter-sekoilu tähän väliin. Tässä ketjussa nimenomaan tiedostetaan se, että on noloa olla mustasukkainen 🙈

Minulle kappale ei kuitenkaan ole enää sama noiden esiintymisten jälkeen. Samaistuin siihen masennustaustaisena itse ja nyt en vaan osaa.

Toivottavasti annat tilaa muidenkin tunteille, vaikka ne eivät ole samanlaisia kuin sinun tunteesi. Tämä sama keskustelu on käyty jo aikaisemmin, kunhan muistuttelen...

Siis en todellakaan tarkoittanut sitä, sorry jos käsitit niin. Se kommentti oli vaan irrallinen enkä tarkoittanut ketään täällä.

Pahoittelut, vaan kun kommentoit vastauksena tuolle alkuperäiselle Giorgia-kommentoijalle tässä ketjussa, niin siitä tuli vaikutelma että kritisoit myös häntä.

Alkuperäinen ärsyyntynyt täällä jatkaa että (minulla) varsinaisesti kyse ei ole mustasukkaisuudestakaan, vaan sitä että kun Coralinesta tuli konkreettinen henkilö (Giorgia) niin laulun luoma mielikuva tytöstä joka viimein pääsi turvaan kivimuurien taakse paikkaan jossa kukaan ei koskaan enää satuta häntä (=kuoleman rajan taakse) romahti. Se että tarinalla onkin IRL "happy ending" on kamala antikliimaksi.

Ja toki tämä on "tytön" ja "pojan" kannalta ihanaa. Mutta tarinan se pilasi minun mielessäni. Siksi pieni ärtymys. Biisi on ihana.

Vierailija
16367/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih! Huomasin juuri että Rai on nyt blokannut kapellimestarin kanavalta sen viimevuotisen Sanremo-videon, jossa oli molemmat finaaliesitykset ja palkintoseremonia... Se oli niin ihana :(

Vierailija
16368/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäinen ärsyyntynyt täällä jatkaa että (minulla) varsinaisesti kyse ei ole mustasukkaisuudestakaan, vaan sitä että kun Coralinesta tuli konkreettinen henkilö (Giorgia) niin laulun luoma mielikuva tytöstä joka viimein pääsi turvaan kivimuurien taakse paikkaan jossa kukaan ei koskaan enää satuta häntä (=kuoleman rajan taakse) romahti. Se että tarinalla onkin IRL "happy ending" on kamala antikliimaksi.

Ja toki tämä on "tytön" ja "pojan" kannalta ihanaa. Mutta tarinan se pilasi minun mielessäni. Siksi pieni ärtymys. Biisi on ihana.

Vaikka laulun tarina olisikin saanut vaikutteita Giorgiasta, niin onhan se mitä suurimmassa määrin "surullinen satu", josta ei voi vetää suoria yhtäläisyysmerkkejä kehenkään. 

Vierailija
16369/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden Sanremo ei ole geoblokattu. Eilen ainakin pääsin katselemaan lähetystä suorana ja tänään pääsi katselemaan Måneskinin esitykset uusiksi suoraan virallisilta sivuilta. Youtubessa niitä oli huonosti.

Vierailija
16370/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

argh..RAI miksi blokkaatte YouTubesta videot!! Toi lähetys oli hauska eilen vaikka en mitään ymmärtänytkään lol. Varsinkin se juontaja Amadeus, kohta kun se haki kärryllä Måneskinin oli tosi hauska ja sitten taas se kun Amadeus halasi esityksen jälkeen ja lohdutti Damianoa aww:)

Vierailija
16371/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Damianon korvakorut

- Damianon silmämeikit

- Damianon hiukset

Unohdit vyöltä roikkuvan butt plugin 😆

haha toi butt plug, Damiano tuli oikein twitteriin eilen vahvistamaan sen. Se oli tienkin Guccin

Vierailija
16372/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coraline parempilaatuisena Tumblrissa:

https://definitelynotdamiano.tumblr.com/post/675027554528362496/m%C3%A5…

Jesus Maria.

Kylmiä väreitä ja kyyneleitä. Kunpa ne nyt itsekin ymmärtäisivät, ettei noita balladeja kannata jättää pois ohjelmasta. Niin upeaaaaaaa.

