Damiano Davidin ihasteluketju, ja tietysti OFFICIAL
Kommentit (22162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tässä Joe Maddenin tekemä haastattelu
Ei pelkästään pehmo-Damiano vaan pehmo-Må ❤️ ainakin ulkoisesti. Niin upeita kun ovatkin täydessä meikissä ja puvustuksessa, mun lemppareita on nää arkisemmat videot.
...
Kyllä, olen ihan samoilla linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä erinomaisuus tää jätkä on, kun sitä on pitänyt hehkuttaa satojen sivujen voimalla. Täysin outo nimi.
Vuosi sitten palstalla kohkattiin melkein samoin sanakääntein Konsta Hietasesta, mammojen haavemiehiä putkahtelee jostain tasaisin väliajoin.
Pakko tunnustaa, että Mammamia oli mulle aluksi vähän pettymys, mutta yksi lause pelasti mun korvissa koko kappaleen: "I'm not a freak, I just thought it was carnival." En tiedä miksi se huvittaa mua niin suunnattomasti, siinä on ehkä jotain vertauskuvallista, mitä tulee elämään ylipäätään.
Oon ollut vähän tauolla Damianosta ja Måneskinista mutta taas mennään...
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CWHtftZILZT/?utm_medium=copy_link
Ihanaa mä ihastuin niin tähän somebody told me -biisiin..
Kundin äänessä on jotain niin sanomattoman seksikästä, oikein sellaista ROCKRÄKÄÄ,
SEX SEX SEX
Samaa mieltä, Damin ääni on mahtava ja hän todella "räkäisee" ihanasti. Biisin kun biisin tulemaan voimalla, myös balladit
Usan MTV:llä joku juttu niistä huomenna nauhoitettu kai kun olivat siellä
nyt julkasi Ethan kuvan samaa sarjaa kuin Damianon ja vaihtoi kanssa profiilikuvan...
Vierailija kirjoitti:
Pakko tunnustaa, että Mammamia oli mulle aluksi vähän pettymys, mutta yksi lause pelasti mun korvissa koko kappaleen: "I'm not a freak, I just thought it was carnival." En tiedä miksi se huvittaa mua niin suunnattomasti, siinä on ehkä jotain vertauskuvallista, mitä tulee elämään ylipäätään.
Mä pidin aluksi vain italiano-kohdan ympärillä olevasta osasta joka niiden teaserissäkin oli, mutta nykyään myös tihenevä "give a command"-toisto toimii.
Vierailija kirjoitti:
nyt julkasi Ethan kuvan samaa sarjaa kuin Damianon ja vaihtoi kanssa profiilikuvan...
Huhhuh mikä kuva. Ei nää nyt voi olla mitä tahansa kuvia, viime aikoina profiilikuvien vaihto on aina tehty sarjoina ja se liittyy johonkin. Voisko niillä olla joku ässä hihassa sinne Unkarin esiintymiseen viikonloppuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh mikä kuva. Ei nää nyt voi olla mitä tahansa kuvia, viime aikoina profiilikuvien vaihto on aina tehty sarjoina ja se liittyy johonkin. Voisko niillä olla joku ässä hihassa sinne Unkarin esiintymiseen viikonloppuna?
joo se että muuttavat profiilikuvansa merkkaa kyllä jotain (tai sitten vaan kiusaavat fanejaan lol) mutta joo nyt näköjään yksi kuva päivässä eli lauantaina viiminen
Kohtasivatko muuten Billie Eilishin Gucci-tapahtumassa New Yorkissa? Miley Cyruksen kanssahan heistä on yhteyskuvia sieltä. Miley ja Billiekin ovat yhteiskuvissa.
Mitähän Billie tykkää biisinsä Måneskin versiosta?
Vierailija kirjoitti:
Kohtasivatko muuten Billie Eilishin Gucci-tapahtumassa New Yorkissa? Miley Cyruksen kanssahan heistä on yhteyskuvia sieltä. Miley ja Billiekin ovat yhteiskuvissa.
Mitähän Billie tykkää biisinsä Måneskin versiosta?
Ainakaan tapaamisesta ei oo mitään julkista tietoa. Billien ympärillä varmaan riittää vilinää, joten voi olla että jäi välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt on pakko sanoa et Ethanin kuva voitti Damin kuvan 6-0. Huhheijaa mikä mies. Daddyyyy 🥰
Idde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt on pakko sanoa et Ethanin kuva voitti Damin kuvan 6-0. Huhheijaa mikä mies. Daddyyyy 🥰
Samaa mieltä. Muutenkin Ethan on ollut viime aikoina 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidin aluksi vain italiano-kohdan ympärillä olevasta osasta joka niiden teaserissäkin oli, mutta nykyään myös tihenevä "give a command"-toisto toimii.
Mä rakastan lopun "spit your love on me"-toistoa. Siinä on jotain rosoista, kuin 90-luvun grungessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CWHtftZILZT/?utm_medium=copy_link
Ihanaa mä ihastuin niin tähän somebody told me -biisiin..
Kundin äänessä on jotain niin sanomattoman seksikästä, oikein sellaista ROCKRÄKÄÄ,
SEX SEX SEXSamaa mieltä, Damin ääni on mahtava ja hän todella "räkäisee" ihanasti. Biisin kun biisin tulemaan voimalla, myös balladit
Vaikka "rockräkä" onkin aika hauska termi niin Damiano laulaa raspilla, ei räällä 🙈🙈😂😂😅
Sen normaaliassa äänessä on tarpeeksi raspia, vaikkei yhtään yrittäisi. Vanhoissa biiseissä.
onkohan tää ihan uusi kun ainakin mun mielestä niiden kotoa kuvattu?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta jessus kun se on seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta jessus kun se on seksikäs.
niillä on ainakin vanhassa kämpässä tommonen kirjahylly
mutta on se niin hot toi pieni sänki uuh
Ei pelkästään pehmo-Damiano vaan pehmo-Må ❤️ ainakin ulkoisesti. Niin upeita kun ovatkin täydessä meikissä ja puvustuksessa, mun lemppareita on nää arkisemmat videot. Ja niin kiva kuulla Thomasilta sujuvaa enkkua, mun mieleen on jäänyt sen lause euroviisujen haastattelusta "I'm not very well with English". Koko ajan paranee huimasti!
En ollut tosiaan nähnyt sitä Kreikka-kuvaa, vaikka olen tuota instaa seuraillut. Ymmärrän hyvin että on herättänyt puhetta siitä onko se Gio.