Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22162)
OMG Coraline orkesterin kanssa - en ehkä kestä
Vierailija kirjoitti:
Itkettää jo valmiiksi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettää jo valmiiksi.
-ap
Etkä ollut ainoa jota itketti
https://mobile.twitter.com/ManeskinNews/status/1488648160817909762?cxt=…
Siis toi Coraline oli mielettömän ihana ja mä itkin varsinkin kun näki Damianon kasvot.. Siis se loppu kun ne kaikki tuli seisomaan Damianon viereen ja lauloi vain viulujen säestyksellä<3
Olihan ZEBkin upee ja tykkäsin vaatteista.
Joo, todellakin itkin. Mikä tunnelataus, mikä täydellinen look... Taisin rakastua bändiin ja Damianoon taas vähän uudestaan. 😭
-ap
Tämän parempaa videota en toistaiseksi ole löytänyt, laittakaa joku jos bongaatte...
Tuolta San Remosta harvoin saa 'virallista' videota - yleensä se on geoblokattu mutta ainakin fanclub on laittanut ig:hen ja twitteriin biisit - tosin ne on 2 - 3 osassa.
Taisi Måneskin, Coraline sekä Damiano trendata eilen twitterissä
Olenko ainoa ketä ärsyttää että Coraline on muuttunut Giorgian teemabiisiksi?
Sori, lähden nurkkaan häpeämään.
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan ajattele sitä noin, vaikka tiedän, että monet mieltävät sen Giorgiaan liittyväksi. Mulle on periaatteessa yhdentekevää, mistä Damiano tuskan ja intohimon tulkintaansa ammentaa, nautin vain lopputuloksesta.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin muuttunut? Tarkoitatko että fanit on muuttanut sen vai Damiano?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin muuttunut? Tarkoitatko että fanit on muuttanut sen vai Damiano?
Kerrohan tarkemmin, en o seurannut.
ZEBistä en löytänyt videota kuin Tumblrista, olkaa hyvät:
https://definitelynotdamiano.tumblr.com/post/675022896533569536/m%C3%A5…
Vierailija kirjoitti:
Ei se mua ainakaan häiritse koska olen alusta saakka ajatellut että se kertoo G:stä tai on omistettu sille ja nää muutamat julkiset esitykset on vaan vahvistanut sitä.
Täytyy myöntää että olen iloinen että ne ei ole antanut muutaman raivokkaan nettikiusaaan voittaa vaan eilenkin instassa Damiano jakoi Giorgian instagram tarinan
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Noloahan tämä on. En osaa irrottaa Coralinea enää Giorgiasta. Damianolla on tietenkin lupa laulaa mistä huvittaa ja on ihanaa, että Coraline on tavallaan "omistettu" G:lle.
Jotenkin kappaleen taika on rikki. En voi sille mitään. Kuuntelen edelleen mielellään, koska onhan se kuitenkin upea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mua ainakaan häiritse koska olen alusta saakka ajatellut että se kertoo G:stä tai on omistettu sille ja nää muutamat julkiset esitykset on vaan vahvistanut sitä.
Täytyy myöntää että olen iloinen että ne ei ole antanut muutaman raivokkaan nettikiusaaan voittaa vaan eilenkin instassa Damiano jakoi Giorgian instagram tarinan
Hei, toivottavasti ymmärrät kuitenkin, ettei me tässä ketjussa G:stä puhuvat olla sama asia kuin nuo kiusaajat. Ikävää vetää se Twitter-sekoilu tähän väliin. Tässä ketjussa nimenomaan tiedostetaan se, että on noloa olla mustasukkainen 🙈
Minulle kappale ei kuitenkaan ole enää sama noiden esiintymisten jälkeen. Samaistuin siihen masennustaustaisena itse ja nyt en vaan osaa.
Toivottavasti annat tilaa muidenkin tunteille, vaikka ne eivät ole samanlaisia kuin sinun tunteesi. Tämä sama keskustelu on käyty jo aikaisemmin, kunhan muistuttelen...
Coraline parempilaatuisena Tumblrissa:
https://definitelynotdamiano.tumblr.com/post/675027554528362496/m%C3%A5…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että olen iloinen että ne ei ole antanut muutaman raivokkaan nettikiusaaan voittaa vaan eilenkin instassa Damiano jakoi Giorgian instagram tarinanHei, toivottavasti ymmärrät kuitenkin, ettei me tässä ketjussa G:stä puhuvat olla sama asia kuin nuo kiusaajat. Ikävää vetää se Twitter-sekoilu tähän väliin. Tässä ketjussa nimenomaan tiedostetaan se, että on noloa olla mustasukkainen 🙈
Minulle kappale ei kuitenkaan ole enää sama noiden esiintymisten jälkeen. Samaistuin siihen masennustaustaisena itse ja nyt en vaan osaa.
Toivottavasti annat tilaa muidenkin tunteille, vaikka ne eivät ole samanlaisia kuin sinun tunteesi. Tämä sama keskustelu on käyty jo aikaisemmin, kunhan muistuttelen...
Siis en todellakaan tarkoittanut sitä, sorry jos käsitit niin. Se kommentti oli vaan irrallinen enkä tarkoittanut ketään täällä.
Mutta harmi jos se biisi ei enää tunnu samalta:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että olen iloinen että ne ei ole antanut muutaman raivokkaan nettikiusaaan voittaa vaan eilenkin instassa Damiano jakoi Giorgian instagram tarinanHei, toivottavasti ymmärrät kuitenkin, ettei me tässä ketjussa G:stä puhuvat olla sama asia kuin nuo kiusaajat. Ikävää vetää se Twitter-sekoilu tähän väliin. Tässä ketjussa nimenomaan tiedostetaan se, että on noloa olla mustasukkainen 🙈
Siis en todellakaan tarkoittanut sitä, sorry jos käsitit niin. Se kommentti oli vaan irrallinen enkä tarkoittanut ketään täällä.
Mutta harmi jos se biisi ei enää tunnu samalta:(
Pahoittelut, vaan kun kommentoit vastauksena tuolle alkuperäiselle Giorgia-kommentoijalle tässä ketjussa, niin siitä tuli vaikutelma että kritisoit myös häntä.
Vierailija kirjoitti:
Coraline parempilaatuisena Tumblrissa:
https://definitelynotdamiano.tumblr.com/post/675027554528362496/m%C3%A5…
Hyvä Jumala miten upea <3
Fan Club kiusaa - siis sittenkin Coraline?
https://twitter.com/ManeskinFanClub/status/1488574251955281920