Vierailija
16373/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coraline parempilaatuisena Tumblrissa:

https://definitelynotdamiano.tumblr.com/post/675027554528362496/m%C3%A5…

Jesus Maria.

Kylmiä väreitä ja kyyneleitä. Kunpa ne nyt itsekin ymmärtäisivät, ettei noita balladeja kannata jättää pois ohjelmasta. Niin upeaaaaaaa.

Sanopa muuta - ja että "maailmallakin" voisi esittää näitä italiankielisiä biisejä.

Vierailija
16374/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jonkun twiitin että San Remoa eilen katsoi yli 10 miljoonaa ihmistä

Vierailija
16375/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis molemmat biisit olivat mielestäni todella upeita, tekivät minuun taas todella suuren vaikutuksen. Itse en ole ollut Coralinen suurin fani, vaikka olen aina pitänyt sitä ihan kelpo biisinä, mutta ei ole koskaan ollut suosikkejani, en tiedä miksi. Tuo eilinen veto sai mut kuitenkin toistuvasti kananlihalle ja istuin tässä nieleskelemässä, silmät täynnä roskia. Jotenkin tuo orkesteri taustalla teki molemmista biiseistä vielä vaikuttavampia. Oi Måneskin, olette fantastisia! 💗 Harvoin mikään artisti tekee muhun yhtä suuren vaikutuksen kuin nämä neljä. Sky's the limit.

Vierailija
16376/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin jonkun twiitin että San Remoa eilen katsoi yli 10 miljoonaa ihmistä

Ja tämä koski vain tv-katsojia Italiassa ,luvussa ei ole mukana netin kautta maailmalla katsoneita.

Vierailija
16377/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin totta että saisivat esittää keikoilla enemmän italiankielistä tuotantoaan. Italiankieltä pidetään eksoottisena, romanttisena ja seksikkäänä ja luulen että maailmalla moni haluaisi nimenomaan kuulla enemmän sitä kuin englanninkieltä, jota kuulee musiikissa ihan riittävästi muutenkin. Muistan että joskus 90-luvulla tykkäsin Laura Pausinista ja nimenomaan hänen italiankielisestä tuotannostaan. Sitten kun hän alkoi tehdä kansainvälistä uraa, kieli muuttui yhä enemmän englanniksi, ja mun mielenkiinto lopahti. Saman biisin englanninkielinen versio ei vain ollut yhtä hyvä kuin italiankielinen. Toki Måneskin saa laulaa myös englanniksi, en mä sitä kokonaan haluaisi poistaa, mutta toivottavasti ymmärtävät että maailmalla monet haluaa myös kuulla sitä italiaa, koska sen nyt vain on ihana kieli.

Vierailija
16378/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, siis molemmat biisit olivat mielestäni todella upeita, tekivät minuun taas todella suuren vaikutuksen. Itse en ole ollut Coralinen suurin fani, vaikka olen aina pitänyt sitä ihan kelpo biisinä, mutta ei ole koskaan ollut suosikkejani, en tiedä miksi. Tuo eilinen veto sai mut kuitenkin toistuvasti kananlihalle ja istuin tässä nieleskelemässä, silmät täynnä roskia. Jotenkin tuo orkesteri taustalla teki molemmista biiseistä vielä vaikuttavampia. Oi Måneskin, olette fantastisia! 💗 Harvoin mikään artisti tekee muhun yhtä suuren vaikutuksen kuin nämä neljä. Sky's the limit.

Kyllä, ja se loppu, missä muu bändi seisoo hiljaa Damianon rinnalla, oli myös jotenkin todella vaikuttava ja kaunis. Huh, tämä oli ehkä mahtavin esiintyminen heiltä koko tältä vajaalta vuodelta kun olen heitä seurannut. I'm really truly impressed.

Vierailija
16379/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ja se loppu, missä muu bändi seisoo hiljaa Damianon rinnalla, oli myös jotenkin todella vaikuttava ja kaunis.

Niin mielettömän vaikuttavaa, kun lähes sotilaallisesti seisoivat rivissä. En tajua, mikä tuossa niin liikutti, mutta kylmät väreet menee kun ajattelenkin.

Vierailija
16380/22162 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mad Ang kehui tätä Mån parhaaksi esiintymiseksi ikinä missään.